![]() |
Abortus
Hallo lieve allemaal!!
Ik heb op zich best wel een probleem. Ik ben een meisje van net 17 en heb onveilig gevreeën met mijn vriend... Inmiddels ben ik al 6 dagen overtijd... Ja,heel erg dom!! Ik vrees het ergste... Maar das natuurlijk nog niet zeker!! Toch ben ik een beetje gaan surfen en zoeken naar informatie over ongewenst zwanger zijn en abortus. Ik moet er namelijk niet aan denken dat ik op mijn 17e al een kindje heb, maar dat is waarschijnlijk wel begrijpelijk!! Ik hoop dat er mensen zijn die mijn verhaal herkennen of misschien wel andere meiden die misschien ook abortus hebben gedaan of iemand kennen die dat heeft gedaan en dan op zo'n jonge leeftijd!!!! En ja, ik weet dat ik dom ben geweest... bla bla bla... dus pleeeez wrijf dat er niet nog eens in!!!!! Dikke zoen Julia... |
Gelukkig is het bij mij uiteindelijk wel goedgekomen (m'n vriendin was 2 weken overtijd dus wij waren ook ontzettend bang voor het ergste). Net als jij hebben wij ook op internet alle informatie erover opgezocht. Ik hoop voor jou dat het net zo goed uitpakt zoals bij ons. In ieder geval veel succes/sterkte...
|
Tot 16 dagen overtijd kun je een overtijdsbehandeling ondergaan - die is een stuk minder ingrijpend als een abortus.
Doe dus vandaag nog een zwangerschapstest (waarom heb je die niet allang gedaan?!) en als hij positief is, neem dan contact op met je arts voor zo'n behandeling. Kom op zeg, actie - dit gaat dus echt niet weg als je het negeert. |
Ja, I know... Die test ga ik vrijdag doen... Dat heb ik allang bepaald voor mezelf... Eigenlijk durf ik dat helemaal niet!! Maar ik weet het, het moet!! Enne, een overtijdsbehandeling, das toch ook met zo'n zuigdinkie??!!
Kus Juul |
Citaat:
't is toch veel beter om het *zeker* te weten? Misschien maak je je wel hartstikke zorgen om niets! En als het wel positief is kan je gewoon gelijk actie ondernemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als eerste gaat deze snel naar L&G, omdat abortus vragen daar horen. Succes iig.
Verplaatst: Sexualiteit -> L&G. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38. |