![]() |
Pooiers...
Wat vinden jullie van pooiers? Of eigenlijk: Prostituee-managers, sinds de prostitutie legaal is ;D
vaak misbruiken pooiers de meisjes om het geld en houden daar ook zelf nog seks met hen aanover ook komt er fysiek geweld bij kijken vinden jullie het goed dat pooiers bestaan en dat zij geld verdienen aan sekshebbende meisjes? Je moet wel bedenken dat het de meisjes' eigen vrije wil is Natuurlijk wil ik niet zeggen dat ze altijd vrij genoeg van geest zijn om te stoppen, maar, het is toch een legaal beroep! |
ik vind 't ziek, en ik ga er verder ook geen woorden aan vuil maken...
|
Pooiers zijn wel nodig bij hoeren, net zoals een uitsmijter nodig is bij een café - door het feit dat er een hoop sicko's rondlopen die hun gewelddadige aard niet kunnen bedwingen. Het beroep is dus op zich niet slecht, een beveiligingsdienst wordt eigenlijk betaald voor precies hetzelfde. Het nare is alleen dat pooiers er altijd misbruik van maken.
|
Citaat:
|
is daar een opleiding voor? prostutitie manager
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
N&G he |
opzich geen problemen met die mensen, maar ze misbruiken en mishandelen die meisjes wel en dat is fout.De meeste van die meisjes zijn niet 'sterk' genoeg om aangifte te doen of hem aan te klagen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
luister, ik ben zelf een prostitué. en mijn vriend is mijn pooier. dat is juist heel handig. hij beschermd je, en zorgt dat die gozers betalen. zeker beter dus!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik heb pas om half 10 vanavond weer een afspraak. |
Citaat:
en hier kan ik het makkelijk zeggen. niemand kant me toch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*hap hap hap*
http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
Om trouwens een serieuze post te maken:
Ik hoop voor jou dat je leeftijd in je info niet klopt anders ben je zwaar illegaal bezig.... |
Citaat:
|
Citaat:
slechte zaak heeel slecht dat |
zeker. maar ja. ik heb niet echt een keuze. dat had ik eerder moeten beslissen dat ik het niet wilde. nu zit ik al helemaal in dat circuit.
|
Loverboys? Leg uit, kben niet zo bekend in dit soort zaken.
|
ziek
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jippie, laten we haar serieus gaan helpen!
En mag dit van Seksualiteit af, want ik wordt hier steeds minder geil van http://forum.scholieren.com/mad.gif |
Citaat:
JA daahaaaag, kijk alsjeblieft eens verder dan je neus lang is..... |
moest je deze dààrvoor uppen?? :eek: :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08. |