![]() |
ff mening geve plzzz
ok dus we moeste vo die van godsdienst iet schrijve int dit dilemma ; je beste vriend/in ligt op sterven en ge moet me uw ouders mee op weekend ma as ge terug komt is ze overleden en ge hebt geen afscheid kunnen neme .........
Ik stapte nog vlug jouw kamer binnen om te zeggen dat je moet wachten op mij .... Ik kon het niet aan huilend liep ik terug naar buiten Mijn tranen vormden plassen De wereld stortte in Maandag stapte ik terug naar jouw kamer Je was er niet meer Uit mijn leven gerukt , al mijn hoop kwijt Ergens verloren in deze wereld Maar geen nood , ik zoek weer al mijn hoop bij elkaar Ik weet gewoon dat je niet voorgoed weg bent want je spookt rond in mijn gedachten... altijd maar weer , altijd maar opnieuw en toch , toch weet ik dat je nog steeds bij me bent Je bent 1 van die sterretjes aan de hemel die over mij waken En misschien als ik ooit op de regenboog kan klimmen .... Weet je wat ik dan zou doen ? Ik zou je een bezoekje komen brengen ........ da wast , graag enige reactie plzzzzzz |
ik vind het om eerlijk te zijn meer een stukje literatuur, een afscheidsbrief of iets dergelijks (expressie) dan een echt (goed) gedicht...
|
>>> k&l
|
Ik vind het niet al te origineel en ik kan er dus ook niet echt droevig van worden.
LUH-3417 |
Niet verbijsterend origineel, niet vernieuwend, beetje standaard.
Droevig wordt ik zelden van zulk soort teksten, maar da's heel persoonlijk. Qua spelling e.d. Betere interpunctie nodig. |
ook niet bijster goed
zeer standaard blijf er zeer emotieloos onder De wereld stortte in vink een beetje overdreven voor weggaan... of anders slecht aangegeven of onderscheidt gemaakt |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11. |