![]() |
ff een paar vraagjes
Hey!!
ff een paar vraagjes: Hoe oud ben je (j/m) en hoever ben je al es gegaan met een jongen/meisje? En, wat als je met je vriend/vriendin aant 'vrijen' bent en hij/zij laat merken dat diegene iets van je wilt, maar jij geen zin hebt?Laat je t dan toe of doe je t?Of wijs je diegene als t ware 'af' en hoe reageert hij/zij dan? |
meisje 16 jaar.. alleen vingeren.
en het, zal ook wel snel gebeuren |
Hoe oud ben je: 15
j/m: J en hoever ben je al es gegaan met een jongen/meisje?: Alleen zoenen En, wat als je met je vriend/vriendin aant 'vrijen' bent en hij/zij laat merken dat diegene iets van je wilt, maar jij geen zin hebt?: Niet van toepassing, heb geen ervaring met dit alles |
18 en alleen gezoend met me vriendin, kheb pas 2 maanden iets met der.
|
Hoe oud ben je: 16
J/m: M Hoever ben je al es gegaan met een jongen: All the way! En, wat als je met je vriend/vriendin aant 'vrijen' bent en hij/zij laat merken dat diegene iets van je wilt, maar jij geen zin hebt?Laat je t dan toe of doe je t?Of wijs je diegene als t ware 'af' en hoe reageert hij/zij dan: Als ik geen zin heb zeg ik mijn vriend gewoon dat ik het liever nu niet heb.. Dat moet ie maar accepteren, want als ik iets niet wil doe ik het niet! Soms, als hij echt heel veel zin heeft, gaat ie heel zielig lopen doen en anders accepteert ie het gewoon en gaan we 'iets anders' doen! |
16
tot en met cohabitatie niet van toepassing want altijd zin :P |
ik ben 16 en ben all the way gegaan met mijn vriend...
als ik geen zin heb in sex gebeurt er niets... al weet hij wel hoe hij zin bij mij moet maken,,,, hihihi als ik echt niet wil begrijpt hij dat natuurlijk |
17 jaar
jongen alles (m.u.v. anaal en sm,) ik ben wel eens afgewezen dat ik te snel wou, maar als een meisje niet wil dan hoort de jongen dat maar te accepteren. bas |
alleen bovenlichaam laten we maar zeggen http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
en iets tegen mijn zin doen: NEVER!!!! |
Citaat:
|
ik ben 15 en ben sinds kort gevingert en gebeft. ik vond het op dat moment niet erg maar achteraf had ik er wel beetje spijt van want ik had pas 12 dagen met die jongen, ik doe het in het vervolg ook nie zo snel meer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben net 15 Jongen, alleen zoenen en gewoon aanraken van borsten en in broeken gaan enzo, maar niet echt vingeren ofzo
(je moet je handen ergens laten :-D) |
14, v, en nog nooit gezoend (de rest= dus n.v.t)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24. |