![]() |
klaarkomen
hoe belangrijk is klaarkomen voor jou bij sex...
|
belangrijk, ik denk voor jongens meer belangrijk dan voor meisje, kweenie waarom maar denk ik zo:S
|
mee eens
helaas ik heb echt minder genoten als ik niet ben gekomen, komt gelukkig zelden voor [Dit bericht is aangepast door meastrecks (05-03-2002).] |
bij mij gaat het er niet om of ik klaar kom het is de intimiteit die ik het fijnst vindt en het is gewoon kei lekker ook al kom je niet klaar, als het gebeurd cool maar voor mij is het geen must!
|
Nie echt belangrijk: als ik nooit klaar zou komen zou ik het wel irri vinden, maar als het af en toe niet gebeurd boeiuh.
|
Ik vin het nie zo belangrijk..Voor een meisje is het sowiezo wel al wat moeilijker, dus ik ga me er totaal niet op focussen. Als het gebeurt is het opzich wel heel coel http://forum.scholieren.com/wink.gif, maar het geheel is toch ook wel heel fijn http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
huh? seks is toch klaarkomen? gewoon derop, komen en der weer af?
|
Citaat:
|
In het gezicht spuiten, of tussen de borsten van me liefje.. vindt je altijd bloed geil!
|
Citaat:
duuuh :P |
Best wel belangrijk...
|
Niet zo denderend belangrijk. Omdat ik nogal lastig kom heb ik wel "geleerd" om ook heel erg te genieten van seks zonder een orgasme te krijgen. Maarrr... klaarkomen maakt het natuurlijk wel af!
|
Mwah..het is natuurlijk wel een erg lekker gevoel. Maar het is niet zo dat als ik eenmaal ben klaargekomen dat ik dan even wacht tot-ie slap is en dan vervolgens lekker omdraai en ga ronken...
|
nie belagnrijk.
|
Voor n meisje schijnt t minder belangrijk te zijn, omdat meisjes meer van 'the moment' (dus van begin tot eind) genieten dan het werkelijke orgasme.
Bij mij (m zijnde) is het orgasme wel erg belangrijk. 1 anders blijf je met n paal zitten (nie fijn) 2 je blijft geil (lastige hormoontjes) 3 liever tijdens sex dan achteraf de hand aan mezelf slaan.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |