![]() |
maagd en zwanger?
kan je zwanger raken als je maagd bent, dus door andere dingen ofsow..? nahja ik denk dat het wel kan.. heeft iemand zoiets ooit meegemaakt, of gedacht dat het zo was? xxx
|
KI is het woord schat http://forum.scholieren.com/tongue.gif
|
wat ik bedoel is of er mensen zijn die zonder dat ze sex hebben gehad toch zwanger zijn geworden, dat er toch iets misgegaan is met de andere dingen die zijn gebeurt..
|
Tuurlijk
kijk naar Maria en Josef die hebben ook nooit eens hard liggen palen http://forum.scholieren.com/rolleyes.gif |
Per ongelukke Kunstmatige Insiminatie??
Verder sterft de zaadvel vrij snel nadat hij uit de penis is, mits hij niet in een omgeving komt zoals de vagina. |
bedoel je zoiets als: meisje trekt jongen af en gaat daarna zichzelf vingeren met het sperma? http://forum.scholieren.com/confused.gif
|
Citaat:
|
Ja je kan zwanger raken door andere activiteiten.
Als jij je vriend(je) aftrekt en hij komt klaar in de buurt van je kruis, en je bent naakt dan kan het. Als jij je zelf vaginaal bevredigd nadat je hem hebt afgetrokken, laten we zeggen met je rechter hand, en je gaat daarna zonder je handen te wassen je zelf vaginaal bevredigen met je rechte hand, dan kan je zwanger raken Jullie zitten in bad, hij komt klaar in het water en jij dobbert daar ook nog lekker rond. Hij komt klaar in z'n onderbroek, en jij trekt die dan aan. |
als je gewoon met kleren op elkaar ligt kan je niet zwanger worden. ik denk eerder dat je je heel erg druk maakt en daardoor juist niet ongesteld wordt. en als je het niet vertrouwd...ga naar je dokter...die kan het je zeker vertellen.
|
het is bewezen dat 99% van het mannelijk ejaculatievocht onzichtbaar is, en zweeft als gewichtloze materie tot ongeveer 8 uur na de zaadlozing
mocht je naakt aanwezig zijn op die plek binnen die 8 uur ben je mooi genaait ( http://forum.scholieren.com/rolleyes.gif ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee dat kan niet, zaadcellen kunnen absoluut niet tegen lucht en sterven daar dus ook meteen af.
|
Citaat:
|
Ach als hij iets aan heeft
en jij ligt bovenop hem dan neem ik niet aan dat hij klaarkomt en het sperma door zijn broek en onderbroek, door jouw broek en slipje jouw vagina inspuit, waarna de spermacellen ook nog werkelijk kunnen zwemmen naar het doel toe |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kanwel door KI .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volgensmij KAN het officieel wel.
bijv. als er sperma van hem aan je handen zit.. of aan zijn handen dan dat je je zelf dan gaat vingeren of hij jou gaat vingere. Maar de kans is hwel heeeeeeel erg 0,0001 |
Citaat:
|
kunstmatige inseminatie dus ok
|
Citaat:
ow muts,heb je nooit voorlichting gehad ofzo!?begin dat ten eerste niet aan een vriendje en ten 2e,hoe komt het dat je zo weinig over sex weet!?bedoel als je niet weet wat baffen is,ok,maar als meisje weet je toch wel wanneeer je wel of niet zwanger kan raken zeg!ga maar eens de fancy lezen ofzo!su6 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en nja de hele discussie is simpel te stellen je kan pas zwanger worden als er sperma in je is gekomen op welke manier dan ook. ben je onderhand al ongesteld geweest ? ik bedoel t grote probleem is niet hoe maar OF je zwanger bent lijkt me. |
Citaat:
|
Ik ken een meisje bij wie t is gebeurd..
aftrekken en daarna vingeren dus t kan idd |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door nijntje-het-konijntj (12-03-2002).] |
De vreselijke waarheid is dat het kan WAAAAAH
Laten we het maar houden op kunstmatige inseminatie via de vingers van mn vriend.... ughm *shame* [Dit bericht is aangepast door absurdmoncher (16-03-2002).] |
Citaat:
OHO dat zou je toch niet vertellen???? |
meid, wees niet bang dat je van de wc bril zwanger word, dat kán echt niet!
Ik heb er nog nooit van gehoord dat iemand zwanger werd zonder sex te hebben gehad (op KI na dan) Als je er voor zorgt dat het sperma niet heel dicht in de buurt van je vagina komt tijdens het aftrekken of andere dingen, weet ik zeker dat je je geen zorgen hoeft te maken Chanel |
Ja, het kan wel hoor door het voorvocht.
|
Check Star Wars episode 1,
als de Force bij jou in de buurt heel sterk aanwezig is ofzo;) :D |
Parthenogenese:D
net als bij wandelende takken: voortplanting zonder bevruchting. volgens mij wordt zo'n embryo bij mensen al na een aantal celdelingen afgestoten uit het lichaam. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20. |