Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Mooie mensen en geile mensen. Is er verschil? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=242721)

Rhinus 08-10-2002 22:34

Mooie mensen en geile mensen. Is er verschil?

Ik loop wel eens over straat. Ja? Jup, en dan denk ik: "Poeh heej, jij bent geil, daar zou ik best eens mijn.." Je snapt het idee.

Maar als je aan me zou vragen, zou je d'r als vriendin willen dan denk ik. Nee. Ze is dan wel geil, maar niet mooi.

Nu vroeg ik me af, ben ik de enige?

Type geil => Make up en geile strakke kleren of zo'n overdreven alto.

Type vriendin => Blauwe spuikerbroek, mutstrui en een beetje onopvallend qua kleren/uiterlijk.

Dus..?

halve banaan 08-10-2002 22:37

Citaat:

Rhinus schreef:
Ik loop wel eens over straat. Ja? Jup, en dan denk ik: "Poeh heej, jij bent geil, daar zou ik best eens mijn.." Je snapt het idee.

Maar als je aan me zou vragen, zou je d'r als vriendin willen dan denk ik. Nee. Ze is dan wel geil, maar niet mooi.

Type vriendin => Blauwe spuikerbroek, mutstrui en een beetje onopvallend qua kleren/uiterlijk.

Dus..?

Vriendin moet wat mij betreft lief zijn en het gezicht moet je gewoon aanspreken. Als ik op straat loop en ik zie een mogelijke vriendin (om het zo maar even uit te drukken :p) dan denk ik totaal niet aan sex, geilheid of wat dan ook. Mja meer dus aan ja de uitstraling ja. De uitstraling maakt je vriendin denk ik (of vriend in het geval van de dames denk ik :p)

Maar wat bedoel je precies? Wat je zou kiezen? Ik in ieder geval dat laatste.

GRRR 08-10-2002 22:40

nee dat heb ik ook hoor. veel mensen denk ik ook wel. maar ik zou geen onopvallend uitziende meisje als vriendin willen. ik hou van zien en gezien worden :o

Syphon 08-10-2002 22:42

Duh

Het verschil merk ik ook wel hoor, sommige meiden zijn geil doen alles pijpen enz.
Zulke meisjes worden alleen niet mijn vriendin, meer voor de seks.

Mijn vriendin is heel anders.

Wim Wok 08-10-2002 22:53

ja heb ik ook....hoef ook niet zo'n "geile"vriendin idd...veel liever n mooi schattig meisje...(heb ik ook, yes!)

Roxy 08-10-2002 22:53

Citaat:

Syphon schreef:
Duh

Het verschil merk ik ook wel hoor, sommige meiden zijn geil doen alles pijpen enz.
Zulke meisjes worden alleen niet mijn vriendin, meer voor de seks.

Mijn vriendin is heel anders.

ow jah als je pijpt pff dan ben je toch echt wel fout bezig, dan ben je alleen maar voor de sex :eek: :confused: :eek: weer wat geleerd :o:p

uhms tja denk dat het voor meisjes ongeveer hetzelfde is zown hele mooie overdreven zelfverzekerde jongen oeeh dat is lekker maar als vriendje is het veel belangrijker dat ie lief en eerlijk is (wat nie betekent dat ie nie mooi of zelfverzekerd mag zij hoor :))

eXo 08-10-2002 22:55

Citaat:

Rhinus schreef:

Dus..?

dat ligt er dan volges mij aan op wat voor 'n type jij valt, waarschijnlijk dus 'n beetje zown geitenwollensokken type :D

Maar goed ik weet niet in hoeverre je beslissingen als 'als vriendin nemen' baseert op uiterlijk..

*heeft trouwens geen idee onder welke categorie zijn vriendin hoort, omdat ie d'r zowel mooi als geil vind* :D

Esmée 09-10-2002 08:09

Ja daar had ik het laatst ook met een vriend over, vriendin moet meer in huis hebben dan alleen maar dr uiterlijk, en 'om hem er ff in te hangen' (niet mijn uitdrukking dit ;) ) heb je verder weinig nodig :D
Lijkt me vrij simpel...

Esmée 09-10-2002 08:09

En bovendien, als je een vriendin hebt op wie iedereen continu loopt te geilen wil je als jongen ook niet want dan word je jaloers :p

gentleman 09-10-2002 13:52

mooie mensen vind ik geil. :p

YeahYeahYeah! 09-10-2002 18:50

Ik vind alle mooie mensen geil maar ik vind niet alle geile mensen mooi.

Denise84 09-10-2002 21:58

ja

geen zin om er verder op in te gaan

~Sjeherazade~ 09-10-2002 22:04

Ja voor mij is er een verschil...ik word eerder aangetrokken door 'interessante' mensen dan door mooie mensen. Als ze interessant én mooi zijn, is dat natuurlijk ook geen probleem :p.

Iig van die modeltypes spreken me meestal niet erg aan, ik hou van (subtiele) foutjes, zoals littekentjes,een vreemde neus enzovoort...

nare man 10-10-2002 00:31

Mooie mensen: mensen die 'iets' uitstralen (wel iets m.b.t. uiterlijk - niet zinnenprikkelend) waardoor ze opvallen in de massa.

Geile mensen: mensen die opvallen omdat ze de zinnen prikkelen (en dan vooral de onderbuikzinnen :D).

Sommige van die brede gaatjesriem-strakke broek-navelpiercing-strak topje-Marlboro Light-sletjes zien er wel ongelooflijk geil uit, maar dan is het niet meer dan vlag over de kop en hoppa.

GRRR 10-10-2002 00:49

we begrijpen elkaar nare man :]

alleen ik zou het wat tactvoller zeggen :rolleyes: :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00.