![]() |
Enorme jeuk na het scheren
Hallo mensen,
Ik heb ook eens het scheermesje genomen, omdat ik het ook eens wou proberen en mijn vriendje wou ook wel eens iets anders! Maar dat jeukt verschrikkelijk! Hebben jullie daar geen last van? Ik dus wel! Of gaat dat na een tijdje over? Ik zit al bijna een week met enorme jeuk! Ik hoop dat jullie me tips kunnen geven, dat ik in het vervolg niet zoveel last meer heb! Marlies |
ik hanteer het scheermesje nou ook al een flinke poos en bij mij jeukte in het begin ook ongelofelijk...gelukkig heb ik daar nu geen last meer van dus ik denk dat het na een tijdje even volhouden, vanzelf ophoudt
het is natuurlijk wel een kwestie van bijhouden anders worden je haren te lang en dan begint het gejeuk van voren af aan xs |
joh...dat is nie gesond..
en alsut dan gaat aangroeie dan wor je helemaal gek van die jeuk ... oh jullie hebbe over het sschere zelluf? nou dan hebbik geen last van jeuk hoor ------------------ wat is het nut van het leven als je toch dood gaat? [Dit bericht is aangepast door SlipKnoT_FaN (24-03-2002).] |
Al dank voor de tips. Ma ik denk da ik er mee stop en me zal beperken tot mijn benen! Dat jeukt niet!
Marlies |
Ja hoe vaker je het scheert hoe langer het word al dat haar, stel dat iemand die z'n schaamhaar vaak scheert het helemaal weer laat aangroeien. Nou dan komt het tot bijna z'n knieen. Zo kun je dus blijve scheren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jeuk is leuk en pijn is fijn
:P |
Citaat:
|
Je zou het eens met scheerschuim kunnen proberen, grote kans dat het dan minder jeukt.
|
-> l&g.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00. |