![]() |
Alleen naar de bioscoop gaan
Zoals titel zegt...doen jullie dat wel eens/vaak ?
Ik vind het zelf ongemakkelijk om alleen in een zaal te zitten met anderen. Geen idee eigenlijk hoe dat komt, thuis kijk is films zo vaak alleen maar ik ga echt alleen naar de bios als anderen ook meegaan. |
Ik ga nooit alleen, maar ik heb er niet zoveel bezwaar tegen. Het is hier btw een beetje moeilijk om alleen te gaan. Moet ik naar deventer voor een goeie film. In Zutphen is geen goede bios. Wel een filmhuis, maar daar ga ik nooi naar toe. (naar de bios trouwens ook niet zoveel)
|
Ik ben nog nooit alleen naar de bios geweest. Is voor mij ook redelijk ver weg (40 minuten met de bus) en dan ga je ook ooit spontaan even naar de bios.
|
Mwah, heb er niet veel moeite mee. Als een film interessant is, merk ik vaak niets meer van m'n omgeving. Is goed ook, want de mensen in mijn omgeving hebben niet zo'n ruime smaak als ik.... :D :o
|
Ik ga gerust alleen als er een leuke film draait. Maar eerder naar het filmhuis, dan naar de grote bios...
|
't ligt een beetje aan de film. Mijn 'filmmaatje' woont een eind weg, dus ik ga wel eens alleen. Maar dan wel als de film ook echt de moeite waard is.
Met z'n tweeen ga je wel eens gewoon voor de gezelligheid en dan is de film zelf wat minder belangrijk... |
ik ben nog nooit alleen naar de bioscoop geweest en zal dat ook niet znel doen. ik vind het toch vooral gezellig, een avondje uit :) en dat vind ik niet leuk alleen.
|
ja, het is voor mij iets wat je samen doet eigenlijk , anders lijkt het alsof je daar zo zit zo alsof jegeen vrienden hebt ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel ik meer met anderen ga dan alleen. Als ik in Arnhem ben, aan het winkelen ofzo en ik heb geld "over", dan wil ik nog wel eens een film kijken. Of ik dan alleen ben of met anderen. |
Ik begrijp goed wat je bedoelt ja, beetje "ongemakkelijk" gevoel... Ik weet niet wat het is idd, maar goed. ;)
|
Ach heel af en toe als ik een film wil zien die niemand wil zien, komt t weleens voor...
|
Ik ga zelf nooit alleen naar de bios. Ik vind 't zo ongezellig in de pauze's als je daar in je eentje staat... Maar ik kan ook wel begrijpen dat sommige mensen 't juist heel fijn vinden om alleen te gaan. Dan heb je tenminste niet het probleem dat degene met wie je bent de hele tijd met je wil praten terwijl jij de film wilt volgen...
|
mja, ga morgen waarschijnlijk WEER alleen :o, stomme homo sapiens lopen alleen maar in de weg ;)
|
Citaat:
Sorry, maar dat stadium (die leeftijd) ben ik voorbij. Als ik een film wil zien en geen van m'n vrienden kan mee, ga ik lekker alleen. Wat kan mij het nou schelen wat anderen daarvan vinden. Die hebben de 'moed' niet om alleen te gaan... |
okee wat stom; had exact het zelfde topic gemaakt; had deze niet gezien :S
maar goed; ik ga denk ik niet snel alleen naar de film; meestal zijn er wel mensen die mee willen... alleen morgen draait irreversible in ut filmhuis en niemand wilde mee (was te laat!!! stelletje bejaarden :rolleyes: dat snap je toch niet?) maar goed, nu zou ik dus alleen gaan omdat ik heel graag wilde en eris toch geen pauze dus voor de gezelligheid maakt ut niet uit; maar nu gaat mn moeder mee. :) ze is dat wel niet zo filmig als ik, maar ach, toch wel gezellig. hoop alleen dat ze de film leuk vind :):) maar iig heb ik van deze ervaring geleerd dat ik gezelschap prefereer, maar dat ik ook alleen zou gaan... bij gebrek aan vrienden met dezelfde interesses ... (verder zijn ze wel heel aardig hoor ;):D) |
alleen of met anderen ...het gaat toch om de film
|
in principe niet tenzij ik gewoon die film moet zien maar naar een film als costa zou ik niet alleen heen gaan tussen als die pubers.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm neej zou k nie zo snel doen..naar de bios gaan is voor mij vooral gezelliej, gaat niet zoveel om de film..ik zou me alleen toch ongemakkelijk en eenzaam voelen... :confused:
|
Ik ben al jaren niet meer naar de bioscoop geweest. En ik heb ook niemand om mee te gaan,
dus nee, nou ik zou het wel doen, als ik graag naar de bioscoop ging, (als je toch niet aan elkaar zou willen zitten, wat is dan het nut van samen met elkaar in een donker hok zitten?) maar ik ga niet graag naar de bioscoop, dus ik doe het ook niet, zowel niet alleen als samen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
wel eens gedaan,
maar alleen naar films die mijn vrienden niks aan vinden en mij wel interessatn lijken |
Nog nooit gedaan en ben het ook niet van plan.. lijkt me zo saai
Oke tijdens de film kijk je alleen maar naar de film en sit je helemaal 'in' de film.. maar tis toch niets voor mij |
Ik geniet net zoveel van een film met iemand of zonder. En het hangt van de situatie af: soms wel, soms niet.
|
Citaat:
anyway uiteindelijk was het nog wel een geslaagde avond ook:) maar ik was net zo goed alleen gegaan denk ik, wilde toch erg graag die film zien. Dus alleen als de film de moeite waard is, zou ik wel alleen gaan. *was overigens een erg koele film!!* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben nog nooit alleen naar de bioscoop geweest, ik zie het eigenlijk meer als iets wat je samen met anderen doet. Maar dat betekent niet dat ik er nooit alleen heen zou gaan (ik zie het mezelf eigenlijk wel doen als ik student ofzo ben :) )
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37. |