Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eropuit! (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=73)
-   -   The Sound of Music musical. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=242188)

maantje tuurt 08-10-2002 15:36

The Sound of Music musical.

Wie gaat hier heen of er is er heen geweest?? Hij is eerst een paar weekjes in Amsterdam en gaat dan rondtrekken. Is het een tip om heen te gaan of juist niet?

Socrates1984 09-10-2002 14:20

Het is cker een tip om te gaan! Maria is ontroerend en Max is een clown! Het is egt cker de moeite waard! :)

Thunder Child 09-10-2002 14:49

is het net zoiets genants als de film?

Thunder Child 09-10-2002 14:51

leuk om te zien dat er meerdere socrates fans zijn btw :)

maantje tuurt 10-10-2002 18:28

Citaat:

Parasiet schreef:
is het net zoiets genants als de film?
die film is leuk :) :p

ObOeMa 12-10-2002 17:48

Citaat:

maantje tuurt schreef:
die film is leuk :) :p
Zekerteweten!!!
:D :D :D

Anne 13-10-2002 10:17

Gaan, gaan, gaan, gaan, gaan! :) Ik ben er geweest en ik wil nog een keer! :) Hij is echt heel leuk! :)

alpha 14-10-2002 18:45

ik vind het slecht dat ze bijvoorbeeld van het do-re-mi-va-so-la-ti-do-liedje iets heel anders hebben gemaakt dan het is. Maya wat doe je ertegen

moenbase 14-10-2002 22:57

'k wil er ook wel heen, alleen is het zo duur :(

summer1986 15-10-2002 16:23

Het is echt een goed avondje uit als je zin hebt in het bekende 'good-feeling-gevoel'...!!! ik ga naar veel toneelvoorstellingen maar af en toe een 'joop vd ende musical' is wel prettig: lekker kijken zonder al te veel diepgang...:)

Veel plezier als je gaat!

Diddl'tje 20-10-2002 22:56

Dick is geweldig als Max Detweiler, ik heb van hem echt zitten genieten. Na Harold Bride in Titanic, een toch wat meer serieuze rol, is het heel leuk om hem weer 'gewoon' als clown te zien ;)

Maaike is als zangeres en actrice goed en ze zet de rol van Maria overtuigend neer. Maar als je verder kijkt in de cast denk ik toch dat Celine (Liesl) het mogelijk beter zou doen in die rol.

Hugo als Georg von Trapp is een van de betere castings dit seizoen, op hem heb ik helemaal niets aan te merken. Niets dan goeds, houden zo!

Miek als Elsa Schraeder... Ik had haar nog niet eerder gezien in een wat grotere rol en ik moet zeggen dat ze me zeker bevalt. Dit is echt een rol die bij haar past.

Al zijn het geen echte hoofdrollen, ik kan het niet laten ze nog even te noemen; Esther als moeder overste en Erwin als admiraal von Schreiber. Van beiden heb ik ook echt genoten.

Al met al een hele mooie voorstelling, beter dan ik verwacht had.

Anne 21-10-2002 17:07

Citaat:

Diddl'tje schreef:
Maaike is als zangeres en actrice goed en ze zet de rol van Maria overtuigend neer. Maar als je verder kijkt in de cast denk ik toch dat Celine (Liesl) het mogelijk beter zou doen in die rol.
Waarom denk je dat? Ik vond Maaike juist meer geschikt voor die rol, ik weet alleen niet waarom eigenlijk. :o Misschien omdat het gewoon zo is, omdat ik niet beter gewend ben ofzo. En ik heb Celine alleen in deze musical gezien, dus ik weet verder niet hoe ze zingt enzo.

Citaat:

Diddl'tje schreef:
Hugo als Georg von Trapp is een van de betere castings dit seizoen, op hem heb ik helemaal niets aan te merken. Niets dan goeds, houden zo!.
Ja, had ik ook niets op aan te merken! :)

Citaat:

Diddl'tje schreef:
Miek als Elsa Schraeder... Ik had haar nog niet eerder gezien in een wat grotere rol en ik moet zeggen dat ze me zeker bevalt. Dit is echt een rol die bij haar past.
Ja, ze kan in ieder geval heel goed zingen (had ik niet verwacht na Samsam :p) en de rol was haar heel goed op het lijf geschreven!

Iedereen die nog gegaan is: gaan! Het is de moeite waard! :) (maar dat had ik al een keer geschreven :D)

Diddl'tje 21-10-2002 20:48

Citaat:

Anneee schreef:
Waarom denk je dat? Ik vond Maaike juist meer geschikt voor die rol, ik weet alleen niet waarom eigenlijk. :o Misschien omdat het gewoon zo is, omdat ik niet beter gewend ben ofzo. En ik heb Celine alleen in deze musical gezien, dus ik weet verder niet hoe ze zingt enzo.

Ik volg Celine inmiddels een jaar of twee en heb haar dus o.a. in Elisabeth en Titanic gezien. In Titanic was heel duidelijk hoe zij overkomt als een jonge vrouw die van het leven geniet, wat in mijn ogen een belangrijk deel van Maria is.

Celine heeft ook, net als Maaike trouwens, de enthousiaste uitstraling die zo mooi bij de rol past, ze genieten allebei duidelijk als ze op het toneel staan.

Balance 21-10-2002 22:17

Kga 29 december in Den Haag. Kheb er echt heel veel zin in!!!
Ook alleen maar positieve reacties gehoord, dus moet wel goed zijn! :cool:

quween 22-10-2002 12:46

zeker heen gaan!, zooral omdat ik auditie voor de regio Utrecht ga doen!
hahah nee hij moet heel vet zijn! als ik er niet aan mee doe ga ik er ook geen!
kus

maantje tuurt 26-10-2002 12:42

ik ga er wel heen denk'k, alsie weer in amsterdam komt :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25.