![]() |
Leerlingenbegeleiding&vervolgen
Alright.. mijn ouders hebben nu dus iemand van leerlingenbegeleiding ingelicht.. en een afspraak voor mij gemaakt. Wat ik ga zeggen weet ik echt nog niet...
Maar als ik ga zeggen dat ik me snij... word ik dan niet gewoon gelijk doorgestuurd naar de RIAGG of Jeugdzorg of whatever!? Pfff... PLeaz help me out:) |
Mijn moeder wilde dat afspreken...
Maar als je het te lang doet.. dan kom je er niet snel meer af :S |
Citaat:
Zo ja, zoek hulp! Zo nee, belast dan alleen jezelf ermee. Als jij niet geholpen wilt worden, hoe kunnen anderen dat dan voor jou doen? |
Ik wil vragen hoe het allemaal zit.... wordt je dan doorgestuurd? Of gaan zij je op school helpen?
|
In mijn geval liep ik al langer bij een vertrouwenspersoon op school. Toen ik begon te snijden heb ik dat aan haar vertelt. Wij hebben toen een aantal gesprekken hierover gehad. Tuurlijk zij met het voorstel dat ik moest stoppen en hoe ik dat zou moeten aanpakken. En ik wist niet of ik wou stoppen. Ik heb toen wel gezegd dat ik het zou doen, maar deed het toch weer. In mijn geval hebben ze me niet direct doorgestuurt. Nadat het na een half jaar niet beter ging hebben ze echter wel voorgesteld om me te laten praten met de begeleider van alle vertrouwenspersonen. Dit is er later nooit van gekomen, omdat ik toen voor iets anders werd doorgestuurd.
Ik denk dat als jij je leerlingbegeleider, begeleidster, verteld dat je wel wilt praten, maar nog niet weet of je wat wilt ze dat niet kunnen afdwingen. Want het gaat in de eerste plaats er toch om dat ze jou zullen helpen, en daarvoor moeten ze wel jouw vertrouwen hebben. |
Ik kijk wel hoe het zal gaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14. |