![]() |
Converge en Cave-In samen een band
Ben ik weer met een nieuwtje ;)
Cave-in en Converge gaan samen een band beginnen, en dan ook echt samen. 2 drummers, 2 bassisten enzovoort. Dat is toch schitterend? De gitarist van cave-in speelde ook de gitaarpartijen in voor converge t/m Jane Doe. Ze zijn ook roadies bij elkaar geweest als ik het goed herinner. Slipknot revealt zichzelf ;)? Goed, wat vinden jullie ervan |
Cave-in vind ik erg goed. Converge is te hardcore voor me.
Ben benieuwd naar die band. |
Citaat:
|
Citaat:
|
van cave-in heb ik de cd 'jupiter'..erg koel
van converge heb ik 1 nr op mp3 en daar vind ik niet zoveel aan, maar kan er dus niet echt over oordelen mja, misschien dat het samen wel errug goed klinkt..ik ga wel eens een keer downloaden. ben iig benieuwd ;) |
Jupiter van Cave-In vind ik een gruwelijk geniale cd, dus ik ben erg benieuwd. :)
|
cave in (y)
converge (n) en vraag me af wat deze samenwerking inhoudt, bij zon muziek heb je vrij weinig aan 2 bassisten. Of je moet in de richting van gybe! gaan denken. extra gitarist okay. Maar dan album weer zon muziek heb je meer aan een keyboard speler of sampler etc.. Iemand zo als jonny bij radiohead die alles bespeelt. Met zon muziek bedoel ik meer het geluid dat cave in heeft/had op jupiter. |
Hebben die mensen ook goeie zangers?
|
zanger van cave in zingt aardig, dus zingen en niet alleen schreeuwen
|
Citaat:
|
Cave-in maakte vroeger ook math-achtige core. Voor nieuwsgierige mensen:
down/koop ' until your heart stops' of ' creative eclipses' en zet daarna 'jupiter' op. Het contrast dames en heren, het contrast. |
Citaat:
Maar wat contrast betreft heb je helemaal gelijk. ;) Contrast vind ik erg belangrijk en mooi in muziek. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:23. |