![]() |
Cars-broeken
Wat vinden jullie van Cars-broeken?
|
Ach, op zich wel aardig, hoewel ik het wel stom vind dat er pijpen aan zitten. Beetje jammer (n)
|
Vre-se-lijk
alhoewel ze staan wel vet met dikke arts, nickelson jasje en een scooter :p |
Walgelijk
|
mwah dat lijkt me meer iets voor Hotboy15's
|
Wat zijn überhaupt Cars-broeken? :confused: :D
|
Yeah right...
|
hahahaha waar kom jij vandaan?
|
al even fout als die mags-schoenen van je..
|
van mij ?? ik heb ze niet hoor!
|
Ik heb een Cars-(3kwarts)broek! Maar dan wel van die nieuwe 'skate'lijn die ze hebben. Hebben ze ook koele truien van btw.
Maar waarschijnlijk bedoel jij die strakke broeken die heel de wereld heeft. Persoonlijk vind ik ze te gewoontjes, elk jaar weer dezelfde, altijd in het lichtgrijs, donkergrijs en zwart. (n) |
Citaat:
En de BrEeZeR, 't platinageblondeerde meisje etc |
Citaat:
(lees: post een plaatje, lamlul :p) |
hee esmee ben jij ook van sexwoordenboek.nl?
|
euhm, ik heb nog een paar carsbroeken, ahum, in de kast staan die ik niet meer draag..
ik vond ze eg koel en zo, vooral dat tuinbroekachtige, maar als ik nu terug kijk... *eww* :( |
Citaat:
|
Faery quote:
-------------------------------------------------------------------------------- Hotboy15 schreef: hahahaha waar kom jij vandaan? -------------------------------------------------------------------------------- Uh.. uit een milieu waar Cars-broeken niet inpassen? :] (lees: post een plaatje, lamlul ) sorry maar ik heb geen plaatje!! :D |
dat ben ik ja moet je iets weten?
|
nee, maar ik kom daar ook altijd. koel he!! ;)
|
Citaat:
|
jazeg, we zijn niet allemaal zo slim als jou! en nou je grote smoel houden a.u.b. :mad:
|
koel man ja het is ook echt mijn favoriete site
|
serieus?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh hotboy15 !! Ja ik zit ook op sexwoordenboek.nl!
Hahaha lache was dat toen die ene jongen het maar vies vond dat jij je altijd aftrok bij foto's van je vader! Hahah had ie beter niet kunnen zeggen, zijn al die scootervrienden nog langsgeweest bij hem of niet? |
le-lijk
|
hee hotboy als je er weer eens bent (op sexwrdboek) moet je maar mailen dan heb ik nog wel wat leuke verhaaltjes voor je
|
bliksem en ik surfen ook regelmatig saampies naar de site (wat denk je dat mn sig betekent) altijd weer inspirerend he maxje ;)
|
Citaat:
Nee hoor... :( |
Citaat:
|
maak je geen illusies sandertje!
|
Citaat:
Citaat:
Shííít in deze situatie kan ik mijn 'how 2 b a true playa' handboek van Snoop Dogg niet gebruiken. Mm... Ik ben mormoons en teven bi-sexueel :confused: En ja, esmee en ik zijn altijd redelijk 'geil' als we samen naar die site gaan.. |
snel weer een keertje he ;)
|
Citaat:
:rolleyes: :rolleyes: Duh, snap dat dan... :rolleyes: ;) |
censuur
|
Citaat:
|
Citaat:
echt :eek: kut dus het ging je alleen om de sex en de vriendschap ik hoopte op liefde :( |
max IK ben er voor de liefde dat je dat even onthoudt
|
Citaat:
:cool: Ze zei 'honey'... :o :cool: |
carsbroeken vind ik verschrikkelijk. iedere jongen die nog niet weet wat ie nou echt leuk vind als kledingstijl (of die broeken gewoon echt leuk vind :|) loopt er mee in mijn klas. en ik vind ze dus echt oerlelijk.
en hotboy15, ik vind je een irritant joch, je nick alleen al. sorry. |
Citaat:
(y) |
Citaat:
Jij snapt NIETS van roleplaying! Ik ben hier de player en ik loop Esmée en jou te playen, dan mag jij niet doen alsof jij ons playd!! GHODCHRISTUS DOM EVISUDRAAGEND TERING $#^$#&%$& :cool: |
Citaat:
Op een dag was er een player (Sander). Hij liep over het forum te checken :D en hij liep eens niet te playen. Toen zag hij bliksem geil doen tegen HotBoy15. Hij dacht aan zijn VRIENDSCHAP ESMÉE! en greep in. Dat viel helaas in verkeerde aars bij Bliksem en Esmée. Bliksem begon Sander te beplayen en dat wilde Sander helemaal niet. Eigelijk wilde Esmée Sander, maar Sander wilde Bliksem niet. Bliksem wilde ook Esmée, maar Esmée wilde alleen bliksem. Tot Esmée mij een honey noemde. Nu is alles duidelijk voor mij en zie ik een helder licht.... Daar... Achterin! :cool: |
Citaat:
:D was dat positief of negatief. erg van me he, maar volgens mij is dit dat zelfde joch als met die onderbroeken die omhoog kropen :| |
Citaat:
Stiekem denk ik er net zo over... Ssst! ;) |
Sander dat zie je toch echt verkeerd IK ben hier de player in het verhaal WANT ik ben de vrouw in het verhaal
|
Citaat:
like dooh ;) |
Citaat:
En anders was je nog altijd wel een playster... Geen player. :cool: En ik blijf maar met :cool:-smiley's smijten... Ze zijn toch gratis. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05. |