![]() |
Pitchshifter
Zoals voor sommige wel bekend was zouden ze bij ill nino in de melkweg staan, helaas werd dat gecancelled, daarna was ik weer helemaal blij want ze zouden alleen naar de 013 komen maar dat werd ook weer gecancelled :mad: :mad: :mad:
so wie kent hun eigenlijk? en vind ze gaaf? ister toevallig nog iemand die zo weird is om helemaal naar keulen te gaan voor ze? :o |
Ik ben niet zo weird om voor ze naar Keulen te gaan maar ik ken ze wel... vind vooral hun platen op het Peaceville label erg sterk!
|
ik ken ze, vind ze gaaf.. maar keulen is mij ook wat te ver..
|
de verdekte vraag van deze topic is ook wil dr iemand met me meeeeee, want niemand kan :(
|
Pitch Shifter, ja het wordt wel weer eens tijd om ze aan de slag te zien. Elke paar jaar is de stijl weer compleet veranderd, maar meestal toch nog wel leuk.
Infotainment is mijn favoriete album. |
ik ken pitchshifter wel.. heb eens een cd geleend van ene jongen van mijn studie. was wel een coole cd op zich, heel vaagjes... volgens mij heette het iets van www.pitchshifter.com.. iig zoiets.
maar nee ik ga niet voor ze naar keulen... helaas! |
ik zit in hun streetteam en ken ze dus goed. Het is een superband en ik zou ervoor naar Keulen gaan, no doubt! Maar ik zou t kaartje waarschijnlijk gratis krijgen, dus ja... :D
|
Citaat:
|
IUk ken ze ook vrij goed, paar x live gezien ( 3 of 4 keer)
En heb al hun cd's, zelfs de oude. Kent iemand die? Industrial, Desentized, Remix War, Submit. Waren ze nog vrij metal (grunt enzo). Live vind ik ze wel erg goed, leuke ritmes ook, alleen vind ik dat ze de laatste cd's wel erg richting toegankelijk gaan. ik vind www.pitchshifter.com nog steeds de beste cd. Maar die laatste heeft ook zijn aardige momente. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(y) Jason Bowld (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50. |