![]() |
jezelf niet meer in de hand hebben
hebben jullie vaak last ervan dat je gewoon niet meer bewust bent van wat je eigenlijk doet, dus dat je wel een hele rare dingen kan doen?
|
Ik ben me wel altijd ervan bewust, maar denk niet altijd even goed na over wat ik doe :)
|
ja, daar heb ik wel de laaatste tijd wel vaak last van, dan ga ik hele rare dingen zeggen en gestoord doen enzow, en dan kan ik echt niet stoppen, das vet irrie, maar ik heb er gelukkig wel hulp bij zodat ik er op ga letten en het nu wat minder is!
suc6, kus, niki |
Citaat:
Ja regelmatig. Reacties niet in de hand hebben. Niet inzien wat de consequenties zijn. Komt bij mij door de depressie. Het ene moment zin in het leven en het andere moment teleurgesteld. |
achja soms dan euhm floept er wel eens wat uit, perongelijk, maar dat is menselijk denk ik:)...
heeeeejjjj twinzin... |
Citaat:
rare dingen zeggen/doen, wisselende buitjes enzow :S Mja :) |
ja best wel. komt door de stemmingswisselingen. soms ben ik heel druk en ga ik over het schoolplein lopen schreeuwen, zingen dansen blablabla en dan zie ik iedereen naar me kijken maar dan heb ik daar de schijt aan en de andere keer denk ik dan van jemig wat ben ik een dom aandachttrekkerig wijf. maar soms weet ik ook helemaal niet meer dat ik dat gedaan heb en dan krijg ik even later reacties van, jij bent gestoord he. mja
|
Citaat:
|
Ik heb de slechte eigenschap om te zeggen wat ik denk, en dat is irritant want ik denk liever na over wat ik zeg. En ik doe de laatste tijd teveel dingen impulsief ik heb mezelf niet meer in de hand, maar alleen nog maar positieve dingen uit gekomen :)
|
1)als ik aan de telefoon ben
2) savonds doe ik weleens rare dingen soort dronken zijn, zonder alcohol 3) in sociale situatie = reactie op zeunwachtig zijn |
Ik sluit weleens topics uit 2002 die een paar jaar later weer omhoog geschopt worden. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |