![]() |
Raarste (rare) gewoonte
Wat is de raarste, of een rare gewoonte van je vriendje (of vriendin)...
|
Hij at (lees wel 'at') altijd chocola... En ik maar denken dat vrouwen en chocola onafscheidelijk waren nou hij kon er ook wat van... Dat vond ik opzich best raar, maar ach ik ben ook maar een 'gewoon' meisje... :confused:
Kuzzje IK ;) *:) raar is dat positief of negatief ? :)* |
Mijn vriend gebruikt vaak woorden waar ik echt nooooooit van gehoord heb.. :D
Niet dat ik dom ben, maar tkomt omdat hij al zn leven lang in Limburg woon, en ik dus niet, en het Limburgse taaltje en de andere uitdrukkingen en woorden die ze hier gebruiken die heb ik dus niet bepaald onder de knie.. :) hahahh maar tis best lief, dus niet in negatieve zin raar ofzo.. :) |
Ze loopt ergens rond maar ik kan haar niet vinden :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben ook limburger :D |
Citaat:
:p -Desecrator |
Citaat:
|
Citaat:
haha.. Mjah ik weet echt niet wat mn vriend allemaal voor woorden heeft af en toe, maar ik weet wel dat ik er nooit van gehoord heb en dat die echt niet in de Dikke van Dale voorkomen!! :D Maar goed, in feite ben ik nu dus ook een limburger :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zullen we samen eens gaan zoeken dan jongens???
|
Citaat:
|
ze heeft nog nooit saxofoon gespeeld voor me! :(
|
als hij zijn haar staat te doen is dat altijd een soort ritueel waarbij heel vreemd met het hoofd geschudt wordt enzo, ziet er wel grappig uit, vooral als hij zijn handen er ook nog bij gaat gebruiken (sorry poepie :p)
|
Bjorn is een schatje als ie staat te koken of op de wc zit. Hij heeft namelijk de gewoonte (zonder dat ie het weet) dat ie in zichzelf zit of staat te praten. Staat ie in zn eentje in de keuken en dan hoor je zo'n zacht gefluister van: sshhqusshuwhss, haha, kan ik niet uitleggen.
En dat ik weet dat ie dat ook op de wc doet... haha, ik wilde hem een keer laten schrikken toen ie van de wc af kwam. Maar het duurde zo lang, dat ik op de trap ben gaan zitten. En toen hoorde ik hem ook al zo lief smiespelen!!! :D cute!!! |
Citaat:
Ontopic: mijn ex had de rare gewoonte om met z'n hand over z'n buik te wrijven, of met z'n hand in z'n nek te krabbelen, als hij met een vreemde of minder-bekende praatte. Erg vreemd om te zien :) |
Citaat:
|
Lepel in de pot Nutella zetten... En eten maar! :eek: :D
Mjah, doe dan wat op brood ofzo, maar hij at het gewoon zo uit de pot! Ik vond dat nogal vaag toen ik dat voor het eerst zag! :p Maar tot m'n verbazing deden al die maffe Italianen dat! (z'n vrienden enzo) |
Mijn vriendje draagt met dit weer geen jas, hij vindt het niet koud...
