Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   jaja Volle Maan ;-) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=241187)

xx 07-10-2002 17:18

jaja Volle Maan ;-)

jaja over paar dagen is het zover dan gaat Volle Maan in premiére en ik ben wederom benieuwd naar jullie oordeel, vooroordeel en of je er uberhaupt naar toe gaat.

xx

Daangerous 07-10-2002 17:41

Daar gaak dus echt nie heen, en ik zeg nu alvast tegen degene die mij zegt dat het niet Costa 2 is, dat is het WEL, slechte acteurs in elk geval, das mijn vooroordeel (Cas Janssen gaat nog wel).

Siyabonga 07-10-2002 18:23

ik ga er wel heen.
gteen idee waar hij eigenlijk overgaat, maar ik ga er wel heen. En ik heb gehoord dat het wel een costa2 is, dus als dat echt zo is... :cool:
magoed, ik ga er eigenlijk alleen maar naartoe omdat ik nog ckvbonnen van vorig jaar over heb, en die moet ik voor ergens in november opmaken :)

JoRTh 07-10-2002 18:35

De 'officiele' Costa 2 moet nog komen.
Over een jaar.
Waarschijnlijk geregisseerd door Lodewijk Crijns, ja die van Jezus is een Palestijn en Met Grote Blijdschap, wat dus onbegrijpelijk is.

Maar dit is gewoon Costa op een boot
Met meer geld gemaakt.
Ik ben heel heel erg benieuwd.

Rhinus 07-10-2002 18:42

Zelfs als ie op TV kwam zou ik 'm niet kijken.

Sithan 07-10-2002 22:06

Ach een lekkere zomer-één-delige-soap-film...lijkt me wel leuk tijdverdrijf toch :)

Boogie 07-10-2002 22:10

Ik vind dat je Nederlandse films toch altijd ff moet gaan kijken (op tv ofzo) als Nederlander.

Rhinus 07-10-2002 22:14

Ik ga liever naar Swingers :).

N00dles 07-10-2002 22:15

Bluh (n) :rolleyes:

heldin 07-10-2002 22:25

ik wil em wel zien, lijkt me echt zo'n feel good movie. tenzij er heel erg slecht in geacteerd wordt natuurlijk, maar volgens mij zijn ze allemaal best goed.

Lakini's Juice 07-10-2002 22:35

Ik haat Nederlandse films....en Nederlandse films met soap-acteurs HAAT IK AL HELEMAAL!!! :rolleyes:
BAH
(n)

...Daan Schuurmans heeft nu ook een singletje gemaakt, denken die soapacteurs dat als je "kan" acteren automatisch ook kunt zingen??? Overgewaardeerde verwaande kwast :rolleyes:

kaleidoscope 07-10-2002 22:43

Voor feelgood movies ben k altijd te vinden :)

WishfulDreaming 07-10-2002 22:52

Ik ga er met een vriendin eind volgende week heen waarschijnlijk, niet omdat het me zo'n denderende film lijkt maar ook omdat we samen naar Costa zijn geweest en zoiets even moesten herhalen :)

Kweetniet, maar ik vond Costa stiekem erg leuk, dus ik hoop dat Volle Maan ook zoiets is. Boeiend of het slecht is of niet, als het maar leuk is

TAFKAB 08-10-2002 09:49

Citaat:

Lakini's Juice schreef:
Ik haat Nederlandse films....en Nederlandse films met soap-acteurs HAAT IK AL HELEMAAL!!! :rolleyes:
BAH
(n)

...Daan Schuurmans heeft nu ook een singletje gemaakt, denken die soapacteurs dat als je "kan" acteren automatisch ook kunt zingen??? Overgewaardeerde verwaande kwast :rolleyes:

Hmmm wat nou heh als dat al van te voren in het script/scenario zou staan dat de hoofdrol speler een liedje moest kunnen/gaan zingen?
Denkt de soapster dan van te voren, ik kan acteren dus ook zingen?? hoeft niet.
Heb je Jensen niet gezien?? Hij wil dat absoluut niet!

Aurelia AutumnRain 08-10-2002 13:24

Heb gisteren de making of... wel gekeken.
Vond het wel grappig dat ze bijna allemaal met een twents accent moesten leren praten. :)

Maar ik denk niet dat ik hem ga kijken, zeker niet in de bioscoop.

Thunder Child 08-10-2002 15:39

ik ga erheen want de ex/een goeie vriend van me goeiste vriendin speelt erin en ik wor gedwongen om hem te gaan bekijken

maantje tuurt 08-10-2002 16:40

k'ga er wel heen denk ik

Uice 08-10-2002 16:41

Toen ik het achterlijke affiche zag was ik helemaal 100% zeker: hier gaat ik dus mooi nie heen.
In één of ander blad stond: "Georgina Verbaan speelt een gothic, maar zelfs als freak is ze nog een echte babe"
Bah alsof gothics freaks zijn. Is het Georgina eindelijk gelukt er knap uit te zien is het nog nie goed.

