Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   nephaar (invlechten) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=242146)

Nordens Konge 08-10-2002 15:03

nephaar invlechten

melodyofdeath:

Ik wil vanavond nephaar (blauw) in mijn haar vlechten, maar hoe moet ik het vastmaken? knopen of met elastiekjes?

wilde het met elastiekjes doen maar ik weet het niet zeker of dat wel kan dan

advies?

the exploding boy 08-10-2002 15:06

elastiejes kan je er wel zo weer uithalen alleen het zakt snel uit.
Invlechten vind ik persoonlijk het beste kost alleen wel veel tijd :(

Qamra 08-10-2002 15:08

Je moet zeg maar een lusje om je eigen haar maken.. Je eigen haar hou je strak vast, nephaar in een lus om je eigen haar heen en dan gaan vlechten..

Simpel als dat :D (snap je het??)

Btw; tis slim om er een algemene topic van te maken.. Anders wordtie dichtgegooid..

Nordens Konge 08-10-2002 15:08

hpoe doe je dat dan prcies, gewoon pleukje erbij houden en erin vlechten? :confused:

het moeten iig al vlechtjes worden, dat wel

kaleidoscope 08-10-2002 15:10

Met elastiekjes kan ook prima :)
Haal het haar door het elastiekje heen,zodat de ene pluk aan de ene kant hangt en de andere aan de andere kant.
Dan pak je een plukje haar daar bind je het elastiekje strak omheen en dan gewoon het haar vlechten :)

Qamra 08-10-2002 15:11

Citaat:

Nordens Konge schreef:
hpoe doe je dat dan prcies, gewoon pleukje erbij houden en erin vlechten? :confused:

Ik kan geen plaatjes uploaden, anders had ik het met plezier voor je getekend..

Je moet je haar strak houden en dan dat nephaar een keer rond je eigen haar draaien en dan gaan vlechten..

Tenminste dat werkt voor mij het beste..

kaleidoscope 08-10-2002 15:11

Citaat:

Nordens Konge schreef:

Plukje om je haar heen knopen,gewoon idd. een lusje maken om de pluk haar heen doen,vasttrekken en vlechten :)

Qamra 08-10-2002 15:12

Citaat:

CemetarySlut schreef:
Plukje om je haar heen knopen,gewoon idd. een lusje maken om de pluk haar heen doen,vasttrekken en vlechten :)
Tis zo simpel als je weet waar je het over hebt :)

Nordens Konge 08-10-2002 15:12

bedankt mensen, nu zien of het gaat lukken :)

scala 08-10-2002 15:14

Citaat:

Evil-Cherry schreef:
Je moet zeg maar een lusje om je eigen haar maken.. Je eigen haar hou je strak vast, nephaar in een lus om je eigen haar heen en dan gaan vlechten..Simpel als dat :D (snap je het??)

jah zo doe ik het ook:) is wel handig als iemand misschien ff helpt met vasthouden:) suc6

Qamra 08-10-2002 15:15

Citaat:

scala schreef:
jah zo doe ik het ook:) is wel handig als iemand misschien ff helpt met vasthouden:) suc6
Tsja, ik doe het gewoon alleen :)

Ik ga niet om de 5 minuten naar me moeder omdat ze ffies me vlechtje vast moet houden :rolleyes:

Of met dreads; om de 2 minuten..

scala 08-10-2002 15:19

Citaat:

Evil-Cherry schreef:
Tsja, ik doe het gewoon alleen :)
Ik ga niet om de 5 minuten naar me moeder omdat ze ffies me vlechtje vast moet houden :rolleyes: Of met dreads; om de 2 minuten..

nou nou wat een moeite zeg...bij mij glijd anders het haar naar beneden maarja kheb ook glad haar dus misschien vandaar. Het kan ook alleen, maar ik vond 't handiger&sneller gaan toen mn zusje ff hielp:) *watboeiendtrouwensahum*:rolleyes:

Black Bird 08-10-2002 15:55

Welk nephaar vinden jullie trouwens het fijnst om te gebruiken? Waar kopen jullie en hoeveel kost het gemiddeld?

Mortischa 08-10-2002 16:00

die van 3 vor 20 piek bij Suhail, blijft t beste zitten en besre kwaliteit vooe vlechten

Qamra 08-10-2002 16:17

Citaat:

bLaCk BiRd schreef:
Welk nephaar vinden jullie trouwens het fijnst om te gebruiken? Waar kopen jullie en hoeveel kost het gemiddeld?
Kheb het in rotterdam gehaald.. Ken je voor 10 euro 5 pakken halen.. En dan dat gegolfde..

Nordens Konge 08-10-2002 16:28

tis voor mij de eerste keer dus ik heb de goedkoopste gehaald, dan ist niet erg als het misgaat, weet niet precies welk merk maar 1 pak was 1.79 oid

Mortischa 08-10-2002 16:34

Citaat:

Evil-Cherry schreef:
Kheb het in rotterdam gehaald.. Ken je voor 10 euro 5 pakken halen.. En dan dat gegolfde..

das de slechte

je hebt 3 klasse mermaids geloof ik iig niet de beste (ongegolfde kopen) maar de 2e klasse, de goedkoopste is echt rotspul

Quiana 08-10-2002 16:50

ja, k heb weleens paarse nepvlechtjes gehad,
maar weet niet meer wat het was..
Bleef wel goed zitten, met panty geslapen tegen pluizen enzow..
Heb t ong. 2 maanden gehad :)

Qamra 08-10-2002 17:59

Citaat:

Mortischa schreef:
das de slechte

je hebt 3 klasse mermaids geloof ik iig niet de beste (ongegolfde kopen) maar de 2e klasse, de goedkoopste is echt rotspul

Ik vond het geweldig spul, goedkoop of niet.. En dat ongegolfde spul hebben ze me al in 3 winkel afgeraden vanwege mijn "gladde" (lees; niet-kroes) haar..

Ik heb hier "Braid Too" Best quality 100% Synthetic Fiber, "Possession" silky jumbo braid 100% c-type fiber en "Braid Now" Best Quality 100% Kanekalon Fiber liggen.. En het bevalt me prima hoor..

me dreads zijn ook van Possession geloof ik, maar daar heb ik de verpakking niet meer van..

- Cadaveria - 08-10-2002 18:08

Ik ga het ook maar 'ns proberen :) Heb nog wat paars spul liggen :D

framboos 08-10-2002 19:30

ik heb 2 weken geleden vlechten gezet bij een vriendin en inderdaad de manier van die lus is het beste..maar wel strak op je hoofd doen en niet al te laat het haar splitsen met het nephaar anders zakt het zo snel weer in.. en vanaf onderin begin met het haar invlechten dat is het makkelijkste..succes

Nordens Konge 08-10-2002 20:21

nou t zit erin en het staat erg koel :) maarja vaker doen maar

(Ben melodyofdeath oid)

Black Bird 16-10-2002 10:54

Ik ben er ook nog even naar op zoek geweest, maar kan het nergens vinden. Weet iemand waar je het kan kopen? En dan bedoel ik niet dat spul om te vlechten, maar het spul om gewoon in je haar vast te zetten (gewone plukken). :p

freakjuh 16-10-2002 11:11

Citaat:

bLaCk BiRd schreef:
Ik ben er ook nog even naar op zoek geweest, maar kan het nergens vinden. Weet iemand waar je het kan kopen? En dan bedoel ik niet dat spul om te vlechten, maar het spul om gewoon in je haar vast te zetten (gewone plukken). :p
jah dat lijkt mij ook wel koel :) (y) *waarrr o waarrr*

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45.