|
stukjes van films zeggen :D "you dont ownnnnn me" "nobody loves me" allemaal grappige stukjes
is wel vreemd, maar wel grappig :) |
Citaat:
oehhh khoop maar dat ie niet ziek wordt joh!! |
Citaat:
|
als mun vriendje (sinds 2 week *trotzzz* :D) Met vriendinnen van mij praat, en ikkeh ben er niej bij, kijkt hij zomz heeeeejl erg vaag om sich heejn sow van: sjit wat moet ik nouw seggen :confused: Terwijl hij normaal altijd dik veejl praat :eek: En hij draagt oowk geejn jas... :eek: En hij wil skateboarden als ut regend en heewjl hard waajt :confused:
|
Mijn vriend kan nooit iets stil doen, er moet altijd een geluid bij zitten :)
En heel af en toe ligt ie met z'n duim in z'n mond te slapen :D |
Citaat:
|
Als mijn vriend een bed ziet wordt hij moe, en als ie een bed aanraakt slaapt ie meteen :D
Haha Maar verder, euh... hij kan gigantisch irritant zijn. Hij heeft van die aparte humor. Maandagochtend-humor, en zondag-humor enzow.. Vreselijk :p Verder weet ik het niet.. hij is eigenlijk gewoon raar :D |
Citaat:
*No you're not. -Nobody likes me. *You're beautiful. -People didn't like me in High School. *Everybody loves you. -Oh, thank you, so sweet Naomi! Bio-dome, bio-dome! (y) Mijn vriend schrijft vaak liedjes voor mij, maar durft ze uiteindelijk niet te zingen :o Dan gaan zijn vingers helemaal trillen en kan hij niet meer gitaar spelen :) Liehief. |
Citaat:
Wilde er al bijna iets over zeggen tegen mijn vriendin :s... hehehe, grappig om te weten dat dat in Italië normaal is :p... Hehehe, alleen deed mijn vriendin het niet met een lepel maar met het mes, waarmee ze nutella ook op haar crackers smeerde. |
Citaat:
:eek: dat klinkt erg lievig :D |
hij knakt zijn vingers altijd, en veroorzaakt daar zowat een aardbeving mee
ohja...en ook als hij...een orgasme heeft is dat heel typsch, maar wle lief :) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar daar op de camping, waar we waren, iig wel! :eek: |
Citaat:
Ja sorry hoor.... |
Citaat:
|
hij wil zich maar op een plaats in zijn kamer aan/ omkleden
voor de spiegel. Dan doet hij even een ander shirt aan, en loopt hij eerst naar zijn spiegel, doet oude shirt uit, nieuwe aan. rare gewoonte vind ik dat En hij wil niet (op een aardige manier) tegen zijn ouders en broertje praten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
iets wat jij zoekt ----> een teletubbie met een groot hoofd geen mening geen doel geen vriend geen toekomst tjaa die lopen er niet veel rond |
Citaat:
|
[QUOTE]Piccola schreef:
[B]Lepel in de pot Nutella zetten... En eten maar! :eek: :D Doe ik ook :rolleyes: hehe |
Leuke topic :)
Ehm... mijn vriend heeft ook wel een paar gekke gewoonten, zo drinkt hij altijd zijn drinken aan het aanrecht. (Dat heeft mijn moeder mij afgeleerd, ik moest altijd eerst drinken pakken, dan ergens gaan zitten en dan pas drinken, hehe, anders leek het zo gulzig.) En hij heeft een heel tut-ritueel, gaan hij echt een uur lang voor de spiegel zichzelf optutten :) En hij is ook Limburgs, dus schrok ik eerst wel van het taaltje dat hij mij familie spreekt. Maar inmiddels praat ik zelf gewoon mee, ben een snelle leerling :) (Moar ut Mestreechs is toch get afschuwelijks, doar is alles zo laaaaank, kan ich echt neet an wenne :) ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
... |
we hebben een soort van eigen taaltje ontwikkeld dus voor andere mensen is da heel erg raar! :D
|
Citaat:
Op Lowlands ging ik met een jongen uit Limburg praten, en dat klonk zo schattig!! Moest ik dingen nazeggen (kom zelf uit Amsterdam) zoals zon en zee enzo.. en dat scheen ik dan son en see te zeggen.. hmz Maar goed, ontopic.. Ja, mn ex had wel wat rare gewoontes zoals echt supernetjes zijn met bepaalde dingen zoals zn boeken. Als ik er eentje leende moest ie perse nog even zeggen: wel voorzichtig mee doen he? Terwijl ik dat na een jaar toch echt wel weet :D ach, dat soort dingen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17. |