![]() |
geweten-gemeen doen tegen oude dame
zit ofzo...Ik stond laatst in Maastricht op de stadsbus te wachten. En toen kwam er een oude vrouw en die vroeg me welke stadsbus ze moest nemen, En net kwam de interliner eraan, die gaat dus helemaal tot buiten de provincie. Dus ik zei: dat is hem en ze stapte in. Ik wilde even stoer zijn aangezien er een hele populaire jongen naast me stond. Ik dacht als ze in de interliner komt en ze laat afstempelen zegt de chauffeur wel dat ze verkeerd zit maar toen ze naar binnen stapte liet ze een kaartje zien en ging ze zitten :(
Nu ben ik bang dat ze ergens in Amsterdam zit door mij |
Nou ja, vrij stom om dat te doen,
maar k kan wel een klein beetje begrijpen wrm je dat doet.. Maar toch, hoe stoer is het nou om een oude dame in een verkeerde bus te laten stappen? :confused: Mja, nu is er niks meer aan te doen, je hebt vast dr adres niet om een kaartje te sturen.. ;) Tis gebeurd, stom, onthouden dus dat je dat niet meer doet denk ik.. |
Citaat:
Maar, ik doe het meestal niet, als ik een relatie met diegene zou krijgen om het stoer doen, zou het toch al snel mislukken.. Mja, ik wil wel snel iets doen, wat ik eiglijk niet goed vind.. |
Ik zie niet echt in wat hier stoer aan is, ik vind het eerder heel erg dom overkomen als ik eerlijk ben.
|
Stoer doen ten kosten van ander is gewoon TRIEST, en al helemaal op jou leeftijd, ga je schamen.
Die vrouw vraagt het toch normaal, als ze iets doet tja dan is het misschien terecht maar dit :o |
Citaat:
|
:confused: vind het beetje kinderachtig ipv stoer ... :) Hm.. misschien is dat oude vrouwtje wel dement ofzo.. en loopt ze nu ergens doelloos rond te dwalen.. :eek: Je zal het maar op je geweten hebben :p ;)
|
ik vind het zo erg straks ligt ze in de goot in A'dam....door mijn schuld
|
Citaat:
Dus denk er niet meer aan ok? |
Citaat:
|
:rolleyes: Wat zíélig zeg!
|
Citaat:
|
Citaat:
Tis inderdaad niet slim en zeker niet stoer. Ik hoop dat dit een les voor je was. Enne..waarschijnlijk heeft die vrouw wel gemerkt dat ze verkeerd zat en heeft ze aan iemand anders de weg gevraagd. Iemanddie niet zo nodig stoer wilde doen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hang teveel, word zelf gek, hij word gek, dus proberen we weer wat rustiger te doen.. Mja, ook al heb ik een relatie, ik kijk nog steeds naar anderen, en vind het ook leuk als ik opval :) *niet dat ik dan gelijk met een ander wil oid* |
Het is mischien moeilijk maar probeer dit te vergeten.
Je kan je je hele leven niet schuldig gaan voelen echt niet! :( Dan ga je gewoon ten onder aan schuldgevoelens! :( groeten crash. |
Citaat:
|
kvind het een goreklotestreek!!
wat is daar nou stoer aan?! |
Citaat:
|
Citaat:
|
het is idd wel een beetje een naaistreek.. maar ja ik moest wel lachen toen ik het las ;).. er zijn wel ergere dingen in de wereld hoor, mzzlzl
|
Citaat:
|
Hmmm... kweet eerlijk gezegd niet hoe serieus ik dit moet nemen.
vindt het /erg/ kinderachtig.... |
Afknapper numero uno: iemand de verkeerde bus in laten stappen...;)
|
oke
dit was heel dom van je ik begrijp ook niet waarom je denkt dat die jongen dat leuk zou vinden. hij heeft het waarschijnlijk niet eens gemerkt. door jou ligt nu een oude dame in a'dam in de goot maar je kan er nu niets meer aan doen. LEER VAN JE FOUTEN en doe het nooit meer. (y) |
Citaat:
rotte appel |
hahahhahaa trut
|
Citaat:
Gelukkig heb je ingezien dat je fout was, en da's al heel menselijk. Daaruit kan ik wel aannemen dat je niet weer zoiets iets doet bij wie dan ook. Voortaan eerst nadenken. Je mag geintjes uit halen (dat doe ik zelf ook, hehe), maar dit gaat iets te ver. REIE |
Haha vind het wel een goeie!
Denk je nu echt dat die oude vrouw niets door heeft als blijkt dat ze al een uur in de bus zit. Dan stapt ze naar de chauffeur die zegt welke bus ze terug moet hebben, klaar. En heeft ze misschien nog wat gezien van de omgeving, die komt waarschijnlijk toch niet vaak verder dan haar eigen stad. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |