![]() |
serieus: mijn beste vrien en zijn vriendin
ik ben een jongen van 17 en mijn beste vriend heeft gevraagd of ik met hem en zijn vriendin een trio wou. en daarbij hoef ik hem niet aan te raken want dat wil hij ook niet.
Maar ik weet niet of ik dat wel moet doen. ik wil hem en zijn vriendin wel een plezier doen, maar sex hebben met je beste vriend zijn vriendin waar hij bij is, dat weet ik niet. hoe zouden jullie dit oplossen. bas |
is zijn vriendin een beetje seksueel aantrekkelijk? anders zeker doen...kan geen kwaad toch?!
|
ja ze is lekker.
maar bij nog een jongen in bed??? ik ben 100% hetro |
alleen doen als je er zelf ook echt zin in hebt
je moet alles een keer meegemaakt hebben succes |
Citaat:
spreek wel eerst goede regels met ze af dat je later geen ruzie krijgt, als je dat erg zou vinden Citaat:
maakt toch niet zo uit? je hoeft je alleen maar op haar te concentreren |
Als je het wilt moet je het gewoon doen, want zoŽn kans krijg je misschien nooit meer. Maar je moet er wel helemaal achter staan, dat je je er achteraf niet kut onder voelt ofzo.
|
Citaat:
|
Je moet helemaal zelf weten of je het doet,maar ik zou je beste vriend nog maar een keertje vragen of hij het echt wil. het lijkt mij niet echt leuk om bijvoorbeeld een andere meid het met mijn vriendje te zien doen
|
Ik zou het echt niet doen! tenzij het 2 wijven zijn > http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
Is ook niet mijn favoriete trio (liever met 2 vrouwen erbij) maar als je de kans krijgt, gewoon PAKKEN! Is toch prachtig als je samen met je vriend zijn vriendin eens goed kan dubbeldekken. Als je het er achteraf met hem weer over hebt, weet ik zeker dat jullie de grootse lol hebben.
|
ik zou het niet doen, gevaarlijk voor de vriendschap
|
Citaat:
Deze opmerking klinkt bij mij alsof 't een ramp zou zijn als 't toevallig 99% zou zijn.. Is seksuele geaardheid uberhaupt wel in procenten uit te drukken ? Sorry, maar ik heb echt genoeg van die opmerking, niet persoonlijk bedoeld. Ontopic: Dit moet je echt helemaal zelf weten. Als het jou niks lijkt,zo met die vriend erbij, dan zou ik 't niet doen. Denk er gewoon goed over na. |
Ik denk dat hij bedoelt als hij zegt dat hij 100% hetero is dat hij niks met een andere jongen wil, en dat lijkt mij nogal lastig met een trio-tje.
|
Jah, das net het nut van trio's, met zun allen, anders kun je beter die vriendin pakke (jeej dat klinkt bot) als hij niet toekijkt, wat heeft hij daar nou aan? Of vindtie het cool om toe te kijken?
Lijkt wel of hij zijn vriendin 'uitleent', en bovendien niet slim voor de vriendschap. Naja, je moet het zelf weten... |
Maakt vriendschap kapot, kan tot verwarring leiden, kan genant zijn...
Genoeg redenen om het niet te doen... Trio's moeten spontaan ontstaan als Pb uit Po tijdens een kernsplitsing... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52. |