![]() |
Hoe oud was je toen je het begon leuk te vinden als je vriend aan je zat?
Is dus een vraag voor de meisjes.
Is wel een heel verhaal. Ik heb een kleiner broertje (13 jaar) die sinds kort een vriendin heeft. En hij zei tegen mij dat zijn vriendin het helemaal niet leuk vind als hij aan haar borsten zit bijvoorbeeld. Of ja.. hoe moet je dat uitleggen. Even goed beet pakt. Gewoon even een knuffel gaat nog wel. Maar ja, hij vroeg dus aan mij of ik wist waarom dat was. Ik heb op die leeftijd helemaal geen vriendin gehad dus ik zou het niet weten. Ik heb gezegd dat het waarschijnlijk is omdat ze gewoon zo jong is. Ja toch? Ik bedoel, ik kan me nog herrinren dat op de basisschool echt zo'n competitie was tussen jongens en meisjes. Maar ik wou dus even weten van de meisjes wanneer zei het leuk begonnen te vinden als hun vriendje aan hun zat. Want er zijn vast wel meer meisjes die op die leeftijd een vriendje hebben/hadden. |
Al voordat ik een vriendje had?
|
Citaat:
Wanneer kreeg je de behoefte? Hoe oud was je toen? [Dit bericht is aangepast door Dr_Love (02-03-2002).] |
Citaat:
|
Citaat:
laatste (huidige) vriendje, want daar voel ik me heel erg vertrouwd bij |
Citaat:
|
Ehm.. ik was net 15 denk. Ongeveer een half jaar voor m'n 15e verjaardag merkte ik dat ik behoefte had aan een vriend, aan een knuffel zo af en toe, enz. Maar die vriend die kreeg ik toen ik net 15 was. Vandaar.
Maarre.. zeg maar tegen je broertje dat ie gewoon rustig moet blijven.. ik heb zelf ongeveer 3 maanden met een jongen gehad toen ik 12/13 was, en toen wilde ik eigenlijk ook niet dat ie dichtbij kwam. Een knuffel ging nog wel, maar meer echt niet. En dat terwijl ik echt smoorverliefd op hem was.. Toen snapte ik niet waarom, en het is ook de reden geweest dat het uiteindelijk uitgegaan is.. hij kon het niet echt meer hebben, kreeg gezeik van z'n vrienden enzo. |
zeg maar tegen je broertje dat ie geduldig moet afw8en. meisjes van die leeftijd zijn meestal helemaal nog niet met sex bezig... na een tijdje kannie misschien met haar zoenen, maar alleen als zij dat ook wil...
ik was pas aan zoenen toe toen ik 14 was... |
mag ik ook? rond 13e denk ik
|
pas toen ik echt verliefd was, daarvoor mochten ze ECHT niet aan me borsten zitten hè http://forum.scholieren.com/smile.gif
Chanel |
Citaat:
|
Uhm... Ik ben 16, en heb er nog steeds geen behoefte aan...
Maar volgens mij is dat voor elk persoon verschillend... |
ik was 14 en ik was er aan toe.
|
Citaat:
|
Ook ergens rond de vijftien, denk ik. Misschien hangt het samen met wanneer ze ongesteld wordt, bij mij kan dat kloppen namelijk. Dan ben je toch al wat meer volwassen en zo.
Toen ik jonger was, moest ik er ook niet echt veel van hebben... Had ik echt zoiets van - ga maar aan jezelf zitten of zo http://forum.scholieren.com/wink.gif |
Citaat:
Neem mezelf nou... Op m'n 11e/12e was ik al ongesteld, en nu ben ik 16 en heb er nog steeds geen behoefte aan... Dus het klopt niet... Maar het kan ook zijn dat het wel klopt, en dat er dan uitzonderingen zijn... |
Citaat:
Zo bedoel ik het eigenlijk. Dat vriendinnetje van mijn broertje heeft gewoon zoiets van... blijf van me af. Maar ja, het lijkt mij dat als je wat ouder bent, dat je dan ook meer geinteresseerd raakt in jongens en dat je het dan niet erg vind als je vriend dan aan je zit. |
Citaat:
Maar gelukkig heb ik er geen één http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Nouw, gewoon 'zoenen'al wel wat eerder, maar echt 'aanzitten' 14 ofzo denk k http://forum.scholieren.com/confused.gif
|
hell, begin 15 geloof ik
|
Citaat:
|
Citaat:
Het kan natuurlijk ook omdat ze nog zo jong is dat ze zoiets heeft van: hallo ik ben nog jong (ook 13 denk ik) dus niet te veel wil haasten. Je broertje is misschien haar 1e vriendje dus zal ze nog niet erg ervaren zijn. Maar misschien heeft ze er idd geen behoefte aan, maar ik denk dat ze gewoon nog even wil wachten, dat ze zich er nog te jong voor voelt. |
Ik was 13(biijna 14), en na 6 maanden mocht ie 'aan me zitten' met z'n hand onder mn truitje ofzo...
het is echt niet raar dat zei dat niet wil vind ik, als je op je 13e een tijdje iets met elkaar hebt, en je bent echt verlieft, dan komen die behoeftes vanzelf wel op denk ik.. Als de ander je maar niet dwingt iets te doen.. |
uuhmm
sjaaaaaah opzich wel raar. Gewoon, Gijs moggut lah maar zegge. Toen ik voor hem met een ander zoende mog hij ut niet. De rest was eenmalig en hij niet duz.. hahaha.. erm.. k snap er zelf ook weer helemaal geen flikker van. |
ik heb alles vrij snel gedaan nou jah ik bedoel alles met t zelfde vriendje. toen ik 14 was heb ik alles voor t eerst gedaan gezoend etc etc.
|
die behoefte was er wel, maar ik was er gewoon echt TOTAAL nog niet aan toe. En zodra hij maar iets deed wat ik met sex associeerde vond ik het al eng. Dus tis niet zo dat het op zich niet lekker is om dan aangeraakt te worden, maar tis sowieso niet lekker als je het niet wilt, het is dan niet vertrouwd.
Beetje moeilijk vind ik dit om uit te leggen. Nu staat het er echt zo van: "het is lekker maar niet lekker"... Maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. En verderz verschilt het per persoon natuurlijk. kuzzies Alicia |
toen ik 14 was hebbik een vriendje gehad, ik vond het nie erg ofzo en d8 ook wel dak eraan toe was enz was ik ook wel maar me vriend die ik nu heb dies veeeel leuker enz en nu vin ik het ook egt leuk / heb behoefte :-)
kus my baby |
Hmm.. Ik was 10 toen ik begon te vrijen met kleren aan.. Beetje vroeg? :?
|
rond de 14 denk ik.
khad met 3 jongens gezoend en bij de vierde wilde ik toch wat 'meer'. |
Ik was net 14!
|
me vorig vriendje was de eerste die aan me borsten mog zitte. dat was ongeveer 1.5 jaar gelede denk k. zolang het niet is puur voor 'ns aan n meisje haar borsten gezete te hebbe' weet je wel, is het mij allemaal goed. bij hem was het echt heel anders dan bij andere jongens, maar bij het begin vh schooljaar is ie met zn familie naar zuid-frankrijk verhuisd, maar nu heb ik pas n hele lieve nieuwe vriend! (en hij heeft me geschreve dat ie ook n meisje heeft, het is wel beter zo)
xELSx |
uhm.....15?? jah 15,5 ofzo
|
Heeft er iemand nog aan gedacht dat ze wel eens aangerand of erger kan zijn geweest, dan kun je ook behoorlijk angstig worden bij lichamelijk contact...
|
had op m'n 14e een vriendje die na 1 dag verkering al aan m'n bh-sluiting begon te kloten , ik schrok me echt dood en heb het de volgende keer dat ik hem zag uitgemaakt omdat hij me preuts vond
|
ik heb nie veel vriendjes gehad maar met de jongen met wie ik nu heb, en dat is nog geen 3 weken ben ik na kleine 1,5 al verder gegaan, eerst vingeren, dat vind ik nie erg maar dat hij me gebeft heb vind ik wel iets te snel zijn gegaan...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:33. |