Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Uitgaan (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=242596)

Hotboy15 08-10-2002 20:50

Uitgaan

waarheen?? cafe,discotheek,bioscoop,musical/voorstelling of iets anders

Uncle_Sam 08-10-2002 20:52

Kinderboerderij en schaakkampioenschappen.

Hotboy15 08-10-2002 20:57

ach ja...

Uncle_Sam 08-10-2002 20:59

Citaat:

Hotboy15 schreef:
ach ja...
Je hebt niet veel te melden in het leven, hè?

drama 08-10-2002 21:02

Doordeweeks ga'k vaak naar de Molli. Leuk, klein, gezellig, goedkoop cafe waar veel koele mensen komen en de muziek te pruimen is. We zijn er ook bezig met de voorbereidingen van activiteiten als een VoKu en thema-avonden. Verder is 'r 't Kraakspreekuur De Pijp.

Verder ga'k wel 's in de MKZ Binnenpret eten (Miltvuurkeuken Zuid) en in de Binnenpret heb je ook de OCCII waar elke week een aantal bands spelen. En daar ga'k ook wel heen.

In het weekend ga ik meestal naar Vrankrijk. Ook leuk. En soms naar de Korsakoff maar dat vink een trieste tent met fascistische kutuitsmijters, tyfusmuziek, gare sfeer. Maar ja, tis ook een disco :rolleyes:

kaleidoscope 08-10-2002 21:14

Naar de afterparty (y)

Ik ga de laatste tijd niet veel meer uit,of najah niet meer naar cafés en disco's etc. ik ben de laatste tijd meer te vinden op feesten,goa trance feesten,tekno feestjes en dat soort ongein:)
Anders zit ik in totum,alternatieve disco.
En als ik in a'dam zit naar vrankrijk,of waar ik ook mee naartoe word gesleept :)

Danique 08-10-2002 21:22

ik ga niet echt uit als in naar disco's/cafe's, maar wel naar concertjes, of naar de bioscoop. voor mij is dat uitgaan. anderen zeggen vaak dat dat geen uitgaan is want je bent nie heel de nacht weg :confused:

of anders gewoon filmpjes huren, maar das geen uitgaan he :rolleyes:

S 08-10-2002 21:31

Proto,

he's all yours ;).

LisanneOUD 08-10-2002 21:39

The Afterparty!! *feestuh!!*

punkyfish 08-10-2002 21:39

Citaat:

S schreef:
Proto,

he's all yours ;).

Jij gaat zeker uit in de Oetel? :o *grijnst*

MIRL mag niet uit van dr lieve moeder. Maar Mirl is bijna 16 en dan gaat Mirl gewoon uit, punt (uit). Hier in Schijndel heb je een disco voor de relschoppers (elke week vecht/steekpartijen :/), een café voor andere mensen (Beurs) en twee heeeeeeeele vage kleine hardrockcafétjes. Naar de Beurs gaat heel mijn school, maar ik vind het daar maar saai, de keren dat ik er geweest ben zat ik de uren af te tellen.. Die rockcafétjes zijn wel grappig, maar alleen als er bandjes optreden, en dan nog niet altijd, want het zijn áltijd dezelfde bandjes met dezelfde nummers enzo. Krijg je zo'n dejavu-idee van.
Verder is Mirl van plan vaker in Den Bosch uit te gaan *grijnst*, hopelijk vergezelt van een Lin, saampjes naar de Boulevard.

Ik vind trouwens naar de bioscoop gaan of ergens filmpjes kijken ook uitgaan, doe ik ook wel geregeld.

eztah 08-10-2002 22:03

Citaat:

drama schreef:
Doordeweeks ga'k vaak naar de Molli. Leuk, klein, gezellig, goedkoop cafe waar veel koele mensen komen en de muziek te pruimen is. We zijn er ook bezig met de voorbereidingen van activiteiten als een VoKu en thema-avonden. Verder is 'r 't Kraakspreekuur De Pijp.

Verder ga'k wel 's in de MKZ Binnenpret eten (Miltvuurkeuken Zuid) en in de Binnenpret heb je ook de OCCII waar elke week een aantal bands spelen. En daar ga'k ook wel heen.

