![]() |
wat vind jij van..."BONT"...
Zoals je vast wel hebt gemerkt is bont erg in de mode,
een bontkraagje, een bontensjaal een bodywarmer maar nu van bont, enz. Als meisje ben je het 'vast en zeker' al tegen gekomen. Ik ben wel nieuwschierig,..wat vindt jij ervan? :D >? :) ? :mad: ? (y) ? :eek: ? |
:mad:
|
|
Echt bont? LELIJK en :mad:
Nep bont LELIJK, maar voor de rest geen problemen mee... |
:)
Of geef ik nou een heel fout antwoordt??? :D |
:mad: *als t echt is dan*
naja en als t nep is moet je t zelf weten maar vind ik t :eek: en (n) |
tkan wel wat hebben hoor.. soms is et ook fout.. ligt dr gewoon aan welke kleur, etc.
doe maar een :) |
:D
Ik vind bont echt prachtig. |
Citaat:
|
Ik vind het maar stom.
|
Ik háát bont bont, maar nepbont; och.. tis de trend he vandaag de dag!
|
Citaat:
|
|
:mad: :mad:
|
ik vind bont lelijk en zielig.
|
:mad: en (n)
Echt bont vind ik zielig en niet mooi, en nepbont alleen niet mooi :) |
lelijk
|
mwah ik vind het een beetje onnodig om die beesten af te gaan maken voor zoiets
|
:mad: echt ongelooflijk dat sommige mensen het mooi vinden om met een echte vacht rond te lopen, als het nep is valt het wel mee, maar ik zou het niet dragen.
|
Echt bont :mad: (n) (n) (n)
nep bont :rolleyes: Hier een liedje van Urbanus (y) Nee, ik hou niet van madammen met een bontjas Madammen met een bontjas zijn gemeen 'k Moet niets hebben van madammen met een bontjas Tegen madammen met een bontjas zeg ik neen Ik denk dat ik het jullie nu wel kan vertellen 'k Ga een zaak beginnen in madammenvellen 'k Ga ze vangen op Avenue Louise Op banketten, paardenrennen en deftige recepties In de Saturday Night Fever pub Bij de Rotary en de Lionsclub Met mijn grote muizeval en mijn flesje vol vergif Vang ik er zoveel als ik maar wil Hunne rug en hunne buik, die naai ik aan elkaar Daarvan maak ik een luchtmatras of een vliegende sigaar Van hun tenen maak ik champagneflessenstopsels En een sterk insecticide van het vel onder hun oksels Van hun tepels maak ik pleisterkes om fietsbanden te plakken En de wallen onder hun ogen worden blauwe vuilniszakken En hun venusheuvels raak ik ook wel kwijt Daarvan maak ik een heel groot smirna tapijt Van hun neus maak ik een stopcontact of een arbiterfluitje Van hun lippen elastiekskes om geleipotten te sluiten En zo maak ik van alles, in echt madammenleer Mijn winkeltje zal draaien, mijn financies nog veel meer En als ik eenmaal rijk ben, dan kan ik ze bestellen Mijn twee heel dure mantels, in stekelvarkensvellen Een voor meneer Urbanus en een voor zijn madam Zo hebben we altijd plaats op de bus en op de tram |
Citaat:
|
:d
|
*voorstander front anti-zeehond*
|
Citaat:
Tegen zulke reacties kan ik niet... Er word hier om een mening gevraagd, als je het er niet mee eens bent, is het KUT voor je, maar een mening is geen feit... Dus als ik zou zeggen dat ik blij toe was dat die beesten werden AFGEMAAKT voor het bond, dan MAG ik dat, en NIETS dat je er tegen in kan brengen. |
:mad: :mad: (n) :mad: (n) :mad: :mad: :mad:
nep + echt bont.. allebei hartstikke FOUT!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Only animals should wear fur..
Ik vind bont zoiezo niet mooi echt,of nep. |
Citaat:
Only animals wear fur.. Dan zit er dubbelzinnigheid aan... *droomt weg bij Ruud van Big Brother seizoen 1* |
Citaat:
Tuurlijk dat jij je mening mag geven, zoals ook IK en ik mag best commentaar geven op jouw geblaat als ik daar zin in heb! (even terzijde.. Bond is met een T, en er word is met DT) |
Citaat:
Respect schrijf je met een hoofdletter R(ook wanneer je het niet met iemand eens bent) :rolleyes: |
patserig en lelijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Echt bont vind ik zielig en lelijk, nep bond vind ik, ja ook lelijk.
|
:) Ik zeg: Best aardig dat bont...zolang t nep is... ;)
|
Citaat:
Kijk, dat heet inhoudelijk reageren en niet op spelfouten gaan letten of andere zielige dingen. |
hee bliksem bedankt(y):)
|
Ja ik wilde bij deze even melden dat ik het volledig met Max eens ben ;)
|
Citaat:
misschien als puff daddy het draagt... maar als ik het geld zou hebben zou ik niet bont dragen om emee te patsen, maar omdat ik het een mooi materiaal vind. En ook omdat je er mooie creaties mee kunt maken:) |
Ik vind het trouwens op zich er wel mooi uitzien als het stijlvol gedragen wordt maar of het ethisch verantwoord is, is weer een andere discussie waar ik op dit moment geen zin heb over na te denken :p
|
Citaat:
|
Ik vin bont wel (y) Vooral als d'r een mooie vrouw in verpakt is :D Weenie.. tis zo'n vrouwelijk materiaal :cool: en omdat t zo warm is hoef je natuurlijk veel minder kleren te dragen :D
http://www.fuzzywol.com/u/data/media...e_bwgbsm02.jpg *probeert te overtuigen dat bont (y) is* |
ik ben voor acute scalpatie van diegene die met echt bont rondlopen
|
Bont is mooi, alleen klote dat er dieren voor moeten sterven. Daarom is nep-bont een goede oplossing, maar het klinkt niet zo mooi en je kunt vaak zien dat het fake is.
|
:mad: ik vind bont verschrikkelijk... echt lelijk. Vooral echt bont. Wij hebben bont toch niet nodig, zo koud is het hier toch niet. Als je nou op de zuidpool woont kan ik het me voorstellen, en als je inuit bent... Dat zit gewoon in die cultuur. Maar als versiering of dessin op jas.... LELIJk!
Nepbont: okey, is mee te leven, alleen vind ik het niet mooi, van die bontjes op je jas ofzo... |
bont is onmensenlijk en daar is eigenlijk alles al mee gezegd
|
echt bont is vreselijk jammer gewoon :(
want : WAAROM!?!? |
Ik vind bont overbodig, overdreven en vooral oerlelijk; 'drag-queens go Cruella De Vill'. Nepbont is qua ethiek een ander verhaal maar ik blijf het lelijk vinden.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33. |