Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nachtleven & Festivals (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=44)
-   -   Tilburgggggggggggggggersss=>>Tell me what's fun to go out!in the place 2be???? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=243870)

*Finding*Niki* 10-10-2002 10:36

Tilburgggggggggggggggersss=>>Tell me what's fun to go out!in the place 2be????

Heej tilburgertjus, waar is ut gezellie dus waar moet je op vrijdagavond/zaterdag ochtend zij???. tell me!

waarst dus fun? waar ga je zelf altij nar toe? en waar denk je dat ik jou het liefst tegenkom? of jij mij????!!!

give me some tippies!

en ik zie je maybe friday!

lots of love, Dominique

Rhinus 10-10-2002 14:05

Je gaat eerst naar de 013. Hebben ze nog kaartjes voor een concert ga je daar naartoe. Anders loop je door naar de Extase en feest je daar. :)

nare man 10-10-2002 23:37

Brandpunt :cool: Lekker eten ook :)

jnieuwelaar 11-10-2002 16:27

voor jouw leeftijd en gedrag is the talk wel iets. In andere tenten kom je er toch niet in.

AGH 12-10-2002 14:23

Café 't Laer komt iedereen wel in!
Mag je ook nog liedjes over Deventer zingen.
Snapte?
Of snapte niet?
Raar volk die Tilburgers.

Zino's vond ik ook een hele aparte tent.
Tot 04:00 geen kip binnen, behalve een Chineens in string en een chippendale verkleedt als Indiaan.
En verder heel veel mensen die denken dat ze mooi zijn, maar ja je moet er maar op vallen.
Persoonlijk houd ik niet zo van mensen die wel met 30 verschillende soorten make-up durven te lopen, wel in korte rokjes vieze ouwe mannetjes gek proberen te maken en het lekker vinden om bekeken te worden. En ik houd ook niet zo van jongens in strakke shirtjes waarin je hun harde tepels kunt zien, jongens die een glas passoa vasthouden en zich constant voor hun vrienden schamen.
Die tent links van de Zino’s was trouwens wel heel gezellig, ben even de naam kwijt.
Iets met Villa Fiësta, of iets in die richting.

Hoewel ik de standaard studenten niet zo mag en de standaard studenten mij hoogstwaarschijnlijk ook niet, is het tussen al die standaard studenten altijd wel gezellig in Tilburg. Je zult er in ieder geval geen last hebben van patserige ventjes die tegen een muur aan leunen en een beetje stoer staan te zijn.

Loesje 13-10-2002 10:13

Citaat:

nare man schreef:
Brandpunt :cool: Lekker eten ook :)
heej wat doe jij daar!??!@?!@$ Kan je ook wel gelijk even bij mij langskomen. Ik vind brandpunt ook wel cool, en bolle. Twee keer bellen is relaxed om ff wijntje te drinken! Verder weet ik het ook nog niet precies!

Marshall 13-10-2002 12:41

VASQUEZ & FIOD!!!!!!!!!!!!!!!!!

zeker de meest stijlvolle plaatsen voor de zaterdag met te goede muziek en hele relaxte muziek.. bij fiod by the way wel wat jonger dan vasquez... :D

alcoholnicotine 13-10-2002 17:30

Citaat:

Rhinus schreef:
Je gaat eerst naar de 013. Hebben ze nog kaartjes voor een concert ga je daar naartoe. Anders loop je door naar de Extase en feest je daar. :)
niks aan toe te voegen (y)

Freshmaker 13-10-2002 19:14

Klopt het dat je nu bij de fiod zoveel kunt drinken als je wilt voor 10 euro?

nare man 13-10-2002 20:03

Citaat:

Loesje schreef:
heej wat doe jij daar!??!@?!@$ Kan je ook wel gelijk even bij mij langskomen. Ik vind brandpunt ook wel cool, en bolle. Twee keer bellen is relaxed om ff wijntje te drinken! Verder weet ik het ook nog niet precies!
Ben daar ooit 'ns geweest met een schone Brabantse ;) Ik bel je binnenkort wel een keer, dan gaan we daar ff heen :)

italianboy 14-10-2002 08:17

storm

Marshall 14-10-2002 18:19

Citaat:

Freshmaker schreef:
Klopt het dat je nu bij de fiod zoveel kunt drinken als je wilt voor 10 euro?
ehm nee

Freshmaker 14-10-2002 19:30

Jawel, iedere vrijdagavond.

