![]() |
Voor de jongens: Seks met een jongen
Hoe sta je er tegenover en vind je het intrigerend? En zo ja, zou je het ook een keer (willen) doen?
|
Ik vind de gedachte aan anale sex (bah; darmtoerisme) zo ranzig dat het hele idee alleen al niet bij mij tot de opties behoort.
|
Nooit gefantaseerd over anusapenisme?
|
Citaat:
Ik vind het wel interessant. Met anale seks is toch niets mis. Waarom zou een anus viezer zijn dan een vagina? Ik denk niet dat ik het uit zou proberen, gewoon omdat ik me niet echt genoeg tot iemand aangetrokken voel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmm nee ik denk t niet, ik voel mij meer aangetrokken tot vrouwen... Maar als het mes op de keel komt en HET moet echt... tja dan weet ik het niet... Maar vrijwillig denk t niet
|
Citaat:
Citaat:
|
bin there, done that, liked it :D
|
weet je wat ik zo grappig vind? Heel veel jongens willen wel aan anale sex doen met een vrouw. En als iemand dan vraagt of ze het niet 's een keer met een jongen zouden willen doen, dan zeggen ze: "gatver, anaal!" :)
|
Lijkt me echt te ranzig, straks moet je de poepresten gaan zitten wegkrabben van je lul.....
|
Ik weet niet of ik aan anale seks zou willen beginnen (wat overigens gewoon schoon te bedrijven is; kwestie van even doorspoelen en zelfs zonder dat zit je piemel echt niet onder de poep), maar seks met een jongen verlang ik zeker naar. Naar seks met een man zeker niet en een meisje/vrouw zit ik ook niet om te springen; simpelweg geen sprake van een aantrekkingskracht en dat lijkt me toch wel een vereiste.
|
Citaat:
|
Nee anale sex met een jongen is vies, met een meisje trouwens ook, maar dat vind ik dan iig minder erg als met een jongen.
|
Citaat:
|
Jongens, jongens, ik ben diep teleurgesteld in jullie!! Wat moet een slash-fan zoals ik hier nou mee? :D
Wat me trouwens opvalt is dat alle jongens hier meteen zeggen "jakkes, met je lul in andermans anus porren!" - komt het wel in iemand van jullie op dat je ook die anus kunt zijn? |
Mja, zou het denk ik best een keer willen.. proberen :D
|
Citaat:
(n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) |
Als de jongen leuk genoeg is, graag :D. Moet ie wel mn vriendjuh worden :).
*'I'he Prophet, die buitenrelationele seks maar niets vindt* |
Citaat:
|
Citaat:
|
van mn leven niet
|
Citaat:
*Morgan, die er wel wat voor voelt om alle jongens eens te laten naaien* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hebben we een deet? :D :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat is een slash-fan? bi-fan?
maar ben ik geblockt eigenlijk morgan op msn :p |
Wat iedereen wil doen moet hij zelf weten, dat maakt mij echt niks uit. Maar zelf zou ik echt nooit met een jongen sexen. De reden? Ik val niet op jongens en het wind me ook niet echt op.
Ik wil dan ook even gelijk reageren op een aantal reply`s in dit topic. Er werd telkens gezegd dat het vies is, maar dat hoeft toch helemaal niet? Met biologie heb ik een keer geleerd dat er in de endeldarm in principe geen ontlasting zit. De endeldarm is namelijk zelfreinigend, dat wil dus zeggen dat een uur nadat je "je behoefte" hebt gedaan dat je endeldarm weer schoon is. En anders gebruik je toch gewoon een condoom? Wat me ook weer opvalt is dat jongens geen jongens anaal willen neuken, maar jongens wel meiden. Wat is het verschil? |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe oud ben je 16??? Waarschijnlijk moet je nog uitvinden dat je met lulletje meer kan dan alleen pissen... |
Ik zou het zelf denk toch niet doen, .... nee, positief niet doen ik weet het zeker!
|
Citaat:
Jah sorry dat doe ik wel vaker :p Als ik alleen ff 1 iemand wil spreken ofzo, moet je 1 ding weten maar dan komt opeens iedereen aan je kop zeuren :p |
Waarom niet. Om eerlijk te zijn vind ik het wel boeiend, homosex
Er zijn ook mannen die het opwindend vinden als 2 vrouwen met elkaar liggen te vingeren. |
Als ik 'n lul had zou ik 'm nooit in iemand anders z'n anus steken.. heb je zo een blaasontsteking. Lekker :(
En ik zou het ook nooit bij me laten doen maar aangezien ik geen jongen ben en niet om mijn mening werd gevraagd brei ik der een end aan :) |
Citaat:
|
Citaat:
Grappig, alsof homo's de hele dag aan de antibiotica zouden moeten zitten |
Citaat:
maar dan weiger jij het zeker ook als een meisje je wil pijpen niet waar? Haar mond is immers alleen voor eten bedoeld! :D |
Citaat:
Er is niets viezer aan dan aan een vagina, dat is enkel jouw gevoel! |
Citaat:
Een blaasontsteking wordt meestal veroorzaakt door bacterien die rond de anus leven. Zodra deze bij de urine in de urinebuis komen kunnen ze zich snel vermenigvuldigen waardoor er een blaasontsteking kan volgen. Nou en aangezien je bij anale seks je piemel in de anus van iemand stopt heb je dus kans dat die bacterien in de urinebuis terechtkomen en een ontsteking veroorzaken. (huisartsenpost.com, gezondheid.be, gezondheidsnet.nl, nhg.artsennet.nl) :) |
Citaat:
|
Citaat:
Urine daarentegen is niks meer dan bloedplasma wat door de nieren gefilterd is en is daarmee dan ook 100% steriel. Geen enkel gevaar voor bacteriele infecties. Virussen zijn weer een heel andere zaak; die kunnen voorkomen in alles wat uit je lichaam komt naar ik weet (traanvocht, speeksel, oorsmeer, urine, sperma, feaces, zweet, you name it). |
Citaat:
Na (anale) seks dus gewoon ff douchen (moet je sowieso doen na seks in princiepe) en naar de wc et voila, geen probleem. Ik vind het niet verstandig dat je mensen overdreven waarschuwt; daar creeer je onnodig onrust mee. Je hebt gelijk dat je iets beter op moet letten als je anale seks bedrijft, maar die informatie kan je ook mededelen op een informatieve manier zodat mensen daar rekening mee kunnen houden ipv de boel op stang te jagen. |
Ik ben geen vieze homo en zal ook nooit worden!http://www.smilies.nl/sad/shakehead.gif
|
ok ok genoeg over de technische details en over hoe poepbacterieen zich kunnen ophopen rond de penis enzo ga gewoon door over de gevoelens en waarom niet :p
voorlopig lees ik nog ff mee alleen :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Meisjes->jongens (y) jongens->jongens (n) Maar ja als ze mij maar met rust laten heb ik er niks tegen! :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43. |