In het weekend ga ik meestal naar Vrankrijk. Ook leuk. En soms naar de Korsakoff maar dat vink een trieste tent met fascistische kutuitsmijters, tyfusmuziek, gare sfeer. Maar ja, tis ook een disco :rolleyes:

Ik sluit me aan:o:)

Roxy 08-10-2002 22:11

hmm kga eigenlijk nie zo vaak uit....
soms doordeweeks naar de bioscoop...
ongeveer twee keer per maand een concertje ergens...
eerst gingen we na het werk wel vaak naar de kroeg maar dat ister ook niet echt meer bij...
ennuh als ik een disco moest kiezen doe dan maar de kobus in zeeland, willen ze zo af en toe wel eens wat leuks draaien... dr is helaas nie zo veel in deze buurt aan leuke disco's...

GRRR 08-10-2002 23:17

naar drum&bass en hip hop feesten in waterfront/offcorso/nighttown (kutuitsmijters). af en toe in rotown en de consul, cafe's hier in Rdam.

Wim Wok 08-10-2002 23:19

café/bios/concerten/soms feesten

Bliksem 09-10-2002 07:37

MM gewoon korenmarkt,

meestal de Rebel en soms nog ergens anders heen. En veel hockeyfeesten enzo.

Esmée 09-10-2002 07:58

max kom eens heel rap online :(

Ik ga op donderdagavond altijd ff wat drinken in m'n vaste café, vrijdagmiddag the same, alleen het publiek is dan anders want op donderdagavond zijn voornamelijk studenten en op vrijdagmiddag meer leeftijdsgenoten, dan ken je elkaar ook allemaal das altijd wel gezellig.
Zaterdag sowieso ook altijd even daarheen, en als we nog zin hebben daarna nog uit, meestal danscafé-achtig iets.

Diana's~Acolyte 09-10-2002 08:02

Ik ga vaak naar cybergothicfeestjes in Amsterdam en Utrecht(Cyberia,Medusa blabla) en ook naar optredens enzo(Tivoli,Melkweg blabla)
Af en toe ga ik doordeweeks of op een zaterdag naar onze Oh zo geweldige Tagrijn hier in Hilversum maar dat is ook verschrikkelijk nu met al die kindertjes die 16 schijnen te zijn maar die het niet zijn ....

Blair Witch 09-10-2002 08:40

Ik ga bijna elke week naar Dieka van de Kruusweg in Markelo!!!!
En af en toe (ongeveer 1 x in de maand) naar concerten.
(hoofdzakelijk van After Forever, Autumn en zo)

the exploding boy 09-10-2002 09:06

Citaat:

CemetarySlut schreef:
Naar de afterparty (y)

ik ben de laatste tijd meer te vinden op feesten,goa trance feesten,tekno feestjes en dat soort ongein:)
Anders zit ik in totum,alternatieve disco.
En als ik in a'dam zit naar vrankrijk,of waar ik ook mee naartoe word gesleept :)

idem + nog een bar /dancing iets waar ik vaak heenga op zaterdag. totum is beneden mijn age :rolleyes:

Nuck 09-10-2002 09:23

Citaat:

Esmée schreef:
max kom eens heel rap online :(

Ik ga op donderdagavond altijd ff wat drinken in m'n vaste café, vrijdagmiddag the same, alleen het publiek is dan anders want op donderdagavond zijn voornamelijk studenten en op vrijdagmiddag meer leeftijdsgenoten, dan ken je elkaar ook allemaal das altijd wel gezellig.
Zaterdag sowieso ook altijd even daarheen, en als we nog zin hebben daarna nog uit, meestal danscafé-achtig iets.

Idem, laat alleen de donderdagavond maar weg :).

a new noise 09-10-2002 09:29

boerderij geleen
fenix (www.fenix.nl) sittard
rockfabrik (www.rockfabrik.com) ubach-palenberg (D)
backstage (www.backstage.nu) maastricht
azijnfabriek (www.azijnfabriek.nl) roermond
oefenbunker (www.oefenbunker.com) landgraaf
la-fachada heerlen (rip)
enzo

J-roen 09-10-2002 09:38

vera, de kar, de zolder, santana
allemaal in groningen that is.

