![]() |
Things.
I would cry one tear
But have never learned how I watch you leave Only recognizing your back I see your pain And feel nothing in returned Cold logic is what I do know I warned you it would be like this I would hurt you When you saved me I would destroy your hope in love Maybe make you a thing like me I'm almost sorry for this For it shouldn't be this way Why couldn't you have just walked away that day? |
ookal zei je zelf dattie niet zo goed was...
ik vind hem echt heeel goed maar misschien is dat omdat ik het heel erg herken, ofzo... schuldgevoel, pijn en bijna haat komen subtiel maar goed naar voren, vind ik.... echt heel goed. *applausje voor lara* |
Jeejs laar... dik herkenbaar *zit momenteel in die situatie* pfew :D
waar kennen we dit toch van :p |
Lees bij jou weinig rijm en toch vind ik dit gedichtje erg mooi. Je verwoord gevoel, en dat is wat mij in dit gedicht zo aanspreekt. Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je altijd in het Engels dicht?
|
Jah...ben niet de enige voor wie dit herkenbaar is geloof ik... mooi verwoord ook. Ik vind engels ook een mooiere taal dan nederlands!
|
Citaat:
na op de vraag waarom ik altijd in het engels dicht.. ik vind engels een mooiere taal dan nederlands daarbij kan ik me gedachtes en gevoelens beter verwoorden in het engels :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |