![]() |
FF een vraagje...
Ik heb laatst tijdens de sex mijn vriend vastgebonden, maar het probleem is dat ik niet zo goed op hem kan rijden....kan iemand mij advies geven hoe het lekker voor hem is?
|
Ik zou het aan je vriend vragen, die kan het altijd nog het beste zeggen wat HIJ lekker vindt. En als je daar niet met hem over durft te praten, ben je nog niet toe aan sex.
|
Citaat:
|
ja, dan moet je m er wel diep genoeg in laten gaan he? En ook niet te veel naar achteren hangen... Maar ik denk toch dat je vriend daar betere aanwijzingen over kan geven...
Succes iig! |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn stellen die al 10 jaar bij elkaar zijn die nog steeds moeite hebben om echt te bespreken wat ze willen als het op seks aankomt. |
wow ik ben nog nie vastgebonden maar ik wil het eigenlijk wel en mijn vriendin heeft ook nog nie het uitgeprobeert (dat rijden dan) omdat het nog steeds pijn doet denk ik..... maar we kunnen er wel over praten veel te goed denk ik zelfs
sas_andrea heeft groot gelijk ja, dan moet je m er wel diep genoeg in laten gaan he? En ook niet te veel naar achteren hangen... |
Citaat:
|
Ik vind dat ook moeilijk..
Het gaat opzich wel, maar ik heb steeds het gevoel dat ik niet goed beweeg, of dat hij niets voelt ofzo. Als hij me vasthoud, ik weet niet hoe hij dat precies doet, gaat het wel goed, maar gaat het wel een stuk dieper, dus dat voel je wel:s |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52. |