Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Raarste (rare) gewoonte (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=243504)

20marianne12 09-10-2002 20:08

Raarste (rare) gewoonte

Wat is de raarste, of een rare gewoonte van je vriendje (of vriendin)...

I'ts Moi 09-10-2002 20:12

Hij at (lees wel 'at') altijd chocola... En ik maar denken dat vrouwen en chocola onafscheidelijk waren nou hij kon er ook wat van... Dat vond ik opzich best raar, maar ach ik ben ook maar een 'gewoon' meisje... :confused:

Kuzzje IK ;)

*:) raar is dat positief of negatief ? :)*

PardonMe 09-10-2002 20:16

Mijn vriend gebruikt vaak woorden waar ik echt nooooooit van gehoord heb.. :D

Niet dat ik dom ben, maar tkomt omdat hij al zn leven lang in Limburg woon, en ik dus niet, en het Limburgse taaltje en de andere uitdrukkingen en woorden die ze hier gebruiken die heb ik dus niet bepaald onder de knie.. :)
hahahh maar tis best lief, dus niet in negatieve zin raar ofzo.. :)

nare man 09-10-2002 20:16

Ze loopt ergens rond maar ik kan haar niet vinden :confused:

Alicia Silverstone 09-10-2002 20:19

Citaat:

nare man schreef:
:D

Pletterprater 09-10-2002 20:24

Citaat:

I'ts Moi schreef:
Hij at (lees wel 'at') altijd chocola... En ik maar denken dat vrouwen en chocola onafscheidelijk waren nou hij kon er ook wat van... Dat vond ik opzich best raar, maar ach ik ben ook maar een 'gewoon' meisje... :confused:

Kuzzje IK ;)

*:) raar is dat positief of negatief ? :)*

Hehe, ja... ik kan er ook aardig wat van op, van die chocola... maarre, ben nu aan het afkicken. Raarre gewoontes van mijn vriendin, hmmm... wel... de rare gewoonte die ik wellicht naar voren kan lichten ligt ik niet naar voren, vind ik teveel privé :D

SuperS 09-10-2002 21:00

Citaat:

PardonMe schreef:
Niet dat ik dom ben, maar tkomt omdat hij al zn leven lang in Limburg woon, en ik dus niet, en het Limburgse taaltje en de andere uitdrukkingen en woorden die ze hier gebruiken die heb ik dus niet bepaald onder de knie.. :)
hahahh maar tis best lief, dus niet in negatieve zin raar ofzo.. :)

ik ben ook limburger :D

DEChengst 09-10-2002 21:04

Citaat:

SuperS schreef:

Doet dat nou nog pijn ????

:p

-Desecrator

Lethalis 09-10-2002 21:16

Citaat:

nare man schreef:
*troost* :(

PardonMe 09-10-2002 21:23

Citaat:

SuperS schreef:

tja limburgers hebben rare uitspraken, accenten, dialecten enz.. :D
haha..
Mjah ik weet echt niet wat mn vriend allemaal voor woorden heeft af en toe, maar ik weet wel dat ik er nooit van gehoord heb en dat die echt niet in de Dikke van Dale voorkomen!! :D

Maar goed, in feite ben ik nu dus ook een limburger :D

Sublime85 09-10-2002 21:23

Citaat:

Desecrator schreef:
Doet dat nou nog pijn ????

:p

-Desecrator

Bek dicht ik ben OOK een limburger ;):D en ben er trots op....en ja limburgs is soms best een beetje wazig taaltje...maarja beter dan fries ofzo hehe :o

Orion16 09-10-2002 21:47

Citaat:

nare man schreef:
Heb ik ook al last van!

Mephisto 09-10-2002 21:57

Citaat:

Orion16 schreef:
Heb ik ook al last van!
Join the club

ABrules 09-10-2002 22:34

Zullen we samen eens gaan zoeken dan jongens???

marijn 10-10-2002 14:42

Citaat:

ABrules schreef:
mag ik mee? *kijkt heel lief*

Wim Wok 10-10-2002 15:19

ze heeft nog nooit saxofoon gespeeld voor me! :(

highlight 10-10-2002 15:37

als hij zijn haar staat te doen is dat altijd een soort ritueel waarbij heel vreemd met het hoofd geschudt wordt enzo, ziet er wel grappig uit, vooral als hij zijn handen er ook nog bij gaat gebruiken (sorry poepie :p)

