![]() |
Te koop: schoenen
Mjah, ik doe ook maar eens een poging om schoenen te verkopen. Ik heb me dus vorig jaar laten overhalen om Buffalo's te kopen(heel dom, k weet t)Ik had daar iig al vlug spijt van omdat ik ze al gauw niet meer mooi vond. Ik heb ze maar een vijftal keer gedragen dus ze zijn nog in hele goede staat. Toen ik ze kocht was de prijs 130 euro, maar ik zou er nog graag 75 euro voor krijgen.(over de prijs valt natuurlijk nog te babbelen). De maat is trouwens 39.
Geïnterresseerden mogen altijd mailen naar smetswilly@freegates.be http://www.buffalo-boots.com/shop/im...8-14d_left.jpg http://www.buffalo-boots.com/shop/im...-14d_right.jpg http://www.buffalo-boots.com/shop/im...8-14d_ends.jpg |
whahahahahahaha :eek:
|
Wat ben je toch ook een stoetel :D.
|
Wat voor gadgets zitten er in die schoen, stuwraketten ofzo :eek:
|
ey,
ja ik wou ze ook gaan kopen! maar ze zijn idd zwaar duur! jammer dat 39 te groot is anders had ik ze wel gewild! KuzZzZz......... |
Citaat:
|
Citaat:
|
ah jammer...mijn maat niet...
|
aaahahhahaaaahahahaaahahahhaaaaahahaahaahaah
|
goh, ik wist niet dat oud-hollandse klompen weer in waren! :D
|
:eek::D
|
is dat zo'n schoen met van die wieletjes in de zool die je uit kan klappen??
beetje jammer trouwens om voor zo'n schoen 75 euro neer te tellen... |
oe wel handig, als ik die aandoe zie k ook eens wat als ik naar een concert toe ga ;) :p
|
Citaat:
|
Niet te geloven zeg :eek: ......geloof mij maar, die dingen raak je aan de straatstenen niet meer kwijt :rolleyes: (n)
|
whahaha
wat vinden jullie gauw iets raar zeg... moeten jullie mijn schoenen collectie es zien.... proest... njaha, ik vind ze best cool, alleen iets te sportschoen achtig... maar heb zat schoenen-waar-je-groot-van-wordt-zonder-dat-er-van-die-wankel-hakken-onder-zitten... succes ermee! knuffie, Electronic Wings https://secure3.easyspace.com/www.as...stock/p49d.jpg ..::SUPERINDUSTRIAL DESIRE::.. |
Citaat:
|
dat is iid wel eventjes iets anders. ik vind die bovenste ook echt walgelijk. maar die schoentjes vind ik geweldig en ik heb ook zoiets. met zo'n uberzool waarbij ik meteen 1.85 ben:)
|
hey, jullie zijn toch wel cool!!! Had eigtenlijk meer uitgelach verwacht enzo om die schoenen. whaha
Ennemz, ellie, leuk dat jij hier ook rondstuitert! knuff, wingetje |
Citaat:
Ik heeft klompen, juist ja, van die lompe houten dingen :P Toen ik ze kocht waren het blanke ongelakte klompen Nu zijn ze geverfd door mij :P En ja, ik loop er ook mee over straat en op school en waar dan ook :) (Zal wel kijken of ik eens een foto kan maken) |
klompen zijn cool. ik droeg ze vroeger wel eens, ook geverfd (roze met madeliefjes) maar ik vind ze niet fijn lopen.
veel van mijn vrienden lopen er wel op en sommige dragen ze zelfs bij onze jaarlijkse beachparty. ter informatie: ik woon in de achterhoek... vandaar mjah mijn bruute hex-schoenen zijn toch t allercoolst!!! (zie foto in een eerdere post) |
Citaat:
|
vind het een aardige vergelijking, beide zijn lompe schoenen-waar-je-groot-van-wordt
Alleen de ene heeft een sportief- en de andere een... uhm ja... weet ik veel...- uiterlijk Maar ahem, hex' zijn echt 100 keer zo bruut dan die maffe buffaloo's ofzo... ik durf zelfs te beweren dat hex' bruter zijn dan new rocks... |
ff tussendoor mensen... ik woon voor een paar maandjes hier in noorwegen maar hier zijn die dingen dus echt zwaaar mode. Zelfs jongens lopen erin (argh) :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
moet je ze nog kwijt?
dan kan ik met mijn ouders naar een seventies disco |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk dat er in duitsland misschien wel een markt voor is
|
hm waarom doet iedereen zo dom over die schoenen? als of je ze niet kent? want die zijn echt al zeer oud! en idd vooral in duitsland lopen ze dr veel op en in engeland ook trouwens. ik vind ze overigens wel gaaf! (vooral voor een jongen, en dan een lekkere leren broek dr bij :D) geweldig :) mja voor n meisje vink ze minder, en al helemaal niet voor mij hehe en kvind ze te duur en maat 39 heb k zowieso niet :p sorry :D
|
Citaat:
|
Lol @ beide foto's :D.
|
Beste schoenen hoor beide fotowz
RESPECT! |
Citaat:
Dit is een grap ofzowww.... :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |