![]() |
vraagjes over het aankomen
hallo,
ik heb dus wat vragen over hoe snel je lichaam kan aankomen als je je eetgewoontes best wel veranderd. ik was dus best aan de lijn enzo, en nu was ik op 't punt dat ik tevreden met m'n gewicht was. dus ik dacht, ik kan weer wat meer eten. ik heb nu afgelopen week, voor mijn doen, elke dag vreetbuien gehad. maar ik weeg nog niet zwaarder. wanneer zal ik echt gaan aankomen? als je op een dag best wat eet, en dus té veel calorieen binnen krijgt, zet je lichaam die calorieen om in vet, right?! nou, maar hoe snel gaat dat nou? thanks very much! |
Das volgens mij per persoon verschillend, tenminste als je afgaat op de 'ik kan alles eten en kom nix aan' en 'ik eet 1 frietje en kom een kilo aan' problemen.
|
hoi hooi!
toen ik jou berichtje las leek het net of ik dat had getypt, moest echt ff denken.. zelfs je nick zou ik kunnen hebben.. raaaar! wou ik ff zegguh, heb de zelfde vraag, dusss |
Lijnen en daarna veel gaan eten is niet goed voor je lichaam, het is beter om altijd ongeveer even veel te eten. Ik weet dat dat je vraag niet was, maar ik wou het toch ff zeggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
en ook thanks de rest http://forum.scholieren.com/smile.gif voor het reageren op een bericht van mij |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52. |