![]() |
Voor het zingen de kerk uitgaan.......SAFE? in combinatie met de pil?
"Ik ben met mijn vriend naar bed geweest, voor dat ie "kwam" ging ie uit me.....ik ben wel aan de pil, wat moet ik doen?"
Dit is van mijn beste vriendin! Wat moet ze doen...? En is de morningafterpil een goede combinatie met de gewone pil? Ze heeft dit vaker gedaan! Zo stom! Wie kan mij vertellen wat de kansen zijn voor zwangerschap en soa's????? THNX! |
Ehm....de morningafterpil én de pil lijkt me niet echt zinnig, maar dat kan aan mij liggen. Met de pil ben je 99% beschermd tegen zwangerschap, maar niet tegen soa's. Als hij of zij die hebben is er een redelijke kans dat de ander em nu ook heeft. Even naar de dokter?
|
Als ze aan de pil is, dan zal ze er niet zwanger van worden als het goed is.
Maar tegen soa's is ze natuurlijk niet beschermd. Maar datr heeft niets met het 'voor het zingen de kerk uit' te maken. Of hij nu wel of niet in haar klaarkomt, je blijft risico op soa's lopen wanneer je zonder condoom seks hebt. |
Als je aan de pil ben kan hij in principe ook in haar klaarkomen, dan ben je evengoed 99 % beschermd. Er is namelijk geen eitje om te bevruchten.
|
volgens mij ben je meer dan 99% save hoor!!
99.9999999999999999999999999999999999999999%save |
Citaat:
|
Ja is safe 100% ik heb der net vandaag een repetitie overgehouden maar je bent dan niet beschermd tegen geslachtziekten ha Ik heb een 10!!
|
ik zing nooit in de kerk
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46. |