![]() |
Roken geil?
Een vriendin van me zei pas dat ze roken geil vond.
En dan niet dat als iemand rookt ze daar geil van werd, maar om het zelf te doen lama zegge... Ik dacht echt van doe niet zo belachelijk! Waar slaat dat nou op? Of heeft iemand dit hier ook in zekere zin? |
Dus ze wordt geil als ze rookt
hmmm das wel vreemd komt me niet bekend voor |
Neuken voor een pakje peuken? Klinkt goedkoop http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
Citaat:
|
nouja, eerlijk gezegd vond ik het redelijk opwindend toen mijn vriend rookte ( een fanatiek NIET roker normaal, amar kon het niet weerstaan) hij had weleens eerder ' gerookt' en de manier waarop hij het deed was..spannend ( mede omdat hij het nooit doet)
maargoed, hij heeft daarnaast een teringhekel als ik rook, dus was het maar van tijdelijke duur http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Mijn vriend is inderdaad ook een ERG fanatiek niet-roker, maar ja, hij steekt weleens iets op en dat ziet er inderdaad ZO opwindend uit!!! http://forum.scholieren.com/wink.gif
|
Nee!
|
Citaat:
|
Nee, nee, nee, nee, nee... Gatver!
Als er iets níet geil is, dan is het roken jah!! |
T kan heel sexy uitzien:p
|
ik vind roken echt niet geil. ik haat roken :mad:
|
Roken geil? Droge bek, meurende kleren, gele vingers, doffere huid en haar... :D
Ik ben niet voor niks gestopt :D |
nou ik niet!
vieze stinkstokjes.....ohw heerlijk me longen worden zwart ga door ga door!!! nee dus,,,,;-) |
Geen idee. Als ik in de stress zit rook ik wel 'n sigaretje maar ik word daar nou niet echt geil van ofzo (is ook niet zo handig, midden op de universiteitscampus).
|
Citaat:
Ik vind het niet geil... ik word er niet nat van :D Maar soms zie je jongens roken en dat ziet er zoooo onwijs lekker uit!! Ligt aan de jongen zelf...aan zijn gezicht enzo, maar vooral aan de manier dat ie die sigaret vastheeft.. tussen zijn vingers... Hoe die hem aan zijn mond brengt en dan een trekje neemt... OOEEEHHHHHH :D haha kan er zooo verdomd goed uitzien... Terwijl ik zelf wel anti-roken ben... Ik rook zelf niet, en heb liever ook neit dat mijn vriend het heeft (niet dat ik hem doordoor zou afwijzen ofzo, maar toch) Maar gewoon, om het te zien... ziet er soms zeker sexy uit... Hoewel je ook mensen (mannen) hebt bij wie het er gigantisch FOUT uitziet... En ik vind het bij de meeste meisjes ook niet mooi trouwens... Kvind het iets voor mannen, maar das mijn mening :) |
Citaat:
|
NOT
|
Ik heb niks tegen roken, kan alleen niet zeggen dat ik er nou hitsig van wordt...
|
ik niet hoor :) lijkt me nogal raar! :D :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn beste vriendin heeft nou zo'n grote poster van Kurt Cobain op der kamer hangen waar ie aan een sigaret zit.... OEEHHH!!!! :D *zwijmel* Zooo lekker... |
Citaat:
kweenie het ziet er niet echt goed uit ofzo ik vind het niet echt goed staan eigenlijk niet dat ik denk: oh die ziet er goed uit als hij of zij rookt bij meisjes zowiezo niet idd die hebben dan vaak die peuk strak tussen de vingers en brengen hem dan zo galant en kakkerig naar de mond BAH |
Citaat:
|
ehm... nou ik wor daar nou nie meteen geil van hoor...
|
roken is lekkerrrrrrrrrrrr.....maar ik vind het echt NIET geil als meisjes roken...bahbah..
|
Neuh ik vind het niet geil. En het zoent ook niet lekker. Net alsof je je tong in een asbak duwt...
|
Kep wel us n video'tje gezien war iemand n sigaret met r kut rookte... lijkt me nie gezond....
|
Citaat:
Roken kan dr opzich wel sexy uitzien..;) |
maar nu weet ik dus wel hoe je baarmoederhalskanker krijgt :)
|
Citaat:
roken is niet geil |
nee, maar wel lekker
|
ik vind het echt alles behalve geil... zou voor mij een giga-afknapper zijn als je na de sex of zo gaat zitten roken!
|
Citaat:
geweldig, hoe verzin je het |
gadverdamme
|
Roken geil???
nog nooit over nagedacht |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41. |