Marshall 15-10-2002 09:04

Citaat:

Freshmaker schreef:
Jawel, iedere vrijdagavond.
owz.. 1x op vrijdag geweest en toen was t echt 3x nix dus kan t wel begrijpen... sat-r-day = beter ;) ciao

Rhinus 15-10-2002 11:45

Moet ik daar op vrijdag toch eens naartoe gaan :).

Freshmaker 15-10-2002 16:49

Op vrijdag is het inderdaad niks, vandaar die actie :)

Denise84 15-10-2002 19:31

Citaat:

italianboy schreef:
storm
ouderen die zich gedragen als jongeren daar

Ik ga voor Brandpunt :) (maar je moet het er wel leuk maken, soms is het saai)

Marshall 16-10-2002 19:08

Citaat:

Denise84 schreef:
ouderen die zich gedragen als jongeren daar

Ik ga voor Brandpunt :) (maar je moet het er wel leuk maken, soms is het saai)

inderdaad bij allebei je standpunten :D ciao

Blenderhead 17-10-2002 14:00

jezus, wat een kutstad is tilburg

chardros 18-10-2002 20:48

de extase is wel cool en 013
en de bolle is grappig

Marshall 19-10-2002 07:33

Citaat:

chardros schreef:
de extase is wel cool en 013
en de bolle is grappig

bij de bolle zitten alleen evenveel drugsgebruikers als bij de zino :D

Ji Sung Dennis 27-10-2002 22:52

Citaat:

birthmark schreef:
jezus, wat een kutstad is tilburg
Helemaal mee eens :o
Af en toe villa fiesta voor mij....

Denise84 28-10-2002 11:48

Citaat:

Marshall_Mathers schreef:
bij de bolle zitten alleen evenveel drugsgebruikers als bij de zino :D
huh??

Marshall 28-10-2002 17:03

Citaat:

Denise84 schreef:
huh??
jaja.. wist je nog niet he :D

angel_undercover 01-11-2002 19:25

013, uitstad

Marshall 02-11-2002 19:46

heb jij ook s gelijk ;) ciao

PV 03-11-2002 03:40

Brandpunt...

wel kutmuziek, maja...

Bruggigol 03-11-2002 03:52

Villa Fiesta !

McM@dj 03-11-2002 14:49

Ben toevallig vorige week zaterdag in tilburg geweest, voor 1e keer. Was op zich best leuk. Ben in Villa Fiesta geweest, muziek was ok, met goede dj die flink de vaart er in hield.
Complimenten voor het personeel die toch wel een xtra attractie vormen.
Ben ook even in de 3 gezusters geweest. ik moet zeggen dat het interieur echt formidabel was. Zag er (Y) uit.
Studenten kak gehalte vrij hoog maar daar had ik op zich geen problemen mee.

verder weet ik niet zo veel van tilburg, heb alleen gehoord dat Zinos een dikke drugstent is :)

heb een leuke avond daar gehad...

Marshall 03-11-2002 18:03

& gewoon niet bij vasquez & fiod geweest, shame on u ;)

McM@dj 03-11-2002 18:12

volgende keer ;)

DarkCat 03-11-2002 18:41

Ik heb niks te zoeken in killburg.. tenzij er een fatsoenlijke band in 013 staat...

MissBi@tch 17-11-2002 04:03

Citaat:

AGH schreef:

Tot 04:00 geen kip binnen, behalve een Chineens in string en een chippendale verkleedt als Indiaan.
En verder heel veel mensen die denken dat ze mooi zijn, maar ja je moet er maar op vallen.
Persoonlijk houd ik niet zo van mensen die wel met 30 verschillende soorten make-up durven te lopen, wel in korte rokjes vieze ouwe mannetjes gek proberen te maken en het lekker vinden om bekeken te worden. En ik houd ook niet zo van jongens in strakke shirtjes waarin je hun harde tepels kunt zien, jongens die een glas passoa vasthouden en zich constant voor hun vrienden schamen.
Die tent links van de Zino’s was trouwens wel heel gezellig, ben even de naam kwijt.

[/B]
1. rare mensen he die tilburgers damn dat slaat nergens op heeft niks met de stad te maken waarin iemand woont zeg

2. zino tot 4u leeg? ow ja mn vriend werkt er dus ben er zeker 2 keer in de week en ALTIJD stampvol van de vrijdagavond tot de zondagochtend...en die junks en zo die heb je overal ook in de kroegen zino heeft gewoon een naam gekregen door achterlijke mensen die er zelf nog nooit zijn geweest en daar baseren ze dan alles op tja tis maar wat je er zelf van maakt he over het algemeen hangt er een goede sfeer daar mensen die de sfeer verzieken zullen er niet lang binnen zijn das het beleid daar. doe je huiswerk volgende keer eens wat beter voordat je over een discotheek oordeelt!

Marshall 17-11-2002 13:29

Citaat:

MissBi@tch schreef:
1. rare mensen he die tilburgers damn dat slaat nergens op heeft niks met de stad te maken waarin iemand woont zeg

2. zino tot 4u leeg? ow ja mn vriend werkt er dus ben er zeker 2 keer in de week en ALTIJD stampvol van de vrijdagavond tot de zondagochtend...en die junks en zo die heb je overal ook in de kroegen zino heeft gewoon een naam gekregen door achterlijke mensen die er zelf nog nooit zijn geweest en daar baseren ze dan alles op tja tis maar wat je er zelf van maakt he over het algemeen hangt er een goede sfeer daar mensen die de sfeer verzieken zullen er niet lang binnen zijn das het beleid daar. doe je huiswerk volgende keer eens wat beter voordat je over een discotheek oordeelt!

vind de sfeer er idd ook wel ok.. beter dan in de meeste cafeetjes waarschijnlijk :D

Denise84 19-11-2002 23:32

Citaat:

& gewoon niet bij vasquez & fiod geweest, shame on u ;)
Ik was afgelopen zaterdag even in Vasquez, echt nik ste beleven :eek: hooguit 20 mensen binnen! FIOD ook even geweest, 'k vind het echt niks! En de 2 boeren, jeetje wat een apres ski tent is dat; muziek waarvan 1 liedje heel even leuk is, maar dat ze daar de hele avond draaien, stampvol (n)
Ik vind het uitgaan in Tilburgs sowieso saaier worden, maar Brandpunt is toch nog wel het leukst (y)

Marshall 20-11-2002 08:10

Citaat:

Denise84 schreef:
Ik was afgelopen zaterdag even in Vasquez, echt nik ste beleven :eek: hooguit 20 mensen binnen! FIOD ook even geweest, 'k vind het echt niks! En de 2 boeren, jeetje wat een apres ski tent is dat; muziek waarvan 1 liedje heel even leuk is, maar dat ze daar de hele avond draaien, stampvol (n)
Ik vind het uitgaan in Tilburgs sowieso saaier worden, maar Brandpunt is toch nog wel het leukst (y)

was je vroeg op de avond bij vasquez?? .. t publiek daar = sowieso ook wat ouder, en fiod.. tja.. vind de muziek en de inrichting geweldig.. alleen t is zien en gezien worden daar..

2boeren kun je beter niet over praten.. is vorige week ook te pittig gevochten.. t niveau daar is niet sow hoog :D

MissBi@tch 06-12-2002 13:24

Citaat:

vind de sfeer er idd ook wel ok.. beter dan in de meeste cafeetjes waarschijnlijk :D
psies sfeer is echt nie kut is gewoon vet daar de mensen die komen toch voor de muziek? sfeerverneukers kom je overal tegen maar die worden er net zo hard weer uitgeflikkerd duzzz

M@TRIX 11-12-2002 13:53

Citaat:

AGH schreef:
Café 't Laer komt iedereen wel in!
Mag je ook nog liedjes over Deventer zingen.
Snapte?
Of snapte niet?

Hoewel ik de standaard studenten niet zo mag en de standaard studenten mij hoogstwaarschijnlijk ook niet, is het tussen al die standaard studenten altijd wel gezellig in Tilburg. Je zult er in ieder geval geen last hebben van patserige ventjes die tegen een muur aan leunen en een beetje stoer staan te zijn.

jij snappet ni helemaal.. hoelang is da van de zino geleden? 2 jaar ofzo??
tis er namelijk op vrijdag, zaterdag en zondag STAMPVOL!!

MissBi@tch 11-12-2002 13:55

zino tha place 2 be in tilburg punt uit :p nej geintje das mijn mening ieder zn smaak van muziek he!

Marshall 11-12-2002 14:35

je logo zei waarschijnlijk al genoeg ;)

MissBi@tch 11-12-2002 14:43

Citaat:

je logo zei waarschijnlijk al genoeg ;)
yeah :)

Studentje 11-12-2002 17:01

Tilburg is echt veel te ver, maar ooit, ooit, zal ik eens komen kijken.

very drunk driver 23-12-2002 22:06

waar in hemelsnaam zit de vasquez lijkt me zo'n vette tent ik zoek al heel lang een gaaf danscafe met zo'n "chillruimte" en oja ik ga naar de fiod op vrijdag heel december nog 10 euro intree en zoveel je kunt zuipen bier bessen apfelkorn en fris

Marshall 24-12-2002 07:28

Citaat:

verydrunkdriver schreef:
waar in hemelsnaam zit de vasquez lijkt me zo'n vette tent ik zoek al heel lang een gaaf danscafe met zo'n "chillruimte" en oja ik ga naar de fiod op vrijdag heel december nog 10 euro intree en zoveel je kunt zuipen bier bessen apfelkorn en fris
dus dat is nog 1 vrijdag ;) .. vasquez is in dezelfde straat als STORM & le clochard... beetje rechtsachterin ;) .. wel ouder&alternatiever volk dan de FIOD maar erg lekkere muziek///

Ji Sung Dennis 05-04-2003 00:18

FF de Tilburg topic weer actief maken...

Ik lees niemand over de 3 gezusters? Dat is echt een vette tent. Toevallig nog mensen die er vanavond heen gaan? :)

Eurydice 05-04-2003 16:46

dinsdag: Bolle
woensdag: Extase
donderdag: 3gezusters, Polly, Brandpunt & Bolle

Eurydice 05-04-2003 16:47

Waar zitten Zino's en Fiod???

Oh, nog een tip: De Nacht :p

Ji Sung Dennis 05-04-2003 17:06

Ben ik vorige week ook geweest, de nacht. Je betaald er alleen we 16 euro entree (heb je wel 4 consumptie`s).

Marshall 05-04-2003 18:43

Citaat:

Eurydice schreef op 05-04-2003 @ 17:47:
Waar zitten Zino's en Fiod???

Oh, nog een tip: De Nacht :p

bij de HEUVEL ;)

dus t grote plein en dan nog voorbij cafe UIT en de Talk lopen

laatste is trouwens helemaal gerestyles en schijnt weer helemaal ok te zijn :D .. beetje lounge ruimte en clubby music :D

empyrian 06-04-2003 19:19

Citaat:

littleprincess schreef op 10-10-2002 @ 11:36:
Heej tilburgertjus, waar is ut gezellie dus waar moet je op vrijdagavond/zaterdag ochtend zij???. tell me!

waarst dus fun? waar ga je zelf altij nar toe? en waar denk je dat ik jou het liefst tegenkom? of jij mij????!!!

give me some tippies!

en ik zie je maybe friday!

lots of love, Dominique

jezus.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51.