![]() |
Auditie?
wie heeft dat hier wel eens gedaan ?
en bij welke bands? Ik ga volgende week auditie doen bij Rebound 2:15 www.rebound215.com ..nou kom maar op met die verhalen |
bij de raggende mannen. ik was niet raggend genoeg.
|
Bij me vrienden:
"hey jullie spelen met zijn twee-en gitaar, ik kan er geen reet van, maar heb net een bas gekocht,... jamme?" - "jah best" Drummer: "yo ik heb een drumstel, zal ik meejammen?" -"tuurlijk" de zanger is zo goed als geronseld :D |
Bij Kinderen voor Kinderen. :D
Ben overigens niet toegelaten. |
Ik moet na de herfstvakantie auditie doen bij een bm band.
|
Citaat:
|
Ja...het voelt wel een beetje als overspel..
|
Maarrrr deathmetal blijft uber alles!
|
ik dan de emo/hardcore-kid into dying fetus (mja die hebben dan ook beetje hardcore invloed ;))
|
Dying tyfus heeft zeker hardcore invloeden!
(Ken je misery index trouwens, dat schopt tien keer harder kont dan df) |
Citaat:
nee nog niet geef eens een download tip integrity ken je wel, ook een beetje in die lijn. |
|
Citaat:
aight! geile sig trouwez |
|
Citaat:
|
3 keer gedaan....1 keer als zanger bij een goteborg band....kwerd aangenomen...hoewel ik vond dat het kut ging...
1 keer als drummer bij een metalcore band....niet aangenomen....was achteraf gezien ook logisch... 1 keer bij een heavy metal band...als drummer....en werd aangenomen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kheb auditie gedaan bij intestterror , het ging zo:
-Ik en upior fietsen over straat: -ik brul -upior zegt 'dat klinkt wel vet' de volgende dag: -upior vertelt het aan roelade -roelade wil het ook horen weer de volgende dag: -ik brul nog een keer -roelade vind het vet -ik hoor erbij |
Citaat:
ik speel geen instrument en kan niet zingen, dus geen auditie. en misery index heerscht ook wel, noisy. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18. |