![]() |
Seks in het water??? Gevaarlijk??
Ik zou het wel eens een keer in het bad of in de zee of iets dergelijks willen doen, maar:
Heb weleens verhalen gehoord dat het gevaarlijk kan zijn ivm vacuum??? Ervaringen mee?? Is het safe of niet?? |
Wel als jullie beide het gevoel hebben dat jullie exploderen en dat later blijkt dat jullie beide een giftige kwal aan het neuken zijn.
|
Geen last van gehad...maar dat was maar 1 keer en zegt natuurlijk nix
|
Citaat:
|
ook geen last van gehad, wel pas 1 x gedaan, dusss..
|
hmmz nog niet zo geprobeerd maar t lijkt me als je t in bad doet, wel rustig aan moet doen ivm met klotsen =)
en in zee... tja, lijkt me op de een of andere manier niet zo fris eigenlijk |
Gege dat zal je maar gebeuren :D:D
|
Roflmao evito
Is de zee niet een beetje ZOUT voor zulksoortige dingen? Lijkt me tamelijk pijnlijke zaak, afgezien van kwallen e.d. |
*proef*
"zeg schat, was dat nou zeewater of..?" :D |
hoezo ivm vacuüm ??
Waarom zou je denken dat het vacuüm wordt gezogen?? volgens mij is het even leuk als 'op het droge', gewoon met meer opkuiswerk achteraf :) |
Het lijkt mij dat het pijn doet in het water, omdat het vocht van de vagina dan weg spoelt. Of is dat niet zo?
|
ik zou het niet weten, maar wel willen weten. volgens mij is het niet gevaarlijk. maar voor de zekerheid ff afwachten want ik wilde het wel gaan doen
|
Kheb het eens in water gedaan, en van vacuum zuigen heb ik niks gemerkt. T is wel zo dat het wa stroever gaat, maar het was ook wel lekker omdat het water beweegt rond een bepaald klein gevoelig knopje :o
Dus ik vond t wel een aanrader..... |
als je vacuum gezoge bent
dat heet plompzakken is best wel cool heheh |
In het water scheelt het een stuk 'geplak' achteraf :D
In een zwembad of zee heb ik het nog nooit gedaan maar in een bad is zeker een aanrader (y) |
Citaat:
Ik heb het een paar in het bad gedaan, maar ik heb altijd een ruimte probleem aangezien het bad niet zo groot is en ik niet zo dun, dus meestal onder de douche afgemaakt. |
Lijkt me leuk om een keer te proberen. We hebben alleen geen bad. :(
|
onder de douche kan gevaarlijk zijn.. slipgevaar :s
|
Citaat:
|
In de zeeman ook ?
|
Citaat:
Maar het lijkt mij ook dat alles vacuüm wordt gezogen (volgens vriendin van me dan toch) maar ik ben alleen niet zo natuurkundig dat ik goed kan uitleggen waaróm het vacuüm zuigt :confused: :) |
zo vaak sex gehad in een bad, nooit geen problemen mee gehad:o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36. |