![]() |
wie kan me helpen...?
hey mensjes..
ik heb even een vraagje het is alweer bijna helloween en k ga als elfje! hebben er hier nog mensen plaatjes of fotows van hunzelf als elfje.. k wil namenlijk graag wat ideeen opdoen alvast bedankt! *hoopt dat ie open mag blijven tot ze genoeg plaatjes gezien heeft* :) |
je kunt ook ff bij google kijken toch?
|
heb al gekeken maar staan niet echt fotows van mensen die dat al wel eens gedaan hebben enzow
die heb k namenlijk hier volgens mij wel eens gezien :confused: |
het niveau zakt met de minuut meer,lifestyle begint steeds meer te lijken op de lifestyle van fok.nl. :|
De elfjesmania neemt ook niet af :| Koop gewoon een lap tule,wikkel het om je heen,plak 2 vleugels op je rug,stafje in je handjes,veel idiote make-up. Klaar. |
k moet als elfje voor halloween..anders loop k er nooit zo bij,,, en zou gaarg al het zou kunne voorbeelden zien:(
|
Http://www.google.com zoek op elfje,fotos of faery,fotos
En de site van liselotte staan ook heeel veel fotos van elfjes-mensen. |
|
Citaat:
|
thnkz was bij google al aan ut kijken,...
|
Citaat:
|
Citaat:
Weg met de Fairies, fayries, fearies, feiries en dat soort smerig grut :D |
Citaat:
|
Citaat:
*doet ook al een tijdje true mee aan de elfjesrage* :rolleyes: |
Citaat:
heeft jij geen fotows? |
Citaat:
|
Citaat:
op de site die boardbabe noemt staan heel veel foto's waar je ideeen uit kan opdoen.. en kan je anders zelf niet wat verzinnen? hebben die mensen namelijk ook grotendeels gedaan... |
Citaat:
Waarom maak je geen rokje in de vorm van groene blaadjes ofzo? En nep klimop in je haar! (y) |
Citaat:
|
Nu er toch een "help-mij-ik-wil-me-als-elfje-verkleden-maar-ik-weet-niet-hoe"-topic is... :D
Hoe maak je die punt-oortjes? :) |
Citaat:
En toen kreeg ik roel's verschrikkelijke wraakacties over me heen omdat ik 'Faerie' in plaats van 'Faery' typte. Woohoo. |
bedankt voor het complimentje.
helaas heb ik voor de rest weinig zinnigs te melden. Ik heb geen tips voor vleugeks behalve dan iemand vinden die ze maakt en heel aardig vragen 1 aan jou te geven. |
Citaat:
|
Zoek eens op google naar
"Elf Fantasy Fair" dan moet het wel lukken :D |
als je op google zoekt naar look at me! the infamous twat dan vind je nie zo heel veel :)
|
Citaat:
|
Citaat:
maargoed mandy; hoe moeilijk is t echt te verzinnen... trek een gekleurd rokje aan, streepjespanty eronder, hemdje of truitje met beetje uitlopende mouwen eh, vleugeltjes niet te vergeten en docs of van die lieve pop-achtige schoentjes waar iedereen op t forum t over heeft :| (y) en verder; gedraag je niet als een infantiele zeekoe en use your fantasy |
Citaat:
dit lees je niet voor vanmiddag, maar ach, alsie maar gesaboteerd is. ofzo |
Citaat:
|
deze zijn wel minder mooi dan de andere link maar toch:
amybrownart faeries.org nog een Liselotte site (under construction) faery forest http://stop.at/alva (y) |
thnkz allemaal
-x- |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |