![]() |
wallen
ik heb enorme wallen hoe kom ik ervan af (vroeg naar bed gaan helpt niet echt )
|
Sommige mensen hebben gewoon een natuurlijke aanleg voor wallen, dan is het niet afhankelijk van de hoeveelheid slaap die je krijgt. Tis vervelend, maar je zult dr echt niet dood aan gaan (ik leef ook nog steeds), beetje make up, als je het echt te erg vindt helpt ook.
|
Ik heb een keer dit gehoord:
rasp een aardappel fijn en meng dit met yoghurt smeer dit op je wallen, tien minuutjes liggen en ze zijn minder. Ik weet niet of het werkt maar het zou best kunnen. |
Aambijen zalf ! Geen grapje, modellen gebruiken dit ook vaak ..
|
Er zijn van die zalfjes zodat de huid van je ogen strakker wordt en in de Yes-agenda stond dat je een theelepel in het vriesvak moet leggen en dan met de holle kant in je oog moet leggen.
Love, Lis |
Wanneer heb je dat? 's morgens neem ik aan. Hier een tip: je moet een paar eetlepels in de vriezer leggen en op je ogen houden. Het helpt bij mijn vriendinnen. Ik hoop dat het je lukt. En misschien moet je toch beter of meer slapen???
Liefs Shania |
het ligt er niet altijd aan of je te weinig slaapt.. bij mij maakt dat dus ook niet uit, heb ze gewoon altijd. de huid onder m'n ogen is gewoon heel slap, weet er echt geen middeltje tegen en vind het best wel kut, maar goed..
iedereen uit m'n familie van m'n moeder kant heeft het trouwens |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18. |