![]() |
HBO Fysiotherapie
Hellow, heb even een vraagje, weet iemand toevallig welke mbo opleiding je moet doen om de hbo opleiding fysiotherapie te kunnen doen?
Liefs, Starley |
je kan het beste iets kiezen van opleiding waarbij je al heel veel over het menselijk lichaam krijgt, iets in de zorg of het cios(sport en bewegen). dit zijn hele goede opleidingen om door te stromen.
je moet dan wel iets doen op niveau 4 want dan mag je pas naar het hbo toe. succes ermee! kusjes monique |
Citaat:
Liefs, Starley |
Citaat:
|
Citaat:
Liefs, Starley |
Waarom doe je niet gewoon HAVO?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hai,
ik weet niet of je met uiterlijke verzorging naar het hbo kan want ik weet ook niet of dat op niveau 4 is. ik doe zelf de opleiding doktersassistente en dat is ook niveau 4 en cesartherapie en mensendieck is niet mbo niveau dat is allemaal een onderdeel van fysiotherapie maar je kan wel ergens informeren of uiterlijk verzorging niveau 4 is en of je daar mee naar het hbo kan(fysiotherapie). groetjes monique |
ik doe nu ook een cios opleiding (mbo+ ,is maar 2 jaar) en wil daarna denk ik ook fysio gaan doen. het lijkt mij best een goed stap om eerst het cios te nemen als je sportief bent en een soort tussenstap wil hebben voordat je fysio gaat doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32. |