![]() |
wie o wie
me oma ligt nu heel slecht ze lijdt aan kanker en heeft er een beroerte erover heen gehad
ze zal niet lang meer te leven hebben wie kan me helpen met en heel mooi gedicht of waar ik en heel mooi gedicht kan vinden ik wil namelijk iets heel mooi opdragen maar me het lukt me niet om er 1 op papier te zetten :( |
Hey....Bonaria.
Het spijt me heel erg van je oma...en om dan een mooi gedicht te vinden waarvan jij vindt dat het klopt, en bij haar past is heel moeilijk. Je moet misschien gewoon even tussen de gedichten kijken die je hier tegenkomt. Is het gedicht trouwens bedoelt voor haar, nu? Of (klinkt misschien een beetje cru) voor haar begrafenis/crematie. Laat het me even weten, misschien heb ik wel wat voor je. kus, joni ps.: je kan me ook even e-mailen op: plusmienus@hotmail.com |
op een 'geromantiseerde' manier opschrijven wat je van haar vindt is altijd een goed idee...
en met geromantiseerd bedoel ik dan het zweverige, soms dure, maar vooral goed lopende taalgebruik. Schrijf gewoon op wat er in je opkomt. Doe het op gevoel... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56. |