Shibby 08-10-2002 16:53

Ik vind dat liedje wat hij nu heeft gemaakt ook bah! ik vind er echt nix aan....maar ja veel van die blije wijffies zullen daar wel bij weg zwijmelen denk ik. :D

Ik heb Costa niet gezien dus als ik er heen zou gaan is het voor mij toch allemaal nieuw...misschien ga ik hm wel kijken...maar eerst wil ik signs nog zien :)

TAFKAB 08-10-2002 19:26

Citaat:

Juice schreef:
Toen ik het achterlijke affiche zag was ik helemaal 100% zeker: hier gaat ik dus mooi nie heen.
In één of ander blad stond: "Georgina Verbaan speelt een gothic, maar zelfs als freak is ze nog een echte babe"
Bah alsof gothics freaks zijn. Is het Georgina eindelijk gelukt er knap uit te zien is het nog nie goed.

Gothics zijn ook freaks :)
En als je t mij vraagt vind ik Verbaan een beetje op een alien lijken, geen knappe vrouw.
Puur make-up.
(y)

metallady 09-10-2002 14:06

Ik ga m wel zien, een vriendin van me wil ernaartoe en trakteert mij erop. Georgina Verbaan als gothic, in ieder geval nog iets Gothic in een Hollandse film. Gothic's zijn geen freaks, natuurlijk heb je overal wel freaks tussen zitten, maar vooroordelen worden te snel toegepast (daarom zijn het ook vooroordelen :D)

Uice 09-10-2002 15:28

Citaat:

TAFKAB schreef:
Gothics zijn ook freaks :)

:mad:
toch erg jammer dat de afgezonderde depri weirdo weer een gothic moet zijn... ik ken genoeg gothics en de meesten gedragen zich juist op een tegenovergestelde manier.

legatus 09-10-2002 16:08

Ik steun de Nederlandse filmindustrie zoveel mogelijk en ga dus heen.

Costa mag dan wel een amateuristisch produkt zijn, ik heb genoten omdat de spelers hebben genoten tijdens het maken van de film en dat spat er van af.

p.s. Johan Nijenhuis is een groot horrorfan ;)

Rollo Tomasi 09-10-2002 16:26

Citaat:

JoRTh schreef:

Waarschijnlijk geregisseerd door Lodewijk Crijns, ja die van Jezus is een Palestijn en Met Grote Blijdschap, wat dus onbegrijpelijk is.

Nou, misschien vindt hij het leuk als er meer dan 3000 mensen naar z'n films komen kijken. :p

Citaat:

legatus schreef:

p.s. Johan Nijenhuis is een groot horrorfan ;)

Laat hem er maar eens eentje maken dan.... :p

Weinig kans dat ik 'm ga zien. Tenzij iemand m'n kaartje wil financieren.

xx 09-10-2002 22:06

ik ga wel heen. En ik heb echt zin in een geen-verhaal-waar-je-bij-moet-nadenken-film.
Ik vond costa daarom ook wel leuk, want films hoeven voor mij geen hoogstaande kunstjes te zijn het is voor mij gewoon ontspanning. Ik hou sowieso eigenlijk alleen maar van makkelijke 'vrouwenfilms' en dan maakt het me niks uit of het engels of nederlands is. :D en oh ja ik ga ook omdat chantal janzen mij een leuke actrice lijkt, tenminste in saturday night fever was ze erg goed.

xx

het dappere meisje 10-10-2002 10:22

jaa tofff ik wil naar die film

ja uiteraard omdat ie gewoon makkleijk is te volgen , ik heb een hekel aan moeilijke films :p er zijn al moeilijke dingen genoeg... maar goed moet ik eerst natuurlijk een attractive manspersoon vinden die me meevraagt :p

freakjuh 10-10-2002 10:52

Citaat:

Juice schreef:
:mad:
toch erg jammer dat de afgezonderde depri weirdo weer een gothic moet zijn... ik ken genoeg gothics en de meesten gedragen zich juist op een tegenovergestelde manier.

idd, ze wordt echt als een stereotype gothic neergezet, walgelijk (n) :( :rolleyes:

legatus 10-10-2002 11:51

Citaat:

idd, ze wordt echt als een stereotype gothic neergezet, walgelijk
Films bevatten over het algemeen veel stereotypes.

CABAL 10-10-2002 14:59

Heb altijd al een afkeer gehad tegen over Nederlandse films... Sure, er zitten wel enkele tussen die aardig zijn, soms ook wel meer, maar daar blijft het dan ook wel bij. :)

En wat ik tot nu toe van Volle Maan heb gezien lijkt me helemaal nix, dus nee, ga er niet naar toe... ;)

perseus 10-10-2002 16:57

Citaat:

Rhinus schreef:
Zelfs als ie op TV kwam zou ik 'm niet kijken.

Martijn 10-10-2002 17:00

Citaat:

N00dles schreef:
Bluh (n) :rolleyes:

Uice 10-10-2002 17:34

Citaat:

legatus schreef:
Films bevatten over het algemeen veel stereotypes.
Maar vaak kloppen ze wel en het vooroordeel over gothics in deze film slaat nergens op.