Loezzel 10-10-2002 16:22

Bjorn is een schatje als ie staat te koken of op de wc zit. Hij heeft namelijk de gewoonte (zonder dat ie het weet) dat ie in zichzelf zit of staat te praten. Staat ie in zn eentje in de keuken en dan hoor je zo'n zacht gefluister van: sshhqusshuwhss, haha, kan ik niet uitleggen.
En dat ik weet dat ie dat ook op de wc doet... haha, ik wilde hem een keer laten schrikken toen ie van de wc af kwam. Maar het duurde zo lang, dat ik op de trap ben gaan zitten. En toen hoorde ik hem ook al zo lief smiespelen!!! :D cute!!!

Yolcu 10-10-2002 18:36

Citaat:

Loezzel schreef:
Bjorn is een schatje als ie staat te koken of op de wc zit. Hij heeft namelijk de gewoonte (zonder dat ie het weet) dat ie in zichzelf zit of staat te praten. Staat ie in zn eentje in de keuken en dan hoor je zo'n zacht gefluister van: sshhqusshuwhss, haha, kan ik niet uitleggen.
En dat ik weet dat ie dat ook op de wc doet... haha, ik wilde hem een keer laten schrikken toen ie van de wc af kwam. Maar het duurde zo lang, dat ik op de trap ben gaan zitten. En toen hoorde ik hem ook al zo lief smiespelen!!! :D cute!!!

Haha klinkt erg cute ja :)

Ontopic: mijn ex had de rare gewoonte om met z'n hand over z'n buik te wrijven, of met z'n hand in z'n nek te krabbelen, als hij met een vreemde of minder-bekende praatte. Erg vreemd om te zien :)

ABrules 10-10-2002 18:58

Citaat:

marijn schreef:
mag ik mee? *kijkt heel lief*
ja man, in deze tijden moeten we elkaar steunen broeder (y)

Piccola 10-10-2002 19:10

Lepel in de pot Nutella zetten... En eten maar! :eek: :D
Mjah, doe dan wat op brood ofzo, maar hij at het gewoon zo uit de pot! Ik vond dat nogal vaag toen ik dat voor het eerst zag! :p Maar tot m'n verbazing deden al die maffe Italianen dat! (z'n vrienden enzo)

20marianne12 10-10-2002 19:44

Mijn vriendje draagt met dit weer geen jas, hij vindt het niet koud...

Mysterons 10-10-2002 19:50

stukjes van films zeggen :D "you dont ownnnnn me" "nobody loves me" allemaal grappige stukjes

is wel vreemd, maar wel grappig :)

PardonMe 10-10-2002 19:51

Citaat:

20marianne12 schreef:
Mijn vriendje draagt met dit weer geen jas, hij vindt het niet koud...
:eek:
oehhh khoop maar dat ie niet ziek wordt joh!!

20marianne12 10-10-2002 19:55

Citaat:

PardonMe schreef:
:eek:
oehhh khoop maar dat ie niet ziek wordt joh!!

Hihi daarom mag hij alleen nog maar langs komen van mijn moeder als hij een jas aan heeft ;)...

uuuf 10-10-2002 19:59

als mun vriendje (sinds 2 week *trotzzz* :D) Met vriendinnen van mij praat, en ikkeh ben er niej bij, kijkt hij zomz heeeeejl erg vaag om sich heejn sow van: sjit wat moet ik nouw seggen :confused: Terwijl hij normaal altijd dik veejl praat :eek: En hij draagt oowk geejn jas... :eek: En hij wil skateboarden als ut regend en heewjl hard waajt :confused:

AngelofSilence 10-10-2002 20:13

Mijn vriend kan nooit iets stil doen, er moet altijd een geluid bij zitten :)
En heel af en toe ligt ie met z'n duim in z'n mond te slapen :D

Lethalis 10-10-2002 20:28

Citaat:

ABrules schreef:
*zoekt* :o

~Dark Voice~ 10-10-2002 21:45

Als mijn vriend een bed ziet wordt hij moe, en als ie een bed aanraakt slaapt ie meteen :D
Haha
Maar verder, euh... hij kan gigantisch irritant zijn. Hij heeft van die aparte humor. Maandagochtend-humor, en zondag-humor enzow.. Vreselijk :p

Verder weet ik het niet.. hij is eigenlijk gewoon raar :D

punkyfish 10-10-2002 21:48

Citaat:

MoonDance schreef:
stukjes van films zeggen :D "you dont ownnnnn me" "nobody loves me" allemaal grappige stukjes

is wel vreemd, maar wel grappig :)

-I am so fat!
*No you're not.
-Nobody likes me.
*You're beautiful.
-People didn't like me in High School.
*Everybody loves you.
-Oh, thank you, so sweet Naomi!

