![]() |
Helleeeeeeep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!
Help mij.. PLEASE!!!!!!!!!!!!!!
Ik kan geen netwerk verbinding maken op mijn netwerk met win98 als hoofdcomputer en winxp als slave...!!!! HELP!!! Iemand een idee met wat ik het beste kan doen.. ik heb laatst gehoord dat het via gateway kan..... ofzoeits :confused: (n) :( help!!! |
Gelieve de layout niet te v3rn3uk3n. dank u vriendelijk
(BTW ooit van TAGS gehoord?) :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Sommige mensen zullen het nooit begrijpen Edit: sinds wanneer hebben we het over slaves in een netwerk? ?Zoiets heet toch clients :p |
Hmm, de titel te zien dacht ik dat we te maken hadden met een vrouwelijk lid :/
Anyway: ForumFAQ: Hoe leg ik een netwerk aan tussen verschillende PC`s? |
IRRITANTE GAST layout is verneukt, kon je zelf niet inhouden ofzo, damn!
|
Is de NetBUI op de Win98 pc geinstalleerd? zo niet, rechtermuisknop op Network Neighbourhood (Netwerk omgeving ofzo in NL) --> properties (eigenschappen) --> add --> protocol --> NetBEUI.
En dan hopen dat hij het wel doet. :) |
Citaat:
ik heb zo sterk het vermoeden dat je niet weet wat je nu eigenlijk zelf zegt... ontopic: ik ga iemand die 1) layout verneukt 2) geen fatsoenlijke topic titel maakt 3) niet de moetite neemt om te ZOEKEN 4) niet de faq heefrt bekeken niet helpen.. succes |
Dankjewel voor je hulp!
Groetjes. |
..
oja voor de rest.. niet zo bijdehand... met je clients en slaves shit enzo....
|
Alleen al om je topicnaam zou deze topic gewoon verwijderd moeten worden :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus dat is opgelost? mooi volgende keer graag even anders |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29. |