Feestbeest nummer 1 09-10-2002 10:21

Op donderdag meestal in Goes, op zaterdag ergens anders, meestal Now & Wow in Rotterdam of op zondag naar LaRocca in België, vlakbij Antwerpen. Maareh ------> Afterparty, zoals de meesten al eerder zeiden. Trouwens, daar staat al eenzelfde topic van S

Ellesar 09-10-2002 12:26

ik woon in Hoorn dus dat betekent maar 1 ding:

THE GATE!

DE kroeg/cafe voor de metal-liefhebber :)

shanli 09-10-2002 12:46

Ik ga eigenlijk niet veel uit :o
soms naar de plaatselijke fuif van een of ander gedoe,maar dat ligt eraan of mijn pappie moet werken of niet(geen zin om uit te leggen waarom,te ingewikkeld :d)

Esmée 09-10-2002 13:01

Ik ga trouwens ook wel vrij regelmatig naar (klassieke) concerten, cabaret en dat soort aangelegenheden.. maar dat vind ik niet onder 'uitgaan' in die zin passen :)

~Sjeherazade~ 09-10-2002 13:45

Ik ga de laatste tijd echt veel meer uit dan ik me kan veroorloven :o. Vooral naar cybergoth/wavy-feestjes, goa-parties, electro/acid-feestjes, en dat is dan om echt te dansen en onnozel te doen. Voor een beetje rustiger ga ik gewoon op café (met klinkende namen als Kinky Star, Charlatan, Pink Flamingo's, Limonada). Allemaal in Gent, dus die namen gaan je weinig/niets zeggen :).

drama 09-10-2002 13:55

Citaat:

Ellesar schreef:
ik woon in Hoorn dus dat betekent maar 1 ding:

THE GATE!

DE kroeg/cafe voor de metal-liefhebber :)

*proest*

luckyleo 09-10-2002 13:56

Iedere zondagavond vast naar een cafe vlak bij ons dorp, Cafe De Ruif, verder op zaterdag meestal een feesie en soms een disco.

Faery 09-10-2002 14:08

Ik ga niet naar cafés, disco's, etc. Vreselijk, al die mensen, die agressieve sfeer, die klotemuziek en dat dure bier.

Neuh, doe mij maar een avondje met vriendjes/vriendin :]

Denise84 09-10-2002 14:13

cafe in Tilburg

*Fallen_Tear* 09-10-2002 14:41

Hmmm Ook naar totum meestal, of feestjes bij iemand thuis, en heel soms een concerjte

Mag helaas nog niet in A'dam of ergens anders uit, dus blijven weinig ( leuke ) alternatieven over :)

poecilotheria 09-10-2002 15:11

hmmm uitgaan naar een disco ofzo heb ik allang niet meer gedaan.....

kga liever naar een goed concert! en waar? maakt me niet uit

Black Rainbow 09-10-2002 15:14

de laatste tijd ga ik weer naar totum, heel af en toe naar A'dam, maar meestal kan ik geen van de mensen om me heen overtuigen dat het de moeite waard is. Af en toe een concertje(doe ik eigenlijk veel te weinig), af en toe wat drinken bij vrienden of gewoon lekker een zaterdagje thuis kan ook wel okee zijn.

Freyja 09-10-2002 16:19

Sixty.... discobar. Klein. *gaapt*

Af en toe op vrijdag middag naar de Stam, = altocafé, of naar 'het parkje', = ook vol met alto's (sheesh, wat doe ik daarmee >_>).
Als ik niet uitga meestal naar een vriendin, daar een film kijken ofzo...

Paulaah 09-10-2002 16:43

Op vrijdag ga ik meestal naar een hok, allerlei mensjes bij elkaar.. wel gezellig enzo..
En op zaterdag, das altijd een vraagteken.. Soms naar een 'discotheek' hier in de buurt.. Andere keer een verjaardag, feesjte.. enz..

