![]() |
achter naam mario
ik heb laatst gehoord dat de achternaam van mario mario is
dus zou die mario mario heten :eek: wie kan dit bevestigen want ik vin het een beetje vaag |
zijn achternaam is inderdaad Mario
Luigi heet eigelijk Luigi Mario Mario's voornaam is Mazza het zijn dus eigelijk Mazza Mario en Luigi Mario. oftewel The Mario Brothers. :) |
kan je nu niet meer slapen dan?
|
Citaat:
|
mij boeit het eigenlijk niet
|
ok...
mazza ik vin het niet klinke ik hou ze voornaam gewoon op mario want in luigi's mansion roept ie ook om"mariooooooooooooooooo" |
mazza dat wist ik nie :o
|
ja, ik noem em ook gewoon Mario, iedereen doet dat.
zelfs Luigi :P maar toch, zijn voornaam is Mazza...:) |
Mazza :cool: .
Ik ga er een liedje over schrijven denk ik. :cool: |
:D
It'sa meeeeeh, Marioooooooh! lalalallaaalaaalala |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn voornaam is toch "Super" en zijn achternaam is toch "Mario" ;)
> Mijn broertje, Dinsdag 8 Oktober hehehehe :p |
euhmmzzz, die gast is toch die loodgieter met die tuinbroek he??
|
Citaat:
maar het lijkt me sterk dat mario super heet van zun voornaam want dat klinkt niet echt italiaans hé(mario is een italiaan) en mazaa klinkt nog wel italiaans |
Het liedje gaat ongveer zo (er moet hier en daar nog wat aan veranderd worden, let daar maar niet op):
Mazza Mazza mazza mazza mazza mazza. mazza mazza mazza mazza mazzamazza mazza mazzamazzamazza mazza Refr: mazzamazzamazza mazza mazza mazza mazzamazza maz Ch. mazza mazza mazza mazza mazza mazza mazza mazza mazzamazza mazzamazza mazzamazza mazzamazza mazza mazzamazza Refr. mazzamazza mazza mazzamazzamazza mazzamazza mazzamazzamazzamazza mazzamazzamazza! Mazzaaaaa!!! En? Hoe is het tot nu toe? |
ik had dur ook iets van een outtro in gedaan
outtro: mazzzzzzza mamamamamamamamazzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaa!!!!! :D |
/me heeft altijd ged8 dat zen 8ternaam Brother was :D
nizz liedje btw S |
Citaat:
*maakt aantekening* |
Z'n voornaam is geen Mazza...Dat is gewoon een bijnaam voor Mario die engelse gamesites en tijdschriften vaak gebruiken. Mario heeft geen achternaam
|
Citaat:
Denk na, een van de spelletjes heet Mario Bros, wat dus 'De gebroeders Mario' heet. Net zoals 'De gebroeders Janssen'. |
Citaat:
*hoe gaat het met je liedje?* |
Citaat:
|
Paar maanden terug stond er ergens op 't forum een link naar een best komisch liedje van mario, gemaakt door de gasten van newgrounds.com
Intro begint raar, maar wordt daarna echt leuk. Wazig Mario liedje clip mix gedoe |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kan mazza wel gebruiken hoor ;) Is zijn bijnaam, en iedere Nintendo fan weet over wie het gaat :D
|
Mario klinkt gewoon beter dan Mazza.
|
Mario heeft géén achternaam!!
Is Wario, mario's broer of neef? |
Citaat:
Ik dacht broer. |
Citaat:
oftewel Superieure Gebroeders Mario dan vin ik ut zielig voor Luigi dat hij helemaal niet in de titel wordt genoemd :( |
Citaat:
-- Voor al je Nintendo vragen, stel ze aan mij ;) |
Mario heeft inderdaad geen achternaam. Dat dat spel nou Mario Bros heet wil niet zeggen dat dat z'n achternaam is... Mario Mario, dat geloof je zelf toch niet?
|
Vraag het aan een willekeurige medewerker van een willekeurig Mario spel en je zult horen dat het Mario Mario, en Luigi Mario is.
Neem bijvoorbeeld de Stamper Brothers.... die heten toch ook niet Stamper Janssen en Stamper Hoekstra of zo? Juist, Stamper is hun achternaam. Mario heet Mario Mario. Punt. Ga het Shigsy vragen als je een disbeliever bent ;):P |
**vraagt zich af wie SpelkubusPuntNL in werkelijkheid is...**
|
Een 18-jarige Nintendo-freak-know-it-all-guy :) Vandaar ook de website. Beetje jammer alleen dat ik er nu achter kom dat er een onwijze typo in m'n naam zit :P
* Vraagt zich ook af wie er achter de naam uhm... KrizzZzZZzzjE :P schuil gaat... of zo. |
Citaat:
achter den name Kriszszzzje :P:P gaat schuil, uhmmm kijkt u maar in het profiel :D |
Geen gezeik, Spelkubes.nl zal het wel weten ;) (*vind Mario Mario wel errug vet klinken*)
|
Hehe :) Mja, wordt door velen een wandelende Nintendo genoemd, dus denk dat ik wel aardig wat van Nintendo af weet :P Heb ook een site volledig gewijd aan de nieuwste console van het in 1889 opgerichte Nin-ten-do ;) Check ook het forum! Net begonnen, maar met jullie hulp wordt het hopelijk een druk bezocht Nintendo discussie forum :D Voor URL, zie nick, anders gaan er dalijk misschien modjes zeuren wegens reclame URL's in post of zo ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Reclame maken voor een Gamecube site doe je niet op het Scholierenforum... Op die manier zal je (redelijke) site nooit verder groeien.
|
Extra naamsbekendheid is nooit verkeerd.
|
Citaat:
|
Nintendo is neem ik aan niet in 1889 opgericht; toen konden jonge kinderen nog elke seconde drie keer een harde ponskaart vervangen om een leuke vloeiende mario te krijgen :D
|
Citaat:
Consoles kwamen veeeel later.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01. |