![]() |
Probleempjes..
Mijn vriendin en ik hebben sinds 4 maanden seks.
We zien elkaar alleen in het weekend, en doen 'het' zo'n 1 tot 2 keer per weekend. Niet consequent, het is geen verplichting, maar gewoon als we er zin in hebben. Echter.. er zijn wat probleempjes. Het loopt lang niet altijd even prettig als gepland. Ik vinger haar meestal tijdens het voorspel, doch voordat ze klaarkomt 'moet' ik ophouden en gaat ze bovenop me zitten voor de 'gemeenschap'. Eerst deden we het altijd 'the oldfashioned way', maar nadat we een keertje een geweldige (langdurige) vrijpartij hebben gehad waarbij zij boven lag/zat, is dat het standaard standje geworden. Helaas heb ik vaak last van veel te vroeg klaarkomen.. en om die reden wil mijn vriendin ook zo snel mogelijk klaarkomen, maar wel tijdens de gemeenschap zelf. Hierdoor is ze te gespannen en vanochtend 'paste het niet'... Mijn vragen zijn dus eigenlijk.. - Wat doe ik tegen te vroeg klaarkomen.. - Zijn er standjes waarin mijn vriendin toch genoeg gestimuleerd/geprikkeld wordt om ook tijdens de gemeenschap klaar te komen.. Vanavond hebben we dan ook gesproken en ik heb haar ervan overtuigd dat er niet veel meisjes zijn die klaarkomen tijdens de gemeenschap. Maar toch. Iemand met wat voor advies dan ook om ons sexleven iets fijner te maken? Iedereen heel erg bedankt.. |
Citaat:
en die standjes...tja die zal je toch zelf moeten proberen allemaal. lees de kama sutra eens? http://forum.scholieren.com/wink.gif nee serieus, gewoon allerlei standjes proberen tot je lekkerste hebt gevonden. ik kan voor jullie niet bepalen wat het beste standje is. |
Zuipen helpt
|
denk niet dat iedere gozer uren ken neuken , de gemiddelde man houd t 5-10 min vol !!! denk aan wat anders ( je oma ofzo ) !!! neem standjes die jij niet super lekker vind (waarbij je zelf al denkt van ... als we die doen Duurd t wel ff !!! voor de rest weet ik t ook niet... succes |
Citaat:
|
Citaat:
|
tsja, ik weet niet of je meteen doorkan gaan, want dan kom je gewoon op dr buik ofzow, en ga je meteen door. Maar, ze moet zich er niet zo op richten, maar vooral lekker genieten, en persé klaar willen komen tijdens hét doen.. tsja, dat lukt vaak toch niet ALTIJD, dat moet je dr duidelijk maken, en als je t wat langzamer doet hou je t misschien langer vol.
Chanel |
Nou, en dan ben je klaargekomen, so what? Even een kwartiertje pauze nemen, en hup, op naar de volgende ronde. En neem van mij aan dat die tweede ronde VEEL langer duurt dan de eerste. Als extra hulpmiddel zou je ook een cockring kunnen gebruiken, dat houdt de boel ook aardig op http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
Trek je vantevoren al ff af.
|
als ze nou zichzelf vingert terwijl ze op je zit.....
iig moet ze niet zo aan dat klaarkomen denken....waarom laat ze zich niet gewoon gaan tijdens het vingeren.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49. |