![]() |
Wat moet ik doen??
Een tijdje geleden heb ik een jongen ontmoet waarmee īk best wel ver ben gegaan. Ik ben niet met hem mee naar huis geweest ofzo, maar toch wel ver voor iemand die je pas 3 uurtjes kent. Nu heb ik hem na een lange tijd weer gesproken en hij wil me graag nog eens zien, maar dan echt voor de sex...
Aan de ene kant lijkt me het een super leuk en spannend idee, maar toch is het best vreemd. Wat vinden jullie, moet ik op zīn voorstel ingaan of niet?? hij is wel heel erg leuk en ik ben toch geen maagd meer.. Dus eigenlijk heb ik nix te verliezen.. toch? |
Tuurlijk,
als jij het lekker zou vinden om met hem te sexen, waarom niet! En als hij al eerlijk genoeg is om tegen jou eerlijk te zijn en te zeggen dat het voor de seks is, dan kan het geen slechte jongen zijn toch! |
Moewhaa...
ik zou het niet doen! |
Waarom niet dan??
|
Ik zou nooit met iemand sex kunnen hebben zonder liefde volgens mij... dus uhm niet doen zou ik zeggen
|
Ik zou het doen, precies om de redenen die Amaru noemt.
|
IK ZOU HET GEWOON DOEN !!!
reden : als je geen respect heb voor je eigen lichaam , wat houd je dan nog tegen ??? JA TOCH ??? onder het motto : sex is liefde , liefde is sex , gaat alles perfect , dan ging het met respect !!! |
Citaat:
en sex zonder liefde heeft NIKS te maken met het niet respecteren van je eigen lichaam! |
wel zeker weten dat je niet meer voor hem voelt ofzow he.....
Anders is t erg lullig als je daar strax achter komt...... |
Lijkt me ten onrechte gesloten. Bij deze heropent.
|
haha, dank je! http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16. |