![]() |
Tilburgggggggggggggggersss=>>Tell me what's fun to go out!in the place 2be????
Heej tilburgertjus, waar is ut gezellie dus waar moet je op vrijdagavond/zaterdag ochtend zij???. tell me!
waarst dus fun? waar ga je zelf altij nar toe? en waar denk je dat ik jou het liefst tegenkom? of jij mij????!!! give me some tippies! en ik zie je maybe friday! lots of love, Dominique |
Je gaat eerst naar de 013. Hebben ze nog kaartjes voor een concert ga je daar naartoe. Anders loop je door naar de Extase en feest je daar. :)
|
Brandpunt :cool: Lekker eten ook :)
|
voor jouw leeftijd en gedrag is the talk wel iets. In andere tenten kom je er toch niet in.
|
Café 't Laer komt iedereen wel in!
Mag je ook nog liedjes over Deventer zingen. Snapte? Of snapte niet? Raar volk die Tilburgers. Zino's vond ik ook een hele aparte tent. Tot 04:00 geen kip binnen, behalve een Chineens in string en een chippendale verkleedt als Indiaan. En verder heel veel mensen die denken dat ze mooi zijn, maar ja je moet er maar op vallen. Persoonlijk houd ik niet zo van mensen die wel met 30 verschillende soorten make-up durven te lopen, wel in korte rokjes vieze ouwe mannetjes gek proberen te maken en het lekker vinden om bekeken te worden. En ik houd ook niet zo van jongens in strakke shirtjes waarin je hun harde tepels kunt zien, jongens die een glas passoa vasthouden en zich constant voor hun vrienden schamen. Die tent links van de Zino’s was trouwens wel heel gezellig, ben even de naam kwijt. Iets met Villa Fiësta, of iets in die richting. Hoewel ik de standaard studenten niet zo mag en de standaard studenten mij hoogstwaarschijnlijk ook niet, is het tussen al die standaard studenten altijd wel gezellig in Tilburg. Je zult er in ieder geval geen last hebben van patserige ventjes die tegen een muur aan leunen en een beetje stoer staan te zijn. |
Citaat:
|
VASQUEZ & FIOD!!!!!!!!!!!!!!!!!
zeker de meest stijlvolle plaatsen voor de zaterdag met te goede muziek en hele relaxte muziek.. bij fiod by the way wel wat jonger dan vasquez... :D |
Citaat:
|
Klopt het dat je nu bij de fiod zoveel kunt drinken als je wilt voor 10 euro?
|
Citaat:
|
storm
|
Citaat:
|
Jawel, iedere vrijdagavond.
|
Citaat:
|
Moet ik daar op vrijdag toch eens naartoe gaan :).
|
Op vrijdag is het inderdaad niks, vandaar die actie :)
|
Citaat:
Ik ga voor Brandpunt :) (maar je moet het er wel leuk maken, soms is het saai) |
Citaat:
|
jezus, wat een kutstad is tilburg
|
de extase is wel cool en 013
en de bolle is grappig |
Citaat:
|
Citaat:
Af en toe villa fiesta voor mij.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
013, uitstad
|
heb jij ook s gelijk ;) ciao
|
Brandpunt...
wel kutmuziek, maja... |
Villa Fiesta !
|
Ben toevallig vorige week zaterdag in tilburg geweest, voor 1e keer. Was op zich best leuk. Ben in Villa Fiesta geweest, muziek was ok, met goede dj die flink de vaart er in hield.
Complimenten voor het personeel die toch wel een xtra attractie vormen. Ben ook even in de 3 gezusters geweest. ik moet zeggen dat het interieur echt formidabel was. Zag er (Y) uit. Studenten kak gehalte vrij hoog maar daar had ik op zich geen problemen mee. verder weet ik niet zo veel van tilburg, heb alleen gehoord dat Zinos een dikke drugstent is :) heb een leuke avond daar gehad... |
& gewoon niet bij vasquez & fiod geweest, shame on u ;)
|
volgende keer ;)
|
Ik heb niks te zoeken in killburg.. tenzij er een fatsoenlijke band in 013 staat...
|
Citaat:
2. zino tot 4u leeg? ow ja mn vriend werkt er dus ben er zeker 2 keer in de week en ALTIJD stampvol van de vrijdagavond tot de zondagochtend...en die junks en zo die heb je overal ook in de kroegen zino heeft gewoon een naam gekregen door achterlijke mensen die er zelf nog nooit zijn geweest en daar baseren ze dan alles op tja tis maar wat je er zelf van maakt he over het algemeen hangt er een goede sfeer daar mensen die de sfeer verzieken zullen er niet lang binnen zijn das het beleid daar. doe je huiswerk volgende keer eens wat beter voordat je over een discotheek oordeelt! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het uitgaan in Tilburgs sowieso saaier worden, maar Brandpunt is toch nog wel het leukst (y) |
Citaat:
2boeren kun je beter niet over praten.. is vorige week ook te pittig gevochten.. t niveau daar is niet sow hoog :D |
Citaat:
|
Citaat:
tis er namelijk op vrijdag, zaterdag en zondag STAMPVOL!! |
zino tha place 2 be in tilburg punt uit :p nej geintje das mijn mening ieder zn smaak van muziek he!
|
je logo zei waarschijnlijk al genoeg ;)
|
Citaat:
|
Tilburg is echt veel te ver, maar ooit, ooit, zal ik eens komen kijken.
|
waar in hemelsnaam zit de vasquez lijkt me zo'n vette tent ik zoek al heel lang een gaaf danscafe met zo'n "chillruimte" en oja ik ga naar de fiod op vrijdag heel december nog 10 euro intree en zoveel je kunt zuipen bier bessen apfelkorn en fris
|
Citaat:
|
FF de Tilburg topic weer actief maken...
Ik lees niemand over de 3 gezusters? Dat is echt een vette tent. Toevallig nog mensen die er vanavond heen gaan? :) |
dinsdag: Bolle
woensdag: Extase donderdag: 3gezusters, Polly, Brandpunt & Bolle |
Waar zitten Zino's en Fiod???
Oh, nog een tip: De Nacht :p |
Ben ik vorige week ook geweest, de nacht. Je betaald er alleen we 16 euro entree (heb je wel 4 consumptie`s).
|
Citaat:
dus t grote plein en dan nog voorbij cafe UIT en de Talk lopen laatste is trouwens helemaal gerestyles en schijnt weer helemaal ok te zijn :D .. beetje lounge ruimte en clubby music :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51. |