AtHell 09-10-2002 20:01

Ben 16 en heb al een stamkroeg.. *hoe true ben ik :D*

iig als ik uitga dan ga ik dus naar de "eare" en t is leuk daar, er zijn te dure halve liters bier, nare mensen, en je word er paranoide als je stoond bent..

eigenlijk is het daar heel naar.. maar toch ga ik erheen ik ben echt een doorzettertje *waardeert zichzelf*

Blenderhead 09-10-2002 22:14

door de week meestal kronkel, bijstand of hiernaast ( :D )

in t weekend gonzo, doornroosje of een concert

Mad^Athlete 09-10-2002 22:23

Citaat:

birthmark schreef:
in t weekend gonzo, doornroosje of een concert
Dan zou ik je toch echt van gezicht moeten kennen . . .

Pink panter 10-10-2002 17:07

alles

- Cadaveria - 10-10-2002 17:10

Drum 'n bass feesten (in discotheek).. en concertjes in kraakpanden zijn ook altijd wel sfeervol..

Ramlothiel 10-10-2002 17:14

Op vrijdag soms naar de Consul ofzo, maar meestal gewoon een beetje in de stad rondhangen met wat mensjes, op zaterdag meestal naar de Koornbeurs in Delft, de Underground dan. Da's in de kelder, een oude wijnkelder, wel apart. En heeeeel soms naar Waterfront of de Baroeg, of de Rotonde in Berkel&Rodenrijs.

Edit: En hier en daar wat concertjes natuurlijk, of thema-avonden ergens...

Embraced Pale Death 10-10-2002 23:09

Citaat:

Pink panter schreef:
alles
danheb ik jou vast wel eens gezien...
ergens...

Aaaaaart.. 10-10-2002 23:18

Ik ga geregeld naar .off_corso (y) in rotterdam, verder zit ik wel eens in waterfront, nighttown of in cafe's bij mij in de buurt..

GRRR 11-10-2002 01:57

ik moet jou dan een keer gezien hebben. maar ik vergeet gezichten heel snel

freakjuh 11-10-2002 10:29

Ik ga meestal hier in Zoetermeer uit , aangezien hier een aantal leuke dingesen zitten...nml discotheek de Boerderij, met rock/alt muziek...en een soort cafee achtig geval Latenstaan, is altijd erg gezelliej met muziek en bandjes enzow....
Soms nog weles in andere cafeetjes in Zmeer maar die zijn meestal niet zo boeiend...

Hmzz jah soms nog naar de bios, concerten etc....en weles in Den Haag naar een cafeetje ofzow...(stairway, de paap)

www.boerderij.org
www.latenstaan.cjb.net

strafcorner 11-10-2002 10:38

niet veel, soms komsnert soms feestje soms met wat vrienden rondhangen...

eXo 11-10-2002 12:48

Citaat:

freakjuh schreef:
Ik ga meestal hier in Zoetermeer uit , aangezien hier een aantal leuke dingesen zitten...nml discotheek de Boerderij, met rock/alt muziek...en een soort cafee achtig geval Latenstaan, is altijd erg gezelliej met muziek en bandjes enzow....
Soms nog weles in andere cafeetjes in Zmeer maar die zijn meestal niet zo boeiend...

Hmzz jah soms nog naar de bios, concerten etc....en weles in Den Haag naar een cafeetje ofzow...(stairway, de paap)

www.boerderij.org
www.latenstaan.cjb.net

same

maar liever feesten bij menschen thuis, is persoonlijker, gezelliger, goedkoper bier :D

mixtape 11-10-2002 13:12

Ik heb niet echt veel variatie in m'n uitgaansleven :D
Ga elke zaterdag naar de Rotonde in Berkel (ligt boven R'dam), al m'n vrienden komen er en het is meestal wel gezellig. Ze draaien er (hangt vanaf wie er draait) alternatieve muziek, metal, punk etc. Spelen ook vrij vaak bandjes (morgen Left in the Middle & Scrappy Stuff!)
En heel soms gaan we wel eens naar Latenstaan, Boerderij of Baroeg maar dat is heel soms en meestal als er leuke bandjes spelen.

www.rotondeberkel.nl - (p.s. heb ik gemaakt)

DutchTerror 11-10-2002 13:37

eeh...

ik ga voor een discotheek....
maja ro :ndhange is ook altijd wel lacheeeeeee :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13.