![]() |
Hans Teeuwen DVD's of gewoon optredens
ik heb zojuist TRUI gekocht en ga m zo kijken, wie heeft hier verder nog DVD's van hem of optredens gezien, en wat vond je er van? En welke vind je het beste?
Verder heb ik van alle dvd's allemaal mp3tjes :) |
Ik heb zelf "Met een breierdeck" op me computer.
Erg humoristisch zeg :D Verder ken ik helaas niet veel van hem :/ |
kheb hard en zielig en met een breierdeck origineel op video
en trui op video opgenomen van de tv, maar die ga ik nog wel een keer origineel kopen weet iemand wanneer dat dan weer wel op video/dvd uitkomt? |
Ik heb vanaf m'n 10e Hard & Zielig, Met een Breierdeck, Trui en Dat dan weer wel op cd en video (Dat dan weer wel niet op video). Ik ben naar Trui en Dat dan weer wel geweest, en of het vet was? Hmmmm JAAAAAAAAAAAAAAA, HANS TEEUWEN RULES THE FRICKEN' WORLD
|
Citaat:
Ik heb Dat dan weer wel op mp3. Kuthoeren! :D |
Dat dan weer wel komt in april pas uit op DVD en VHS
|
Citaat:
Ik vind Hard&Zielig het beste, maar dat dan weer wel vind ik ook supercool! |
Ik ken niet veel van hem. Helaas.
Maar goed, laat mij eens denken. Kaboutertjes blijft een favoriet. Dat is ook de enige titel die ik van hem ken, de rest vond ik zo geweldig dat ik ze meteen weer naar de prullenbak stuurde, na het downen. Optredens zijn gaver. Dan ben je er beter "bij" en maak je het beter mee. Helaas is 'ie zo snel uitverkocht :D |
Dat Dan Weer Wel heb ik live gezien in Doetinchem, verder heb ik Hard & Zielig en Met Een Breierdeck op video. Trui op MP3, alsmede Dat Dan Weer Wel.
Beste show is i.m.o. Trui. Ben ik even blij dat ik niet in dát publiek zat. |
Als je alles al op MP3 hebt, waarom zou je dan nog een DVD van 'm willen? Kun je dan niet beter voor dat geld een keer live naar die man gaan kijken? :)
Ik vind dat Hans Teeuwen lompe voorspelbare 'humor' heeft die ik zelf ook kan bedenken en bedenk. Niet geweldig dus. Nee, dan is Herman Finkers toch echt beter. Da's tenminste droge niet voorspelbare humor. Maar dat heeft niet zo veel met de Topic te maken. |
Citaat:
Citaat:
|
kheb met een breierdeck op video gezien, maar ben nog nooit naar een show van hem geweest.
|
Citaat:
|
Hans Teeuwen is echt cool! Ik heb laatst Hard en Zielig gezien..Geniaal..Bijbelverhaal is echt zo cool!
|
Citaat:
en kwas weer eens te laat met kaartjes kopen :( *huil* |
Citaat:
ennuh herman finkers kun je niet vergelijken met hans teeuwen |
Citaat:
|
trui is echt kutter dan hard en zielig maar goed :o
|
Citaat:
En je kan alles met elkaar vergelijken. Of er overeenkomsten zijn is een 2e. En er zijn zat overeenkomsten. Dus.. |
Op aanraden van wat Teeuwen-fans hard en zielig op DVD gehuurd... vond het echt lachen, vooral de sketch van Guido... aanrader :D
|
ik heb hard en zielig op cd, trui en dat dan weer wel ook gehoord. dat liedje dat dan weer wel is uper! hij doet ook mannen van de radio met pieterbouwman en theo maassen geloof ik, is ook erg leuk!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pieter Bouwman zat in bijna elk stukje van de MVDR, Hans Teeuwen meestal, en Theo Maassen redelijk vaak. Zie o.a.: http://web.inter.nl.net/hcc/I.Castelijn/mannen.html |
Citaat:
|
Zat Michiel Romeijn er soms ook niet bij?
|
Citaat:
|
Citaat:
hetzelfde voor finkers en teeuwen.. totaal verschillende humor.. mja je kan alles wel vergelijken jah :rolleyes: ;) |
Citaat:
zat overeenkomsten? |
Citaat:
Allebij man. Allebij apparte(?) vorm humor. Allebij caberetiers. Geen van beide dom. Allebij accent. Allebij lelijke kop. En zo kan ik wel door gaan. ZAT overeenkomsten. Alleen veel boeien niet :). Is het allebij of allebei? :confused: |
Citaat:
en 't is allebei, als in aardbei |
Citaat:
|
Citaat:
Sorry hoor, maar als je apart niet kan schrijven zeg dan niets |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |