![]() |
Waar is Rosa?????
Ik zie nou net bij gt/st dat Ludo en Janine een andere huishoudster hebben, Juliet of zoiets. Ze zullen toch niet de ster van de serie, Rosa eruit geschreven hebben he?! :eek: :mad: :(
|
Mjah, dat was idd wel de enige die nog een beetje kewl was :p
Zo'n oudewetse slaaf :p |
Shit dat meen je niet. Oh ik denk dat ik al weet waarom ze ging in Volle Maan spelen als de tweeling zus van Georgina Verbaan
|
Rosa weg Mickey trug :)
|
Citaat:
Die in the very beginning als ongeschoren doch bangige journalist met een brilletje speelde? |
Ik haat die Mickey....das echt zo'n loser :o
sorry voor mn verschrikkelijke taalgebruik... :rolleyes: is het jullie trouwens opgevallen dat 'juliet' hetzelfde accent heeft als Rosa?? :D Vond ik wel cool op zich. haha Ik vond Rosa eigenlijk wel cool... Ze wist altijd zo veel emotie in de serie te brengen.... :cool: Nee ff niet geinen joh! :p Rosa was best cool...echt een trouwe hond :o |
Oom Govert is master...www.oomgovert.tk
govert heeft rosa ontvoerd, hij vond haar een lelijke ouwe taart en had genoeg van haar..ze ligt nu ergens onder ground zero, daar zoekt toch niemand Weet je ook waarom Anita zo duf leek de laatste tijd..niet om het verdriet te verdringen..maar ze kwam dichtbij de duistere praktijken van govert (zie website; handelen in dieren, drugshandelen) en Govert moest voorkomen dat ze het door ging vertellen...dus gaf hij haar spacecake...elke dag..dus nu is govert weer safe... |
Mickey is eigenlijk gewoon Rik. Rik heeft een operatie gehad in Amerika en hij heeft zich zelf toen zo verbouwd dat hij op Mickey leek. Rik heeft toen Mickey vermoord omdat ze er anders achter zouden komen. Rik was eerst een simpele barman maar is nu veranderd in een van de grootste Maffia bazen over de wereld. Ze noemen hem nou ook in de onderwereld don Rik
|
als in Rosa is op vakantie in de serie, dus ze zal wel een tijdje vrij hebben ofso, dus ze komt wel weer terug :)
en Mickey is stom, die vond ik vroeger al stom, dus die moet weg hoor...en dan komt ie uitgerekend op de begrafenis van rik terug en bla bla dus weg met mickey :) zo. |
ZO! das gezegd :)
(oh ja ...en nog iets.... bij dat andere topic bedoelde ik Erik Vogels en zijn vrouw....ik bedoelde dus in het echt...niet belangrijk ofzo...maar vond ik wel grappig) |
jahhh dat viel mij ook al op:D wahha:D ik lig altijd dubbel om die rosa...telkens heeft ze maar een paar woorden om te zeggen... daarvoor komt ze helemaal naar de studio opdraven en onderhand zit ze al 4 jaar in de serie ofzo:D
maar je komt wel steeds meer over d'r te weten:p laatst zat ze een of andere meezing ala frans bauer muziek te luisteren toen opeens iemand thuiskwam:D 'ow neemt u me niet kwalijk'' of wat marcus zei: rosa heeft 3 schilderijtjes hangen boven d'r bed...1tje van jezus, 1tje van de koningin en 1tje van ludo:D haha |
rosa is op vakantie bij haar familie in Spanje! jajajaja, dat weet ik goed he? :p :rolleyes: (eigendunk!)
|
ik vin die mickey wel lachu :D
|
ik vind Micky maar een loser! :mad: :o
en ik vind ut sunt voor Job! :( :( |
die had toch gewoon een dag vrij ofzo :p zoiets zeiden ze geloof ik :p
|
Citaat:
|
Whahahaha, ja, tis DE Mickey :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |