Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   ff een paar vraagjes (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=24095)

droomkoningin 04-03-2002 18:51

ff een paar vraagjes

Hey!!

ff een paar vraagjes:

Hoe oud ben je (j/m) en hoever ben je al es gegaan met een jongen/meisje?
En, wat als je met je vriend/vriendin aant 'vrijen' bent en hij/zij laat merken dat diegene iets van je wilt, maar jij geen zin hebt?Laat je t dan toe of doe je t?Of wijs je diegene als t ware 'af' en hoe reageert hij/zij dan?

lake bodom 04-03-2002 19:01

meisje 16 jaar.. alleen vingeren.
en het, zal ook wel snel gebeuren

chatfreak2002 04-03-2002 20:16

Hoe oud ben je: 15
j/m: J
en hoever ben je al es gegaan met een jongen/meisje?: Alleen zoenen
En, wat als je met je vriend/vriendin aant 'vrijen' bent en hij/zij laat merken dat diegene iets van je wilt, maar jij geen zin hebt?: Niet van toepassing, heb geen ervaring met dit alles

Psychoot 04-03-2002 20:55

18 en alleen gezoend met me vriendin, kheb pas 2 maanden iets met der.

Piccola 04-03-2002 21:29

Hoe oud ben je: 16
J/m: M
Hoever ben je al es gegaan met een jongen: All the way!
En, wat als je met je vriend/vriendin aant 'vrijen' bent en hij/zij laat merken dat diegene iets van je wilt, maar jij geen zin hebt?Laat je t dan toe of doe je t?Of wijs je diegene als t ware 'af' en hoe reageert hij/zij dan: Als ik geen zin heb zeg ik mijn vriend gewoon dat ik het liever nu niet heb.. Dat moet ie maar accepteren, want als ik iets niet wil doe ik het niet! Soms, als hij echt heel veel zin heeft, gaat ie heel zielig lopen doen en anders accepteert ie het gewoon en gaan we 'iets anders' doen!

KL!EN! 05-03-2002 12:02

16
tot en met cohabitatie
niet van toepassing want altijd zin :P

noukkk 05-03-2002 12:08

ik ben 16 en ben all the way gegaan met mijn vriend...

als ik geen zin heb in sex gebeurt er niets... al weet hij wel hoe hij zin bij mij moet maken,,,, hihihi

als ik echt niet wil begrijpt hij dat natuurlijk

baz mania 05-03-2002 12:27

17 jaar
jongen
alles (m.u.v. anaal en sm,)
ik ben wel eens afgewezen dat ik te snel wou,
maar als een meisje niet wil dan hoort de jongen dat maar te accepteren.

bas

Alicia Silverstone 05-03-2002 13:05

alleen bovenlichaam laten we maar zeggen http://forum.scholieren.com/biggrin.gif

en iets tegen mijn zin doen: NEVER!!!!

Starrie 05-03-2002 14:24

Citaat:

noukkk schreef:

als ik geen zin heb in sex gebeurt er niets... al weet hij wel hoe hij zin bij mij moet maken,,,, hihihi

als ik echt niet wil begrijpt hij dat natuurlijk

psieeees. en ik ben 15 en ook all the way gegaan met mijn vriend. De rest staat gequote

sunna 06-03-2002 16:42

ik ben 15 en ben sinds kort gevingert en gebeft. ik vond het op dat moment niet erg maar achteraf had ik er wel beetje spijt van want ik had pas 12 dagen met die jongen, ik doe het in het vervolg ook nie zo snel meer.

girl4you 06-03-2002 17:30

Citaat:

aannitaa schreef:
Hey!!

ff een paar vraagjes:

Hoe oud ben je
IK BEN 15
(j/m)
MEISJE
en hoever ben je al es gegaan met een jongen?
ALL THE WAY

En, wat als je met je vriend/vriendin aant 'vrijen' bent en hij/zij laat merken dat diegene iets van je wilt, maar jij geen zin hebt?Laat je t dan toe of doe je t?Of wijs je diegene als t ware 'af' en hoe reageert hij/zij dan?
EUHH IK LAAT WEL WAT TOE MAAR ALS HIJ VERDER WILT EN IK HEB GEEN ZIN DAN DOE I KDAT OOK NIET ... EN DAT VINDT HIJ OK HIJ IS NATUURLIJK WEL EEN BEETJE TELEURGESTELD DAN ... WIE DAN NIET ? ... MAAR HET MAAKT HEM NIX UIT .

ConnX 06-03-2002 22:34

Citaat:

aannitaa schreef:

Hoe oud ben je

18

(j/m)
j

en hoever ben je al es gegaan met een jongen/meisje?
meisje, en ik heb alles wel geprobeerd, met uitzondering van de extreme dingen

En, wat als je met je vriend/vriendin aant 'vrijen' bent en hij/zij laat merken dat diegene iets van je wilt, maar jij geen zin hebt?

zeggen dat ik geen zin heb... toch?

[Dit bericht is aangepast door ConnX (06-03-2002).]

-Archangel- 07-03-2002 14:44

ik ben net 15 Jongen, alleen zoenen en gewoon aanraken van borsten en in broeken gaan enzo, maar niet echt vingeren ofzo
(je moet je handen ergens laten :-D)

Mara 07-03-2002 16:08

14, v, en nog nooit gezoend (de rest= dus n.v.t)

Freyja 09-03-2002 12:58

Citaat:

aannitaa schreef:
Hoe oud ben je (j/m)
17, meisje

en hoever ben je al es gegaan met een jongen/meisje?
Uhm, zoenen tot 'het' (ongeveer, neej, leg nie ut nie uit -_-), geen extreme dingen.

[/B]En, wat als je met je vriend/vriendin aant 'vrijen' bent en hij/zij laat merken dat diegene iets van je wilt, maar jij geen zin hebt?Laat je t dan toe of doe je t?Of wijs je diegene als t ware 'af' en hoe reageert hij/zij dan?[/B]
Dan heeftie dat maar te accepteren. Maar ik kan me laten overtuigen XD

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24.