![]() |
lithium --> ervaringen
ik vraag me jullie naar jullie ervaring met lithium, ik krijg binnenkort ook litium, wat zijn jullie positieve en negatieve bevindingen met litium dit al dan niet in combinatie met paroxtine (seroxat)
|
is lithium een antidepressivum?
wat ik er van weet is dat het element nr. 3 is, een aardmetaal, en een cool liedje van Nirvana.. I'm so happy cos toaday I found my friends, they're in my head.. anyway ik dacht dat je hersenen er van kapotgingen? |
Haha... ahum...
|
lijkt me idd nogal zwaar op de maag liggen...
zou niet weten wat ze ermee denken te bereiken, maar ik heb er dan ook niet voor geleerd... |
Wij verkopen batterijen voor fototoestellen met lithium erin geloof ik. dus ik denk dat je iets anders bedoeld
|
Hmmz, das een antidepressivum. Ik heb er gelukkig geen ervaring mee, maar als ik jou was zou ik maar goed de bijsluiter lezen! Be aware of bijwerkingen!!
|
Maar zou je ons willen vertellen waarom dan? En dan ook nog in een keer Litium? :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik slik ook antidepressiva
maar elk medicijn reageert op elk lichaam anders!! dus niemand kan je vertellen hoe jij dit zou ervaren! maar tis in iedergeval wel zoow dat het een paar weken duurt voordat het begint te werken en je zou er vast wel moe van worden in het begin.. reactievermorguh kan trouwens ook minder worden maar zoals ik al zei, ik zou nie kunnuh zegguh wat voor een bijwerkinguh jij zou krijguh.. |
Citaat:
litium is een stemmingsstabilisator toch ? |
Citaat:
Opmerking: Ieder middel heeft een andere uitwerking op verschillende personen. Het zegt dus vrij weinig of Jantje middel a heeft en daarbij baat heeft of Pietje middel b. Alleen uitproberen heeft zin. Wat mij betreft was het de moeite zeker waard |
Citaat:
hoe ervaar je die ? |
Citaat:
Trek hier geen conclusies uit want ieder medicijn heeft een andere uitwerking op verschillende personen. Het enige dat ik hiermee wil zeggen is dat je niet angstig hoeft te zijn om het te gaan gebruiken. Het is niet verslavend dus als het niet werkt kun je altijd weer stoppen |
geen ervaring mee, toch jammer dat je vind dat je aan de drugs moet.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01. |