![]() |
Seks
Hey iedereen,
Graag gewoon wa reacties van meisjes (ja oké ook van jongens maakt allemaal ni uit) over hun eerste keer seks, hoe oud da ge toen waart, in welke omstandigheden! Jaja de pittige details moet ik wel ni weten zenne! Alvast merci! |
-> Sexualiteit?
|
Hoi Kippeke,
Ik was 15 jaar, het was verschrikkelijk, kwam door het feit dat ik nog geen ervaring had en zij ook niet, en verder kan ik me van me eerste keer weinig herinneren. |
Citaat:
|
Ik was 13. Het was wel vrij pijnlijk, maar later ging het allemaal wel ok. De omstandigheden waren goed. Heel ontspannen enzo. Natuurlijk was het niet perfect, maar wat wil je bij je eerste keer http://forum.scholieren.com/tongue.gif
|
seksualiteit
Chanel |
Uh... pijnlijk en achteraf gezien niet zo'n goed idee.
|
TOPPIE!
en dat allemaal aan me vriendje te danken hij was egt heel erg lief en voorzichtig het was wel ff pijnlijk...... maja voor de rest was het geweldig! kus my baby |
Eerst en vooral merci voor alle reacties! Ik ben al een héél klein beetje gerust gesteld maar toch nog een paar vragen! Is het echt zo pijnlijk? Zijn er al veel die van die eerste keer spijt hebben gehad? Is het echt iets speciaals?
|
Kijk... Een jongen steekt zijn leuter in je naatje. "Speciaal" moet je het zelf maken.
|
15...
En uh... het was raar, ik wilde het niet echt ... maar het gebeurde gewoon. Het was een psychobitch |
ik was 15 en lichtelijk bedwelmt door alcoholische versnaperingen helaas. ut ging erg snel en achteraf vind ik ut jammer dat ik mijn eerste keer niet wat bewuster (=helderder) heb meegemaakt. niet vreselijk erg of zo maar gewoon jammer. was zomers op vakantie op een camping trouwens.
|
Toen ik 11 was begon ik te rukken, op mijn 12e vingerde ik mijn toenmalige vriendinnetje, toen ik net 14 was werd ik gepijpt op een klasfeest, toen ik al een tijdje 14 was neukte ik voor de eerste keer op een "normale" manier. Op mijn 16e ontdekte ik het beffen. Toen ik 17 was heb ik voor de eerste keer mijn vriendin anaal genomen. Zoals je ziet: je kunt nogal wat verstaan onder "de eerste keer seks"
|
Citaat:
|
Mijn eerste keer was suuper..
Ik was 17 me vriend had t helemaal romantisch gemaakt met kaarsjes enzo en t deed geen pijn http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Tuurlijk doet het geen pijn. Als je opgewonden bent en nat genoeg.
|
15 beetje klooien maar ging verder wel leuk.
niet echt bijzonder. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52. |