![]() |
Boondock Saints
Ik weet niet of er resentelijk al een topic over is geweest maar zo ja, doe dan maar een slotje.
Ik wou gewoon ff zeggen dat ik die film gister heb gehuurd en ik vond hem echt meesterlijk goed gewoon! Veel actie maar ook een goed verhaal. Wie vind dit nog meer? Of wie vind hem juist niet leuk en afgezaagt ofzo iets. Geef je mening. |
Jaaah! Die film is echt enorm leuk! -- Die homosexuele FBI-agent die op de plaats van het misdrijf gaat reconstrueren en dat je dan ook inderdaad de actie tegelijk ziet is een hele stoere manier van filmen. Ook de dialogen zitten leuk in elkaar, alsmede de karakters (wát een binken dat ze 12098 talen spreken zowat), en het Ierse accent is erg cool.
Sommige mensen noemen 't een Tarantino-ripoff. Dat vind ik niet. Dan is in feite iedere crime-noir een Tarantino-ripoff. Beetje kort door de bocht. |
ik ben vergeten wat ik hier wou antwoorden, sorry ..
|
Ha, ja die film is geniaal :) Vooral die manier van filmen zoals Dobermann al zegt, dat je de gebeurtenis gereconstrueerd ziet als die FBI agent vertelt hoe hij denkt dat het gebeurde. Erg sterk.
Ik heb hem ook al meerdere keren gezien, en zal hem vast nog wel eens zien. En Tarantino-ripoff.. nou ja.. iedereen neemt een voorbeeld aan iemand anders. Misschien heeft het een Tarantinistisch tintje, maar so what? De film is gewoon goed. |
Over die film heb ik al een hele tijd goede geluiden gehoord, maar nog steeds niet gezien. Is ie op DVD verkrijgbaar, en is ie onmogelijk duur of onder de 15 pleuro?
|
"i just wanna kuddle....", "aww man, ur such a fag" :D
Geniale film, goeie humor, goed verhaal, goed gefilmt, goeie rollen. Heerlijke film om te kijken, als ie op DVD is ga ik hem zeker ook kopen. |
Citaat:
Als ze voor die film minder dan 15 euro vragen zou ik hem meteen kopen!!! En misschien nog een paar om door te verkopen met winst ofzo want 15 euro is niet normaal goedkoop!!! |
die film kick echt ass!
mooie actiescenes, geinige willem dafoe, en er zit ook een ietwat filosofische kant aan, lache echt |
Citaat:
'k heb nog nooit meer dan 15 betaald voor 'n dvd en toch heb ik er uh.. eens stuk of 12.. ('k reken de Godfather Trilogy niet mee want die kreeg ik voor m'n verjaardag maar omgerekend zit je dan ook onder de 15 euro per dvd (5 dvd pack)) ik vind het belachelijk wat ze durven te vragen voor 'n dvd |
zeer goede film :)
|
Zeer kewle film, echt fantastische dialogen (echt gaaf om aan te horen):D
en de soundtrack is ook zker goed. |
Ik heb hem bij de Makro gekocht :o
3 eurootjes :D :D Hij is idd geniaal :) En er schijnt een vervolg te komen! |
Citaat:
|
"This was their target. the fag man"
"The what man?" ".. The fat man" "Well.. Freud was right.." geweldige film :D |
Citaat:
Maar wel cool :D |
geen willem dafoe *snif*
*vreest voor platte actie* |
Indrukwekkend debuut van Troy Duffy. Film vliegt wel een paar keer (bijna) uit de bocht, maar is erg vermakelijk. (y)
Niet echt een Tarantino rip-off, er worden misschien wel meer elementen uit Woo's films geleend. Die scene waar die kat een kogel door z'n kop krijgt lijkt me wel gejat uit Pulp Fiction. Vervolg lijkt me weinig interessant. |
Citaat:
wanneer??? denk je dattie dr nu nog is? |
Misdaad/Aktie van de bovenste plank.
|
Citaat:
Citaat:
Moet je zelf even kijken, als je geluk hebt... |
heheh ik heb m voor 20 euro van de week gekocht (DVD) bij ed Makro :o ga m vandaag kijken :)
|
Ja dikke VEtte film man, echt geweldig
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01. |