![]() |
Overgeven na te veel roken?
Laatst toen ik heel snel achter elkaar veel te veel sigaretten had gerookt, werd ik toen ik naar binnen ging ineens heel misselijk en later moest ik ook nog kotsen. Ik vraag me nog steeds af of dit van de sigaretten kon komen? Ik heb het daarna nooit meer gehad, maar ben sindsdien altijd bang om te veel roken en dus weer te moeten kotsen.
Weet iemand het? Veel liefs van Kronkel |
Dat komt omdat je het niet gewend was zoveel te roken.
|
Maar het was niet de eerste keer ofzo dat ik rookte... Ik rook regelmatig alleen normaal niet zo vaak achter mekaar....
nou ja zal daar wel aan liggen |
Heb ik ook gehad. Lang in een heeeel rokerig hok gezeten. Overdosis nicotine-->slecht voor je.
|
Van sigaretten toch nooit. Maar ik heb wel eens momenten dat sigaren me gewoon tegenstaan, als je de rook inhaleert bijvoorbeeld...dat, in combinatie met teveel drank kan wel misselijkheid veroorzaken (althans bij mij)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik vind het vreemd dat je uberhaupt begonnen bent als je d'r zo'n last van had. Dan was je kennelijk nogal vastberaden te gaan roken, en dat kan volgens mij maar een reden hebben: Je vond 't stoer. En kom nou niet met verontwaardigde reacties, dat is voor de meeste de reden om te beginnen. |
neej ik heb 1x echt veel gerookt stak de ene na de andere op. Dat doe ik alleen als ik me echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel kut voel.
Toen was ik vet misselijk kreeg zo'n licht gevoel in m'n keel maar hoefde niet te kotsen. kuzziess |
ja soms als ik heel snel heel veel achter mekaar rook en dan ga staan ofzo dan voel ik het wel effe in me hoofd, maar nie dat ik flauw val of moet overgeven ofzo.
en ik rook alweer bijna 4 jaar... ------------------ willem ik hou van je... © 2001 emokids suck incorporated. [Dit bericht is aangepast door danique2 (14-12-2001).] |
waarschijnlijk komt dat wel door de sigaretten... had een vriend van me ook
|
Citaat:
Is bij bijna iedereen de eerste keer denk ik hoor http://forum.scholieren.com/smile.gif Ik had het ook en TOCH blijven voortdoen, het zou idd niet mogen maarjah http://forum.scholieren.com/frown.gif |
Waarom rookt iemand?
-Omdat je het lekker vindt of -Omdat je het stoer vindt Waarom rook je zoveel als je je er niet lekker bij gaat voelen? Tis niet stoer dus... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48. |