Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Mystiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Deja-vu (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=242972)

2love&hate2live 09-10-2002 13:20

Deja-vu

Ik heb vaak dat ik iets droom en dat het dan een paar dagen
later echt gebeurd. Vanochtend ook zo'n soort voorval, ik werd wakker vlak voor de wekkerradio van mijn zus ging, ik hoorde haar wekker al terwijl hij nog niet afging, ik hoorde haar wekker het nieuwe liedje van Leann Rhimes afspelen, toen 20 sec later haar wekker ging, hoorde je radio 538 terwijl ze net dat liedje afspeelden.................. :confused: :confused: :confused:

Sir Smoke-A-Lot 09-10-2002 13:53

voorspellende dromen:o...mijn moeder heeft er ook te vaak last van...

SuperS 09-10-2002 22:13

jah ik heb dat ook, dan droom ik iets (denk ik) en dan zit ik in klas ofzo en dan ist inneens precies het zelfde..... boeit me eigelijk niet zoveel, maar 't moet niet te vaak gebeuren want dan word m'n leventje ook zo saai

2love&hate2live 10-10-2002 08:18

:D Ja het is opzich ook wel weer cool :D
Nou ja soms dan...... :)
Ik onthoud mijn dromenhalf,
Als ik het dan weer 'meemaak' weet
ik weer dat dat mijn droom was
Nou ja Balluuuuuuuuuuh :) :D

Nar'Hyarmen 10-10-2002 12:23

da's nie hetzelfde als een deja-vu hoor!

Lethalis 10-10-2002 12:28

Déjà vu is wanneer je ergens binnenloopt waarvan je zeker weet dat je er nog nooit eerder was en denken van "shit, dit komt me allemaal erg bekend voor".

Mijn vader had dit een enkele keer in Frankrijk. Hij nam een kamer in één of ander hotel op een dorpje. Hij liep daar binnen en wist in één keer waar alles lag. Alsof hij er al eerder was, terwijl hij nog niet eens dat dorpje kende.

Wat jij hebt, is volgens mij meer een dissonantie tijdens het wakker worden tussen de realiteit en jouw besef daarvan. Anders gezegd: je droomt nog half :p

Nar'Hyarmen 10-10-2002 12:38

Citaat:

******** schreef:
Déjà vu is wanneer je ergens binnenloopt waarvan je zeker weet dat je er nog nooit eerder was en denken van "shit, dit komt me allemaal erg bekend voor".

Mijn vader had dit een enkele keer in Frankrijk. Hij nam een kamer in één of ander hotel op een dorpje. Hij liep daar binnen en wist in één keer waar alles lag. Alsof hij er al eerder was, terwijl hij nog niet eens dat dorpje kende.

Wat jij hebt, is volgens mij meer een dissonantie tijdens het wakker worden tussen de realiteit en jouw besef daarvan. Anders gezegd: je droomt nog half :p

haha jaa dat is het...daar heb ik dagelijks last van :)

Iluus 10-10-2002 14:34

Déjà-Vu's, heb ik heel vaak....
Ik ben ook btje helderziend

:cool:

Ki Fighter 10-10-2002 16:13

Een Deja-Vu is een mutatie in de Matrix.

faan 10-10-2002 19:07

Citaat:

Ki Fighter schreef:
Een Deja-Vu is een mutatie in de Matrix.
lol :p

JediJoel 16-10-2002 09:31

Then something is happening, my Master... Er zijn behoorlijk wat deja-vu's in mijn leven gekomen tegenwoordig.
zondag record: 9 keer op een dag!!!

En als het iets anders is, staat er ook iets te gebeuren...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00.