Bio-dome, bio-dome! (y)

Mijn vriend schrijft vaak liedjes voor mij, maar durft ze uiteindelijk niet te zingen :o Dan gaan zijn vingers helemaal trillen en kan hij niet meer gitaar spelen :) Liehief.

Pletterprater 10-10-2002 23:01

Citaat:

Piccola schreef:
Mjah, doe dan wat op brood ofzo, maar hij at het gewoon zo uit de pot! Ik vond dat nogal vaag toen ik dat voor het eerst zag! :p Maar tot m'n verbazing deden al die maffe Italianen dat! (z'n vrienden enzo)

Ach zit het zo??? :|

Wilde er al bijna iets over zeggen tegen mijn vriendin :s... hehehe, grappig om te weten dat dat in Italië normaal is :p... Hehehe, alleen deed mijn vriendin het niet met een lepel maar met het mes, waarmee ze nutella ook op haar crackers smeerde.

Yolcu 11-10-2002 13:01

Citaat:

Mijn vriend schrijft vaak liedjes voor mij, maar durft ze uiteindelijk niet te zingen :o Dan gaan zijn vingers helemaal trillen en kan hij niet meer gitaar spelen :) Liehief.
jaja zeeeer offtopic maaar...:

:eek: dat klinkt erg lievig :D

Optima 11-10-2002 14:12

hij knakt zijn vingers altijd, en veroorzaakt daar zowat een aardbeving mee

ohja...en ook als hij...een orgasme heeft is dat heel typsch, maar wle lief :)

punkyfish 11-10-2002 15:05

Citaat:

Unique schreef:

jaja zeeeer offtopic maaar...:

:eek: dat klinkt erg lievig :D

Dat is het ook :o :)

Piccola 11-10-2002 17:38

Citaat:

Pletterprater schreef:
Ach zit het zo??? :|

Wilde er al bijna iets over zeggen tegen mijn vriendin :s... hehehe, grappig om te weten dat dat in Italië normaal is :p... Hehehe, alleen deed mijn vriendin het niet met een lepel maar met het mes, waarmee ze nutella ook op haar crackers smeerde.

Of het in heel Italië normaal is weet ik niej hoor! :D
Maar daar op de camping, waar we waren, iig wel! :eek:

-Meisje- 11-10-2002 17:43

Citaat:

Lil'Devil schreef:
als mun vriendje (sinds 2 week *trotzzz* :D) Met vriendinnen van mij praat, en ikkeh ben er niej bij, kijkt hij zomz heeeeejl erg vaag om sich heejn sow van: sjit wat moet ik nouw seggen :confused: Terwijl hij normaal altijd dik veejl praat :eek: En hij draagt oowk geejn jas... :eek: En hij wil skateboarden als ut regend en heewjl hard waajt :confused:
En nu in grote-mensen taal alstublieft :rolleyes:
Ja sorry hoor....

20marianne12 11-10-2002 18:03

Citaat:

Piccola schreef:

Ik weet niet echt of dat Italiaans is hoor, ik doe het ook wel eens :o , en mijn zus ook... vooral als ik weer eens een vreetbui hebben (1 keer per maand ofzo ;))... En raar... ach weet je hoe lekker dat kan zijn/ is... :D

sunflouwer 11-10-2002 18:08

hij wil zich maar op een plaats in zijn kamer aan/ omkleden
voor de spiegel.
Dan doet hij even een ander shirt aan, en loopt hij eerst naar zijn spiegel, doet oude shirt uit, nieuwe aan.

rare gewoonte vind ik dat
En hij wil niet (op een aardige manier) tegen zijn ouders en broertje praten.

20marianne12 12-10-2002 23:03

Citaat:

sunflouwer schreef:

En hij wil niet (op een aardige manier) tegen zijn ouders en broertje praten.

Hihi daar hebben meer mensen last van...