Sithan 10-10-2002 20:05

Leuke film :) alleen dat Twentse accent is om te huilen :o

Sithan 10-10-2002 20:06

Citaat:

Juice schreef:
Bah alsof gothics freaks zijn.
Huh ik dacht altijd dat hun doel was er zo freaky/eng mogelijk uit te zien :confused:

Uice 10-10-2002 20:40

Citaat:

Sithan schreef:
Huh ik dacht altijd dat hun doel was er zo freaky/eng mogelijk uit te zien :confused:
:D Euh nee. Het heeft in principe niets te maken met hoe je je kleed dat is bijzaak.

Vice 10-10-2002 21:19

als iemand me vraagt om mee te gaan

ik ga nooit uit mezelf naar films(zeker niet zulke)

Cinamon 10-10-2002 22:00

Nou ik ga er morgen avond dus heen
Ehm met mijn vriendinnen inge en michelle :D
Ik ben benieuwddddd

Daangerous 10-10-2002 22:03

Voor de mensen die gisteren toevallig "wie denkt Johan Nijenhuis (regisseur volle maan) eigenlijk wel dat hij is" heeft gekeken, kent mijn mening, en die van vele anderen, hehe die werd ff flink de grond in geboord door oa. Rene Mioch, hehe die zat

freakjuh 11-10-2002 12:06

Citaat:

Sithan schreef:
Zij kleden zich zoals zij t t mooist vinden, net als iedereen :rolleyes: ..ik vind er nix engs aan.

StefanLovertje 12-10-2002 00:48

'k heb 'm net gezien en ik vind georgina geweldig :D in de film dan... en mijn broer lijkt op cas jansen... viel me op..lekker nuttige info mja :)

naja ik vond betere film dan costa.. dees zou ik nog wel eens wille zien, costa niet...

('k ben zelf nl ook een 'Boertje Boertje' :))

BrunetJuh 12-10-2002 10:25

ik heb ut boek gelezen, leuk boek, film wil ik zeker zien!

en wat 'Denk aan mij' van Ties (Daan Schuurmans) betreft;

DIE IS DUS ECHT VET COOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!

perseus 12-10-2002 11:30

Citaat:

Sithan schreef:
Leuke film :) alleen dat Twentse accent is om te huilen :o
Twents accent? (n) Dan ga ik hem al helemaal nooit kijken :D :p

TAFKAB 12-10-2002 11:34

Ik gaar duzz zekah wetiuhh wel heehn!
Serieus ;)
Cas Jansen vink een leuke acteur.
Nee, ik heb een vriendin. :cool:

angel_undercover 12-10-2002 11:37

bah bah bah - heb ik hier nu €7,50 aan betaald? - 'leuk' verhaal..
en idd, dat twentse accent is in het begin leuk, maar das maar een heel klein stukje begin..
Er zat geen verhaal in, en het is heus niet zo dat als je costa een leuke film vond, dat je dan deze film ook super vindt..
Sorry, ik vond het niets.. maar er waren zat mensjes die hem super vonden....

BCR 12-10-2002 13:01

Cas Jansen is niceeee :)

Uice 12-10-2002 14:00

Het Twentse accent zou de enige reden kunnen zijn dat ik hem ga zien, maar dan wel tijdens het hoppen. Lijkt me wel lachen, als die hunks en babes (wat een kutwoorden) op z'n Twents.

Trouwens ook irritant dat het bij elk interview nodig lijkt men erop te wijzen dat dit geen 'Costa 2' is, maar een op zichzelf staande, totaal andere film (n)

roman 12-10-2002 16:25

ETD is cool, en vooral sexy :)

http://www.ellentendammemusic.com/img/elcombi.jpg

scala 12-10-2002 17:15

Ik ga er volgende week heen met een groepje vriendinnen, in het kader van reunie en heimwee naar de zomer:p bovendien heb ik nog een bioscoopbon dus dat komt goed uit:)
ben wel benieuwd naar de film eigelijk..qua nederlandse film is ie volgens mij net als costa, gewoon zo'n feelgoodmovie....nix diepzinnigs, zo commercieel als wat, maar gewoon leuk om ff te zien en gelijk weer te vergeten:)

JoRTh 12-10-2002 23:28

Het twentse accent is uiterst storend.
Leuk hoor dat Nijenhuis een persoonlijk tintje aan zijn film wil meegeven, maar het is eerder lachwekkend.
En bovendien is het alleen maar omdat ze zo de 'boeren'-opmerkingen kunnen maken. Dat is het....

Voor de rest een prachtfilm.
Mooi gemaakt.
Lekker tempo erin.
Goed vermaak.
Zon, zee, strand en schaarsgeklede mensen.
Heerlijk!

BrunetJuh 13-10-2002 10:54

ik kan nie wachten totdat ik Daan Schuurmans voorbij zie komen........ ;)
Komt dat nr 'Denk aan mij' ook in de film voor? :confused:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25.