![]() |
2 weken ongesteld. is dat normaal???
mijn vriendin is 2 weken geleden aan de pil gegaan en is begonnen op de eerste dag van haar menstruatie met slikken.ze is nu nog steeds ongesteld.
het zou betekenen dat ze over 1 week weer ongesteld moet worden. is dit normaal? en kan het aan de pil liggen? |
Nee, dat hoort in principe niet te gebeuren. Ze moet hiervoor naar de huisarts gaan....
|
Ehm toen ik met de pil begon was ik ongeveer 4 weken lang ongesteld, wel een beetje met zwaardere en super lichte dagen maar toch. en met mij is ook alles goed gekomen :) :o
Als ze erg ongerust is zou ik wel naar de huisarts gaan. Maar ik denk niet dat het ernstig is. (dit is een advies hé, dus niet zometeen van ja tis allemaal jou schuld ze was hartstikke ziek ofzow)(ik ben niet verantwoordelijk voor wat jullie doen hé) Maar iig succes ermee |
Ik denk niet dat je direct naar de huisarts hoeft te gaan. Ik ben ook wel twee weken ongesteld geweest omdat ik pillen slikte met hormonen (oestrogeen) maar ik was van te voren wel gewaarschuwd. Vooral als ze een beetje ongesteld is moet het goed komen.
|
Ja ik denk dat het niet echt goed is, mijn zus heeft er ook last van gehad, bleek gewoon dat ze een pil had die haar niet echt lag... toen heeft ze een andere pil gekregen en had nergens meer last van...
|
k ben 2 weken geleden ook begonnen met de pil en nog steeds ongesteld, al isset wel heel erg weinig:o volges mij is dat niks ernstigs toch? :confused:
|
Gewoon even naar de huisarts bellen, om te vragen of het normaal is, als dat wel zo is, nou ok. Als dat niet zo is, dan krijg je een nieuwe pil zwaarder/lichter...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28. |