![]() |
Prins Claus
Prins Claus is zojuist overleden
9 uur nieuwsuitzending, ik weet nog niet welke zender Zal wel ned. 1 2 of 3 zijn ... |
ah
ik kan nog niets vinden dat het bewijst, zou best kunnen trouwens. ff serieus: Bron? |
juh t is nog gewoon waar ook :eek:
|
jep..is waar..hij is 76 jaar geworden :(
|
:eek: :(
|
ja tis waar, nu op nieuws... :( ach Claus...
|
mja komt net op tv... extra uitzending van nieuws, das nooit goed nieuws
|
ik kan me er eerlijk gezegd niet druk om maken.....
|
Ja, dat horode ik net, maar t was te verwachten he
|
Citaat:
|
Citaat:
mn pa schreeuwde extra nieuws uitzending, wat zou het zijn, aanval op Irak... nee onze Claus heeft helaas het loodje gelegd. Ik zou er zelf niet op treuren, en voor de man is het maar beter ook zo. |
Zat eran te komen...
kben blij voorem...ze houden em al een half jaar systematisch in leven.. |
Helaas. :(
Citaat:
|
Iedereen Gecondoleerd
|
ik vind t egt zielig, ik vond t wel een kewle vent, lekker gevatte opmerkingen....zonde
|
Het was te verwachten, maar het is best wel verdrietig. :(
|
Gecondoleerd..
*exo zet uit respect zn msm status op bezet* |
Achh prins Claus.. arme man..
|
Het was wel te verwachten...toch schrik je er wel even van, het was een heel sympathieke man.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kben blij voor hem...
Kheb namelijk het idee dat hij en bernard en juliana op dit moment TE goed worden verzorgt enzow.... Claus leefde nog wel maar dat was toch ook al jaren niet meer menselijk en waardig te noemen, same thing bij juliana dies zo dement alst maar zijn kan en bernard heeft ook al tienduizende operaties gehad om zn leven te rekken, maar wat is het nut? gelukkig zijn ze echt niet hoor |
jammer, maar misschien wel t beste, die man kon niet meer (lichamelijk) .
jammer, hoewel ik zwaar antimonarchistisch ben vond ikde man altijd een geweldige uitstraling hebben en was hij toch mijn fovoriete lid van koninklijk huis |
:(
|
ik ben wel een beetje blij voor hem, hij is al zo lang ziek. verder kan ik me er niet echt druk om maken, ik kende hem niet persoonlijk, hij was niet bijzonder voor me, en het is ook maar een gewone man, er sterven er zoveel in nederland van zijn leeftijd en daar wordt niet zon heisa over gemaakt.
maar toch gecondoleerd iedereen. |
Het was inderdaad wel te verwachten, maar leuk is anders..
|
Citaat:
|
Wat al lang aan het aanslepen was, is nu gebeurt... Hij heeft gelukkig nog de trouw van Alexander kunnen meemaken, en zijn eerste kleinkind. |
Citaat:
|
Het was idd een gave man, maar het is wel beter zo. Kerel had geen leven meer joh!
|
Zijne Koninklijke Hoogheid prins Claus overleden
Gepost door Pieter (halvarine) - zondag 6 oktober 2002 @ 20:48 - Bron: FOK! Vanavond, rond 19.00 uur, is Zijne Koninklijke Hoogheid prins Claus in het Academisch Medisch Centrum Amsterdam op 76-jarige overleden. Dat is namens de minister-president meegedeeld door de Rijksvoorlichtingsdienst. De Prins kampte al lange tijd met zijn gezondheid. Premier Balkenende zal op korte termijn via radio en televisie een toespraak houden. (later meer) |
|
Jeetje.. ik schrok man.. we zetten de tv aan en er is een docu over Prins Claus bezig (Ned 1), kijken we op teletekst, is ie gewoon overleden. Vaag..
|
Citaat:
|
Vanavond, rond 19.00 uur, is Zijne Koninklijke Hoogheid prins Claus op 76-jarige in het Academisch Medisch Centrum Amsterdam overleden. De Prins kampte al lange tijd met zijn gezondheid.
-l- Respect -l- |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
De Stropdasactie was wel legendarisch he :p (y) ;)
|
Het is idd beter voor hem, hij had eigenlijk toch geen echt leven meer zo.. verder maak ik me dr niet druk om..
|
... en half msn'end nederland verandert gelijk z'n nick :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor hem is het waarschijnlijk beter zo, uit zijn lijden verlost.
Gecondoleerd, leden van het koninklijk huis. _______________________________________________ Ik vind het jammer, ik vond de prins het verfrissende element in ons ietwat stijve koninklijk huis... |
hmm.. nou dan ga ik maar een film op m'n pc kijken ofzo
wel erg trouwens hoor... daar niet van maarjah 't komt niet als groot nieuws he |
http://www.telegraaf.nl/krant/actuee...claus3.jpg.jpg
Ach, wat heb ik hier nog aan toe te voegen? Deze sympathieke man was bij iedereen geliefd door zijn inzet, humor (de stropdas), band met het volk, lezingen, goedmoedig karakter, intelligentie, charme etc. Hij was een goede vertegenwoordiging van Nederland. Jammer dat hij nu dood is, maar nu sterft hij nog waardig. REIE |
Citaat:
|
Citaat:
maar, op skyradio, het nieuws van 8 uur werd gezegt dat prins Claus het goed maakte :confused: hij was toen al overleden... Maar ik denk dat het wel beter voor em is... |
iedereen op msn staat op afwezig, sjees, alsof die vent respect door middel van een status op msn. :rolleyes:
|
Wel zielig maar tis misschien wel beter voor hem.
hoeft ie niet meer aan slangetjes en draadjes te hangen om te blijven leven. Die man was zoiezo gwoon op... toch zielig :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49. |