MCH 12-10-2002 23:39

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:
Als mijn vriend een bed ziet wordt hij moe, en als ie een bed aanraakt slaapt ie meteen :D
Haha
Maar verder, euh... hij kan gigantisch irritant zijn. Hij heeft van die aparte humor. Maandagochtend-humor, en zondag-humor enzow.. Vreselijk :p

Verder weet ik het niet.. hij is eigenlijk gewoon raar :D

Dus altijd noiken in de koiken?

highlight 13-10-2002 10:10

Citaat:

Morgan C. Hoax schreef:

running spirit 13-10-2002 12:23

Citaat:

nare man schreef:

iets wat jij zoekt ----> een teletubbie met een groot hoofd geen mening geen doel geen vriend geen toekomst tjaa die lopen er niet veel rond

Mysterons 13-10-2002 14:46

Citaat:

punkyfish schreef:
-I am so fat!
*No you're not.
-Nobody likes me.
*You're beautiful.
-People didn't like me in High School.
*Everybody loves you.
-Oh, thank you, so sweet Naomi!

Bio-dome, bio-dome! (y)

biodome is geweldig :D

Buttercup 13-10-2002 14:59

[QUOTE]Piccola schreef:
[B]Lepel in de pot Nutella zetten... En eten maar! :eek: :D

Doe ik ook :rolleyes: hehe

Andijvie 15-10-2002 11:35

Leuke topic :)

Ehm...
mijn vriend heeft ook wel een paar gekke gewoonten, zo drinkt hij altijd zijn drinken aan het aanrecht. (Dat heeft mijn moeder mij afgeleerd, ik moest altijd eerst drinken pakken, dan ergens gaan zitten en dan pas drinken, hehe, anders leek het zo gulzig.)
En hij heeft een heel tut-ritueel, gaan hij echt een uur lang voor de spiegel zichzelf optutten :)
En hij is ook Limburgs, dus schrok ik eerst wel van het taaltje dat hij mij familie spreekt. Maar inmiddels praat ik zelf gewoon mee, ben een snelle leerling :) (Moar ut Mestreechs is toch get afschuwelijks, doar is alles zo laaaaank, kan ich echt neet an wenne :) )

StefanLovertje 15-10-2002 11:42

Citaat:

Andijvie schreef:
(Moar ut Mestreechs is toch get afschuwelijks, doar is alles zo laaaaank, kan ich echt neet an wenne :) )
:D mijn vriend heeft dat taaltje ook. en als hij bij mij is en hij zijn ma belt dan praat ie zo, en ligge mijn ma en ik helemaal in een deuk. ik wil het ook leren. maar ik kan het absoluut niet dusja.. niets voor mij, ik hou het bij zeeuws... verder ehm mijn vriend eet nasi met pindakaas :confused: heb ik altijd maf gevonden.

~Dark Voice~ 15-10-2002 15:13

Citaat:

Morgan C. Hoax schreef:
Nee ook wel in bed, maar wat ik wilde zeggen is dat die jongen gewoon altijd moe is :D

~Dark Voice~ 15-10-2002 15:14

Citaat:

running spirit schreef:
iets wat jij zoekt ----> een teletubbie met een groot hoofd geen mening geen doel geen vriend geen toekomst tjaa die lopen er niet veel rond
Volgens mij heb je dit niet zelf bedacht? Geef maar toe! Je doet alsof je intelligent bent?

...

steentje 15-10-2002 18:32

we hebben een soort van eigen taaltje ontwikkeld dus voor andere mensen is da heel erg raar! :D

Dusjcrib 16-10-2002 09:32

Citaat:

Sublime85 schreef:
Bek dicht ik ben OOK een limburger ;):D en ben er trots op....en ja limburgs is soms best een beetje wazig taaltje...maarja beter dan fries ofzo hehe :o
Ik vind Limburgs zoooo lief!

Op Lowlands ging ik met een jongen uit Limburg praten, en dat klonk zo schattig!! Moest ik dingen nazeggen (kom zelf uit Amsterdam) zoals zon en zee enzo.. en dat scheen ik dan son en see te zeggen.. hmz

Maar goed, ontopic.. Ja, mn ex had wel wat rare gewoontes zoals echt supernetjes zijn met bepaalde dingen zoals zn boeken. Als ik er eentje leende moest ie perse nog even zeggen: wel voorzichtig mee doen he? Terwijl ik dat na een jaar toch echt wel weet :D

ach, dat soort dingen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17.